وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

روز روابط عمومی و تجدید میثاق حرفه ای روابط عمومی ها

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ق.ظ
  • تاریخ انتشار خبر :یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ | کد خبر : 24664
  • پرینت

    بیانیه انجمن متخصصان علوم ارتباطات آذربایجان شرقی به مناسبت روز روابط عمومی:


    آذرقلم: حوزه کاری رسمی سازمانها و نهادها طوری طراحی شده که درهای سازمانها به روی مراجعان ساعتی مشخص باز و ساعتی دیگر بسته می شوند؛ اما این آغوش باز روابط عمومی هاست که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه است.

    آذرقلم: انجمن متخصصان علوم ارتباطات آربایجان شرقی به مناسبت روز روابط عمومی بیانیه ای صادر کرد. 
    به گزارش آذرقلم، در این بیانیه آمده است:
    دنیای امروز، دنیای شتاب و خبر و اطلاع رسانی است و بر این اساس نقش نهادهای اطلاع رسان و رابطی مانند روابط عمومی بیش از پیش مشخص می شود. با این دیدگاه نه تنها یک روز خاص در طول سال که همه روزهای سال، روز روابط عمومی است و گستره فعالیت های این نهاد شب و روز نمی شناسد.
    اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
    روابط عمومی هنر خدمت به مردم و ارتباط موثر و به موقع با مردم و مشتریان، و هنر ارتباط درست با مدیران و انتقال نظرات مدیران به مردم وهمچنین انتقال نظرات و انتقادهای مردم به مدیران و هنر ارتباط با رسانه ها وانتقال درست اخبار و انتقادها و گزارش های حرفه ای و تخصصی و مانند اینها. بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
    امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنابراین،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تاکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.
    حالا روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و در جایگاه عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد. در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است، اگر ناکار آمد شود، مدیریت فرسوده و ناکارآمد می شود. روابط عمومی می تواند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.
    حوزه کاری رسمی سازمانها و نهادها طوری طراحی شده که درهای سازمانها به روی مراجعان ساعتی مشخص باز و ساعتی دیگر بسته می شوند؛ اما این آغوش باز روابط عمومی هاست که همواره پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه می تواند رسیدن به اهداف والای توسعه را دنبال نموده و روح و سرزندگی را در نهادها و سازمانهای کشورمان جاری سازد.
    جای بسی خوشحالی دارد که در تقویم کشور ما هم روزی با عنوان روابط عمومی همپای دیگر کشورهای جهان وجود دارد؛ ۲۷ اردیبهشت فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم و با اقدامات این بخش پر تلاش و پر مخاطره در سازمانها بیشتر آشنا شویم.
    با عنایت به اهمیت و کارکردهای ویژه روابط عمومی ها، اعتقاد داریم اختصاص یک روز در تقویم رسمی کشور به روابط عمومی، نشانگر توجه مسئولان به جایگاه و اثرگذاری نهاد روابط عمومی است و اینک پس از چند سال از آغاز این رویداد می توانند با تکیه مبارک، بر هویت فلسفی و تاسیسی خود، تاثیرگذاری بیشتری در ارتباطات اجتماعی داشته باشند، زیرا بر این باوریم کارآمدی روابط عمومی در پرتو هویت یابی حقیقی آن امکان پذیر است.
    روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می تواند محملی مناسب در راستای اعتلای هر چه بیشتر نام و جایگاه روابط عمومی ایران باشد.  این روز، فرصت ارزشمندی است تا با پاسداشت حرمت و جایگاه علم و هنر روابط با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به عموم مردم، با فراهم آوردن بسترهای مناسب و آگاهی رسانی به مردم، از پیشرفت ها و موفقیت های مجموعه های مختلف خبر داده و راه را برای اعتلای کشور بیش از پیش مهیا و آماده نماییم.
    همچنین اعلام شعارسال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملّت، همدلی و هم ‌زبانی» محمل مناسبی برای تجدید ساختار و احیای روابط عمومی ها و انجام وظایف ذاتی این واحدها است.  تحقق شعارسال جدید وهمگرایی دولت و ملّت فرصتی تاریخی برای روابط عمومی ها شمرده می شود. در راستای نیل به همین اهداف و نگرش های متعالی در رفتارشناسی روابط عمومی ها، انجمن متخصصان علوم ارتباطات استان به عنوان اولین تشکل تخصصی در این زمینه، در تلاش است با معرفی و تبیین کارکردهای علوم ارتباطات و دانش روابط عمومی، موجب توسعه دامنه های این علم کاربردی شده و به ارائه عملکرد صحیح و اثرگذار روابط عمومی ها یاری رساند.
    به باور فعالان این انجمن، دانش و آموختن راهکارهای اجرایی روابط عمومی، مهمترین نیاز و راهبردی ترین اقدام برای ثمربخشی هر چه بهتر فعالان این عرصه است و انجمن متخصصان علوم ارتباطات اجتماعی استان در تلاش است این نیاز را با کمک پیشکسوتان، دانش آموختگان و فعالان روابط عمومی در سطح استان مرتفع نماید.
    هیات مدیره، مسئولان کمیته های تخصصی و اعضای انجمن متخصصان علوم ارتباطات اجتماعی استان ضمن گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، آرزومند افق های روشن تر در حوزه تخصصی فعالیت های روابط عمومی و فعالان این عرصه هستند.
    ۹۴/۰۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی