وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

اریخ انتشار :شنبه ۲۲ فروردین ۹۴.::. ساعت : ۱۲:۳۴ ب.ظ
فاقددیدگاه
 


1676200_976
1676200_976

آذرقلم: تراز آبی دریاچه ارومیه پس از ۱۸ سال افزایش یافت

 به گزارش آذرقلم ، سید مرتضی موسوی، مدیرکل دفتر مدیریت به هم پیوسته منابع آب حوضه های دریای خزر و دریاچه ارومیه گفت: در حوضه آبریز دریاچه ارومیه تاکنون بیش از ۲۳۷ میلی متر بارش به ثبت رسیده که نسبت به دوره آبی سال گذشته ۳۹ درصد و نسبت به دراز مدت نیز ۳ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: تراز آبی دریاچه ارومیه با ۴ سانتی متر افزایش نسبت به سال گذشته به ۱۲۷۰٫۷۰ متر رسیده است در حالی که هر سال ۳۵ تا ۴۰ سانتیمتر ، نسبت به سال قبل کاهش تراز داشتیم.

به گفته موسوی، بارش های کل کشور در این مدت ۱۶۲ میلیمتر است که نسبت به سال گذشته که ۱۹۰ میلی متر بود، حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی افزود: تاکنون حدود ۶۹ درصد سدهای حوضه آبریز ارومیه پر شده و نسبت به سال گذشته ۸ درصد افزایش داشته است. در این حوضه در سال های گذشته وضعیت ذخیره سدها هر سال روند کاهشی داشت اما امسال در سدهایی هم که رهاسازی آب داشتیم، مشکلی نداریم.

مدیرکل دفتر مدیریت به هم پیوسته منابع آب حوضه های دریای خزر و دریاچه ارومیه گفت: از ابتدای سال آبی جاری تاکنون کل آب ورودی حدود ۸۹۰ میلیون مترمکعب بوده که در مقایسه با رقم ۸۳۰ میلیون مترمکعب سال قبل مناسب است.

حجم آب موجود در دریاچه ارومیه حدود ۳ میلیارد مترمکعب و مساحت دریاچه نیز ۲۵۱۰ کیلومتر مربع است.

۹۴/۰۱/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی