وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

 

امام جمعه ملکان تاکید کرد:
لزوم افزایش فرهنگ ترافیک در سطح جامعه
شهرستانها  14:36:11 1394/01/25
941-3090-5 کد خبر
    

امام جمعه ملکان خواستار آموزش و تبلیغات همگانی در خصوص افزایش فرهنگ ترافیک در سطح این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملکان افزود: متاسفانه در سطح شهر ملکان مقررات راهنمایی و رانندگی آن طور که باید از سوی رانندگی وسایط نقلیه رعایت نمی شود و توقف های دوبله در خیابان ها و معابر عمومی مشاهده می شود.

وی افزود: ضروری است ضمن افزایش سطح فرهنگ و آگاهی های عمومی از قبیل اطلاع رسانی از طریق مساجد، مدارس، دانشگاه ها و رسانه ها و نیز نصب بنرهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی، نسبت به برخورد با متخلفان به طور جدی اقدام شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی به مصوبات این شورا در خصوص بررسی علل ازدواج زودهنگان دختران در روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه به همت اعضای شورا و دستگاه های دولتی و همچنین همکاری مردم، ازدواج های زودهنگام در روستاهای بخش لیلان طی ماه های گذشته مشاهده نشده است.

وی همچنین از برگزاری مراسم اعتکاف همزمان با سراسر کشور در 8 مسجد شهرهای ملکان،لیلان و مبارک شهر و روستاهای تازه قلعه، آروق و لکلر از توابع شهرستان ملکان طی روزهای 12 تا 14 اردیبهشت 94 خبر داد و گفت: سال گذشته نزدیک به 800 تن در ملکان معتکف شدند که با توجه به جمعیت شهرستان ملکان آمار خیلی خوبی می باشد.

امام جمعه ملکان در ادامه از برگزاری همایش سراسری مهدویت و انتظار در شهرستان ملکان خبر داد و گفت: پوستر این همایش به سراسر استان ها و شهرهای کشور ارسال شده و تاکنون 70 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است.

در این جلسه رئیس اداره راهنمایی و رانندگی ملکان نیز عدم استفاده از کمربند و کلاه ایمنی و گذرگاه عابرین پیاده را از معضلات ترافیکی این شهرستان ذکر کرد و گفت: متاسفانه استفاده از کمربند و کلاه ایمنی در سطح شهرستان ملکان توسط برخی از رانندگان خودروها و راکبین موتور سیکلت ها رعایت نمی شود.

سرگرد داریوش درخشان اطلاع رسانی و بالا بردن فرهنگ ترافیکی شهروندان ملکانی از طریق جراید عمومی، دانشگاهها، مدارس، دستگاه های دولتی و تریبون نمازهای جمعه و جماعات را خواستار شد و بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کارکنان دولتی و عدم پارک خودرو در مقابل ادارات دولتی این شهرستان تاکید کرد.

وی همچنین احداث پل عابر پیاده در میدان های پر ترافیک  انگور و شهریار ملکان را ضروری خواند و افزود: متاسفانه 70 الی 80 درصد تصادفات در ملکان بعلت رعایت گذر از محل های عابرین پیاده و برخورد خودرو ها با عابرین پیاده افتاق می افتد.

وی همچنین خواستار عدم توقف خودروها در مقابل نمایشگاههای اتومبیل در جاده ترانزیتی ملکان-بناب و میاندوآب شد.

درخشان به آمار تلفات عابرین پیاده در میدان انگور ملکان نیز اشاره کرد و گفت: به علت نبود پل عابر پیاده طی سال گذشته تعداد سه نفر در این محل کشته و چندین تن دیگر نیز مصدوم شده اند.

گفتتنی است؛ در پایان جلسه طرح پژوهشی مربوط به بررسی علل فرهنگی،اقتصادی و اجتماعی در ازدواج زودهنگان دختران روستایی ملکان در 30 صفحه توسط دانشگاه پیام نور مرکز ملکان تقدیم شورای فرهنگی عمومی شد و مقرر گردید در جلسه بعدی ضمن بررسی این طرح از دست اندرکاران این طرح قدردانی شود.

همچنین مقرر گردید پیشنهاد احداث پل عابر پیاده در میدان های انگور و شهریار ملکان به شورای طرح ترافیک این شهرستان ارائه و در خصوص فرهنگ ضعیف استفاده از کمربند و کلاه ایمنی در جلسه بعدی شورا بحث و بررسی گردد.


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
 
 



۹۴/۰۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی