وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

ایثار و شهادت(2)

يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ
به گزارش آذرقلم به نقل از ایرنا، با اندوهی در دل با مردم ولایت مدار و انقلابی مراغه همراه می شوم تا برای تشییع پیکر شهید جاویدالاثر بهروز قربانی نژاد به روستای چکان در جوار امامزاده سید ابراهیم (ع) بروم.

پیکر این شهید بر دوش مردم به خانه ابدی خود در کنار این امامزاده حرکت می کند، فضای معنوی ای که پیکر این شهید به منطقه بخشیده با عطر امامزاده آمیخته و من نیز مانند سایر شرکت کنندگان در این مراسم، با این حس غریب همراه می شوم.

عطر معنوی اهل بیت (ع) و عطر آرمان های انقلاب حواسم را به دوران جنگ تحمیلی می برد، روزهایی که جوانان غیور اسلامی با ندای امام راحل برای دفاع از کیان این کشور عازم جبهه ها شده و خیلی از آن ها نیز در این راه مقدس جان خود را فدا کردند.

شهید بهروز قربانی نژاد نیز دفاع از کیان کشور را به آسایش و آرامش در کنار پدر و مادر خود ترجیح داد و در دوران مقدس برای انجام خدمت سربازی عازم جبهه ها شد تا برای امروز من و شما، آرامش و امنیتی پایدار به ارمغان آورد.

در این فکرها بودم که پیرمردی با چهره ای آرام و صبورانه توجه ام را جلب کرد، با آرامشی که گویا سال ها منتظر آن بود، این شهید را بدرقه می کرد.

آرام به سمت این پیرمرد که پدر شهید بهروز قربانی نژاد است، می روم تا در مورد فرزندش و اهداف و آرمان هایی که او را به سمت جبهه ها کشاند، پرس و جو کنم.

کنارش قرار گرفته و آرام سلام می کنم، با همان صبر و آرامش درونی خود، جوابم را با خنده ای حاکی از رضایت می دهد.

صمد قربانی نژاد می گوید: شش فرزند دارم که همه آن ها پسر و بهروز بزرگترین فرزندم بود که قبل از اعزام به خدمت سربازی، علاوه بر تحصیل، کمک حال من در امور کشاورزی بود.

وی ادامه می دهد: بهروز، وقتی به خدمت سربازی اعزام شد در تیپ ۱۹۶ لشکر ۲۱ حمزه ارتش جمهوری اسلامی مشغول فرا گرفتن دوره شد و پس از آن همراه با همرزمانش به سوی جبهه ها شتافت.

وی با اشاره به اینکه فرزندم همیشه در جوار امامزاده سید ابراهیم (ع) آرزوی مرگی با عزت را داشت، گفت: در دوران جنگ یک بار به مرخصی آمد و دوباره با شور و شوق به سمت جبهه ها شتافت و سرانجام وقتی ۲۰ ساله بود، شهد شهادت را چشید.

پدر شهید جاویدالاثر مراغه ای افزود: فرزندم در روزهای مرخصی خود همیشه بر حمایت از امام راحل تاکید داشت و می گفت که امام را فراموش نکنید و از پدر و مادر، برادرانم و ملت مسلمان می خواهم علیه دشمنان اسلام بجنگند.

قربانی نژاد یادآوری کرد: بهروز می گفت برای اطاعت از فرمان امام(ره) آنقدر در سنگر می مانم تا بر پیکرم گل مقاومت بروید و ای کاش صد جان داشتم و آن را نثار اسلام می کردم.

وی گفت: از مادرش می خواست برای شهادت فرزند حقیرش گریه نکند چرا که هر قطره اشک تو، تیری است بر جگرم، سرت را بلند کن و با صدای بلند بگو ما پیروزیم.

پدر شهید جاویدالاثر مراغه ای ادامه داد: از من انتظار داشت در زمان شنیدن خبر شهادتش و پس از آن، چنان صبری از خود نشان دهم که زبانزد همگان باشد.

قربانی نژاد خطاب به جوانان ایران اسلامی گفت: فرزندم و همه شهیدان ایران اسلامی جان خود را برای آرامش و امنیت این کشور فدا کردند و امروز شما جوانان، این وظیفه خطیر را بر عهده دارید تا با تمام وجود از این آرمان ها صیانت کنید.

وی افزود: فرزندم پس از ۲۷ سال به زادگاهش برگشت نه برای داشتن آرامگاه بلکه برای زنده کردن آرمان های امام راحل و ولایت فقیه تا بتواند پس از شهادتش نیز به وظیفه خود عمل کند.

وی با اشاره به اینکه همه شهیدان زنده هستند، گفت: اگر ملت انقلابی ایران با جان و دل از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی دفاع و صیانت کنند، شهیدان نیز در مزار خود آسوده خاطر خواهند بود.

پیکر شهید جاویدالاثر بهروز قربانی نژاد روز جمعه همزمان با روز شهید، پس از ۲۷ سال فراق از زادگاه خود بر دوش مردم شهیدپرور مراغه تشییع و در جوار امامزاده سید ابراهیم (ع) در روستای چکان، به خاک سپرده شد.

شهید قربانی نژاد سرباز وظیفه تیپ ۱۹۶ لشکر ۲۱ حمزه ارتش وقتی ۲۰ ساله بود در زبیدات عراق و در عملیات خیبر گمشده خود را یافت و ۲۹ آذر سال ۱۳۶۶ شهد شهادت را چشید.

شهرستان مراغه در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


  • ۹۳/۱۲/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی