وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

استاندار آذربایجان شرقی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان
اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت به صورت فوری و دقیق بررسی شود
ورزشی  10:35:14 1394/02/27
942-14688-5 کد خبر
    

استاندار آذربایجان شرقی در نامه ای به دکتر محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، خواستار رسیدگی فوری و دقیق به اتفاقات بازی جمعه شب تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در این نامه با اشاره به این که برگزاری صحیح و داوری شایسته، دقیق و بی طرفانه مسابقات ورزشی یکی از مطالبات مردمی به ویژه نسل جوان است، تاکید کرده است: اهمیت این موضوع و جوانب متعدد آن ایجاب می کند که مسوولان امر با نهایت جدیت و دقت به ایفای وظایف نظارتی و فنی خود اهتمام ورزیده و از هر گونه غفلت و بی مبالاتی و خدای ناکرده سوء مدیریت و غرض ورزی اجتناب شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزوده است: البته مردم ما علی رغم فرصت طلبی ها و غرض ورزی های رسانه های خارجی و شبکه های مجازی بیگانه با هشیاری و آگاهی کامل مانع تحقق اهداف شوم دشمنان شده اند.

دکتر جبارزاده در قسمتی از این نامه با بیان این مطلب که متاسفانه در جریان مسابقه اخیر تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت تهران که با حضور بیش از 80 هزار هوادار تیم تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد شاهد برخی موضوعات قابل تامل بودیم، تصریح کرده است: انتظار عمومی آحاد جامعه، رسیدگی عاجل و دقیق به این موضوعات و اعلام نتیجه آن است.

وی همچنین خواستار صدور دستور قاطع از سوی وزیر ورزش و جوانان در جهت رسیدگی و بررسی دقیق و تخصصی موضوعات مطرح شده و اعلام نتیجه به افکار عمومی شده است.


خبرنگار: 1145
انتهای پیام
۹۴/۰۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی