وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

نمایندگان آذربایجان شرقی وزیر را به مجلس می کشند

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۵ ق.ظ
در پی اتفاقات بازی تراکتور و نفت
نمایندگان آذربایجان شرقی وزیر را به مجلس می کشند
ورزشی  11:9:19 1394/02/27
942-14888-5 کد خبر
    

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال جمعی از نمایندگان مجلس از وزیر ورزش در خصوص حوادث بازی تیم های تراکتورسازی و نفت خبر داد.

علی علیلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: صبح امروز اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان شهرستان‌های مختلف کشور به ویژه نمایندگان آذربایجان‌شرقی، نامه ای را جهت طرح سوال از وزیر ورزش در صحن مجلس امضا کردند.

وی اضافه کرد: سوال ما از وزیر ورزش، در خصوص رسیدگی به رفتار و قضاوت داور این مسابقه می باشد و سایر مسائل مربوط به این بازی نیز در حاشیه جلسه سوال از وزیر، مطرح و بررسی خواهد شد.

وی یادآور شد: علی رغم اینکه داور بازی تراکتورسازی و نفت، در بازی تراکتور و سپاهان نیز قضاوت نادرست و ناعادلانه ای داشت انتخاب این داور برای بازی اخیر تراکتور، اقدامی بحث برانگیز بود.

علیلو با اشاره به سفر قریب الوقوع هیئت دولت به استان، اظهار کرد: بازی های اخیر تراکتورسازی موجب شده بود تا در آستانه سفر رییس جمهوری به آذربایجان‌شرقی، موجی از نشاط و شادابی در این استان ایجاد شود که اتفاقات روز جمعه موجب شد که این موج شادابی به موجی از یاس و ناراحتی تبدیل شود.

وی تاکید کرد: اگر باخت تراکتور، باخت واقعی بود مطمئنا مردم نیز این شکست را می پذیرفتند ولی در شرایطی که تراکتور به دلیل ناداوری و بی عدالتی باخته است ضروری است که حق مردم مطالبه شود.

نماینده مردم شبستر، عموم مردم آذربایجان را به آرامش دعوت کرد و این اطمینان را به مردم داد که نمایندگان آنها در مجلس شورای اسلامی با تمام توان از حقوق مردم و حقوق تیم محبوب تراکتورسازی دفاع می کنند.

 


خبرنگار: 1132
انتهای پیام
۹۴/۰۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی