وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

باقری بنابی در نطق میان‌دستور:

مذاکرات هسته‌ای را به دکان کاسبی سیاسی تبدیل نکنید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای از مهمترین و اساسی‌ترین مسائل کشور است، گفت: امیدوارم مسئولان و نمایندگان با عقلانیت توأم با سعه صدر با این مسئله برخورد کنند و مذاکرات هسته‌ای را برای خود به دکان سیاسی تبدیل نکنند.

 مذاکرات هسته‌ای را به دکان کاسبی سیاسی تبدیل نکنید
     

به گزارش ائل به نقل از خانه ملت، محمد باقری بنابی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه۲۳ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود  به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: مذاکرات هسته‌ای به نقطه حساسی رسیده است که امیدوارم تیم مذاکره‌کننده در سایه عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و عنایات مقام معظم رهبری، منافع ملی کشور را لحاظ کرده و خط قرمزی‌هایی که توسط رهبری لحاظ شده‌اند با دقت مدنظر قرار دهند.

نماینده مرم بناب در مجلس شورای اسلامی با خطاب قرار دادن منتقدان اقدامات مذاکره‌کننده‌های هسته‌ای، افزود: مذاکرات هسته‌ای از مهمترین و اساسی‌ترین مسائل کشور است که امیدوارم مسئولان و نمایندگان با عقلانیت توأم با سعه صدر با این مسئله برخورد کنند و مذاکرات هسته‌ای را برای خود به دکان سیاسی تبدیل نکنند.

وی درباره حمله عربستان به یمن، گفت: این حمله از تجاوز اسرائیل به غزه قبیح‌تر است و امیدوارم این حمله وحشیانه، آغاز سقوط آل سعود باشد و در آینده نزدیک شاهد آزادسازی حرمین شریفین از دست این خاندان ذلیل باشیم.

باقری بنابی افزود: هفته معلم را پشت سر گذاشتیم تا از نقش و مقام معلم بگوییم، اما در عمل شاهد کمترین توجه به این قشر فرهیخته و زحمتکش هستیم. مگر این قشر زحمتکش چیزی جز تکریم و عدالت از مسئولان کشوری می‌خواهند که بخواهیم آن را هم دریغ کنیم؟

عزم عمومی برای اصلاحات در وزارتخانه عریض و طویل آموزش و پرورش

وی با تاکید بر اینکه امروز نیازمند یک عزم عمومی برای اجرای قانون یکسان‌سازی حقوق و اصلاحات اساسی در ساختار وزارتخانه عریض و طویل آموزش و پرورش به ویژه در حوزه ارزیابی آن‌ها هستیم، افزود: نباید دیگر شاهد تضییع حقوق معلمان باشیم، البته نبود یک تشکل صنفی منسجم در نرسیدن صدای معلمان به گوش مسئولان بسیار موثر است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: امیدوارم در روزگار نه چندان دور شاهد یک یا چند تشکل منسجم در وزارت آموزش و پرورش باشیم تا راه برای احقاق حقوق این قشر فرهیخته هموار گردد.

محمد باقری بنابی به بیمه درمانی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: متاسفانه در بیمه درمانی فرهنگیان مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که در این بین ماجرای بیمه طلایی قصه‌ پرغصه‌ای است که تنها کسی که از مشکلات آن نگفت خواجه حافظ شیراز بود!

نماینده مرم بناب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آخرین مطلب در این‌باره اینکه فرهنگیان عزیز به جد از مسئولان می‌خواهند درخصوص مطالبات و افزایش حقوق این قشر عزیز مصاحبه، سخنرانی و اظهارنظر نکنند و مانند دیگر دستگاه‌های دولتی این مطالب را در سکوت بگذرانند، زیرا این جار و جنجال با مقام والای معلمان منافات دارد.

اشتغال؛ مهمترین مشکل داخلی کشور

عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین مشکل داخلی کشور «اشتغال» است، افزود: بحث این موضوع فقط  تکیه بر توان داخلی کشور است و با توجه به اینکه همه حوزه‌های تخصصی سیاسی و  مشکل اقتصاد هم سیاسی شده‌اند، سیاست بر واحدهای تولیدی سایه انداخته است و در عمل سیاسیون کشور از تولید برای خودشان دکان درست کرده‌اند، لذا پیشنهاد من است که با تولید و اقتصاد کشور سیاسی برخورد نشود و بگذاریم مباحث اقتصادی و تولیدی در مسیر صحیح خود قرار بگیرند.

رقابتی کردن سود تسهیلات بانکی راه حل مشکل تولید و اقتصاد کشور است

وی همچنین درخصوص حل مشکل تولید و اقتصاد کشور پیشنهاد داد: رقابتی کردن سود تسهیلات بانکی راه حل این مشکل است و در این خصوص ورود بانک‌های خارجی و ارائه تسهیلات با سود کمتر می‌تواند در حل نقدینگی واحدهای تولیدی کمک شایانی داشته باشنژد.

باقری بنابی درباره وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: جناب آقای ربیعی بنده نگرانی و دغدغه این را دارم که روش‌های دولت گذشته در اداره شستا و سازمان تامین اجتماعی ادامه پیدا کنند و دلسوزانه عرض می‌کنم که مواظف باشید اطرافیان در پایه غفلت جنابعالی برخی اشتباهات را انجام ندهند که جبرانش برای شما سخت است.

وی افزود: در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری به استان آذربایجان شرقی هستیم که امیدوارم استقبال‌های خیابانی که با تکریم مردم سازگاری ندارد از سفرهای استانی برچیده شوند و مردم در عمل تکریم دولتمردان را شاهد باشند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص حوزه انتخابیه خود، گفت: از وزیر راه و شهرسازی خواستارم که به جد و هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل پل میدان معلم، ورزشگاه و جاده بناب اقدام کنند و نسبت به عملیاتی کردن کمربند شرقی شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: همچنین از ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور می‌خواهم نسبت به صدور مجوز ماده ۲۱۵ راه‌آهن بناب- تبریزاقدام کنند واز وزیر نیرو خواستم هر چه سریع‌تر نسبت به تامین آب شرب سالم به همه روستاهای شهرستان بناب اقدام جدی کنند. همچنین به تکمیل تصویه خانه فاضلاب شهرستان عنایت جدی داشته باشند.

نیروگاه شماره ۳و ۴ شهرستان بناب سال‌هاست خاک می‌خورند

باقری بنابی با بیان اینکه طرح توسعه فازهای نیروگاه شماره ۳و ۴شهرستان بناب سالهاست خاک می‌خورند، گفت: امیدوارم هر چه زودتر نسبت به برگزاری مناقصه اقدام لازم را صورت دهند، همچنین به وزیر محترم جهاد کشاورزی درخصوص ایجاد و احداث شهرک دامداری و شهرک گلخانه‌ای تذکر می‌دهم که متاسفانه اقدامات اساسی صورت نگرفته است.

وی افزود: نسبت به احداث کانال‌های پایاب و سد علویان که فقط ۵۰ درصد آن انجام شده اقدام کنند، همچنین تذکر به وزیر محترم آموزش و پرورش درخصوص تکمیل خانه معلم، اردوگاه فرهنگی دانش‌آموزان و معلمان و اینکه به احداث هر چه سریع‌تر کانون آموزش و  پرورش اقدام کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی در آخر هیات رئیسه یادآوری کرد: وقت نطق‌ها را به گونه‌ای تعیین کنند که وقت مرده مجلس به نطق‌ها اختصاص نیابد و برخی از همکاران که نظم را رعایت نمی‌کنند موجب ضایع شدن حق  نمایندگان دیگر نشوند.

۹۴/۰۲/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی