وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

به گزارش اعتدال پرس، متن کامل دعوت این تشکل سیاسی به این شرح است :

به نام خداوند بخشنده و مهربان

آذربایجان با اصلاحات ، به پهنای قدمت و تمدن خود عجین است

دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان شرقی از مردم برای استقبال از کاروان تدبیر و امیدسرزمین دلا ورمردان و دلاور زنان تاریخ ایران عزیز اسلامی چون ستارخان ، باقر خان ، شیخ محمد خیابانی ، ثقه الاسلام و باکریها    میزبان دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب مان است . پیام حضور واستقبال پر شور مردم آذر بایجان شرقی ، مطا لبه حق طلبا نه درکنار همراهی با دولت تدبیر وامید است.

مردم شریف آذربایجان می آیند چرا که به دولت “تدبیر وامید”  آقای روحانی امید دارند تا مطالبات و وعده ها را برآورده نماید.

به یقین مردم از کسی مطالبه دارند که دل درگرو امید به برآورده شدن مطالبات شان دارند.

بی شک انتخاب جناب آقای دکتر حسن روحانی به سمت ریاست جمهور در خرداد ۹۲ فصل جدیدی در تاریخ سیاسی ایران رقم زده است . دولتی که در زیر شدیدترین تحریم های بین المللی و در اوج تنش های بی سابقه بین ایران وکشورهای قدرتمند جهان وکشور های منطقه روی کار آمد وبه دلیل در هم ریختگی بسیاری از زیرساخت های سیاسی ، فرهنگی واقتصادی در دولت های نهم ودهم با انبوهی از مطالبات انباشته شده مواجه گردید . هم اکنون با گذشت حدود بیست ماه ازروی کارآمدن دولت تدبیر وامید هرچند بسیاری از مطالبات و انتظارات هنوز برزمین مانده است ، اما با نگاهی منصفانه نمی توان حرکت رو به جلو دولت را در پی گیری انتظارات مردم نادیده گرفت.

حمایت بزرگان جبهه اصلاحات در حمایت از آقای دکتر حسن روحانی و رای مردم شریف ایران اسلامی به معظم له مسئولیت پی گیر ی مطالبات و وعده های انتخاباتی  از جمله تلاش در جهت توسعه آزادیهای سیاسی و رفع حصر را بیش از پیش حائز اهمیت کرده است.

ما این سفر را فرصتی برای طرح مطالبات و دغدغه های منطقه ای و ملی مردم ارزیابی می نماییم که از آن جمله احیاء دریاچه ارومیه ، تاسیس فرهنگستان زبان ترکی و اقدامات عملی برای توسعه پایدار اقتصادی استان بطور جدی از دولت  محترم مورد پی گیری بوده و خواهان ارائه گزارش اقدامات انجام شده به خدمت مردم شریف آذربایجان هستیم .

حوادث تلخ حاشیه بازی فوتبال بین دو تیم تراکتور سازی ونفت تهران را درآستانه سفر رئیس جمهورمحترم به آذربایجان که ناشی از مدیریت ضعیف وناشیانه عوامل تصمیم گیرنده دراستادیوم بوده  ، پدیده ای غیر اخلاقی وزشت و موجب تحریک احساسات و عواطف مردم شریف آذربایجان می دانیم و از ریاست محترم جمهوری انتظار داریم همانگونه که با طرح موضوع در هئیت دولت و صدور دستورات اکید درجهت حقیقت یابی تا حال بدرستی عمل نموده اند  ، این موضوع را تا حصول نتیجه وگزارش به خدمت مردم شریف  پی گیری نمایند . تا راه برکسانی که بدنبال سوء استفاده از فضای بوجود آمده هستند بسته شود.جریحه دار شدن احساسات پاک جوانان آذربایجان گناهی نابخشودنی و محکوم است که اعاده آن اتخاذ تدابیر ویژه را می طلبد.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان از مردم شریف آذربایجان شرقی در راستای تداوم وتحقق پیام انتخابات ۹۲ برای حضور در مراسم استقبال از رئیس جمهور محترم دعوت می نماید.

به امید ایرانی که در آن معنویت ، آزادی و توسعه پایدار نهادینه گردد.

وعده دیدار ما  ورزشگاه جهان پهلوان تختی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۴

بیانیه ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید، آذربایجان شرقیphoto_2015-05-18_18-36-02

ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید، اذربایجانشرقی با صدور بیانیه ای از مردم حماسه آفرین آذربایجانشرقی دعوت کرد تا در مراسم استقبال حضوری چشمگیر داشته باشند .

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد :

بسمه تعالی

آذربایجان ؛ دیار دلاورمردان وشیرزنان؛سرزمین غیرت وحماسه وسلحشوری؛میعادگاه پیش قراولان فرهنگ وصناعت ومدنیت دوباره درآستانه افزودن برگ زرین دیگری برحضور تاریخ سازخود قرار گرفته است. مهد تشیع علوی،تکیه گاه استوار انقلاب وامام ورهبری؛دیارسرداران فاتح جنگ تحمیلی می رود تا جلوه درخشانی از همزبانی وهمدلی مردم را با دولت تدبیر وامید درمعرض دید جهانیان قرار دهد.سی ام اردیبهشت، آذربایجان قهرمان وتبریز دلاورخیز میزبان دکترحسن روحانی؛رییس جمهور محبوب کشورمان وهیات دولت خواهد بود.

گرچه تنهاچندروز وچندساعت به حضور کاروان تدبیر وامید دراستان ما باقی مانده است ؛ولی به سنت تاریخی میهمان نوازی صمیمانه مردم این دیار؛هفته هاست که اقشارمختلف مردم ،از نخبگان وتحصیل کردگان گرفته تا اصناف وکارگران وکشاورزان درتبریز وشهرها وروستاهای خردوکلان استان باشوروشوقی وصف ناپذیردرتکاپوی مهیانمودن استقبالی مثال زدنی از میهمانان گرانمایه خود هستند.

هفته هاست که جای جای آذربایجان شرقی کانون شکل گیری ستادهای استقبال مردمی از رییس جمهور محترم شده است که بصورت خودجوش وباانسجام وهماهنگی غرورانگیزی دست به دست هم داده اند تا بسترمساعدی را برای حضورمردم شریف استان درمراسم استقبال وسخنرانی دکترروحانی فراهم نمایند.صبحگاه چهارشنبه ؛ ورزشگاه تختی وخیابانهای منتهی به باغشمال وعده گاه مردمی خواهد بود که از طلیعه تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در خرداد۹۲ تا امروز لحظه ای از تقویت وتثبیت رویکرد ومشی اعتدال گرایانه رییس جمهوروحمایت قاطع از سیاست ها وبرنامه های دولت تدبیر وامید عدول نکرده اند .

اینک که به فضل الهی؛هدایت سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی وهمت بلند دولتمردان شایسته کشورمان ،ثمرات باورواطمینان راسخ مردم به صرفه وصلاح رویکرد اعتدالی در تدبیرامور درهمه عرصه ها از اقتصادوفرهنگ گرفته تا سیاست بین الملل درحال پدیدار شدن است،نمایش پایگاه عظیم مردمی دولت اهمیتی مضاعف پیدا کرده است.مردمی که دوسال پیش درچنین روزهایی؛مقدمات پیروزی خاطره انگیزدکترروحانی را درانتخابات ریاست جمهوری تدارک دیدند،ضرورت استوارترنمودن گامهای دولت برای رفع عالمانه تنگناهای کشور از طریق اعلام حضور چشمگیرخود درحمایت از راه وروش خردمندانه ای که دولت درپیش گرفته است را بیش از پیش احساس می کنند.

بی تردید همانگونه که آذربایجان در تمامی مقاطع تاریخ معاصر پیشتازوپرچمدار تحولات دوران ساز کشور بوده است،درچنین بزنگاه حساس منطقه ای وبین المللی،به پیشوازدولت تدبیر وامید خواهدرفت تا به جهانیان نشان دهد که خط مشی مفاهمه جویانه وعزت طلبانه دکترروحانی،بازتاب خواسته های برحق مردم ایران است.

جای آن دارد که صمیمانه ترین وخالصانه ترین درود وسپاس خود را تقدیم کسانی کنیم که از دوسال پیش با حضورآگاهانه وتاثیرگزارخود گرمابخش ستادهاوکمیته هاوهمایش های طرفداران دولت تدبیر وامید بوده اند.همانها که پابرجاوخستگی ناپذیراین روزهانیزشبانه روزدر حال خدمت رسانی به مردم مشتاقی هستند که خودرابرای حضوردراستقبال از رییس جمهور محبوبمان آماده می کنند.ازدرگاه خداوندمتعال می خواهیم که با عنایت های ویژه خود دولت برآمده از امیدهای این مردم نجیب وآزاده را در رساندن کشور به جایگاه ومنزلت شایسته اش توفیق دهد.

دیدار با رییس جمهور روحانی

چهارشنبه نه و نیم صبح ورزشگاه تختى

 حزب کارگزاران سازندگی شاخه آذربایجان شرقی نیز به مناسبت سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان آذربایجان شرقی بیانیه ای صادر کرد .حزب کارگزاران سازندگی شاخه آذربایجان شرقی به مناسبت سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان آذربایجان شرقی بیانیه ای صادر کرد

به گزارش اعتدال پرس، متن بیانیه به شرح ذیل میباشد ؛

بسمه تعالی

حزب کارگزاران سازندگی شاخه آذربایجان شرقی مقدم پربرکت ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجته الاسلام والمسلمین جناب آقای دکترروحانی را به خطه قهرمان پرور آذربایجان شرقی گرامی داشته وامید است آحاد مردم فهیم وهمیشه درصحنه آذربایجان شرقی که همواره درطول تاریخ پرافتخارمیهن عزیزمان به عنوان طلایه داران فداکاری وازخودگذشتگی وجانفشانی ودین مداری ومیهن پرستی ومبارزه برعلیه ظلم و جور وفساد واستبداد وستم درصف مقدم مبارزاتی قراردارند این بارنیز باحضور پرشور وباصلابت ومتین وباوقار خود ودرفضای آکنده ازعاطفه وصمیمیت ویکدلی ویک زبانی درمراسم افتخارآمیز استقبال ازمرکب ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران وهیئت محترم وزیران حضوری حماسی خواهند داشت .

حزب کارگزاران سازندگی شاخه آذربایجان شرقی ضمن تاکید برتحقق وپی گیری وعده های داده شده درابتدای دولت یازدهم توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران درارتباط با آذربایجان شرقی اتفاقات غیراخلاقی به وجود آمده در مسابقه فوتبال بین تیم محبوب آذربایجان یعنی تراکتورسازی با نفت تهران آنهم متاسفانه درآستانه سفرریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به آذربایجان را به شدت محکوم نموده واز اینکه با احساسات پاک وعواطف مردم آذربایجان برخوردی ناشایست انجام پذیرفته است متاثر ومتاسف است وازمقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران ودرراس آنها از ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران ووزیر محترم ورزش واستاندار تلاشگر استانمان تقاضا دارند که موضوع را باجدیت هرچه تمامتر پیگیری وضمن اعلام نتیجه آن به سمع ونظر ملت آگاه ایران با خطاکاران ومقصرین وعاملین این روی داد تاثرانگیز برخوردی قانونی معمول دارند .

حزب کارگزاران سازندگی شاخه آذربایجان شرقی

بیانیه حزب ندای ایرانیان شعبه آذربایجان شرقی در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به این استانبیانیه حزب ندای ایرانیان شعبه آذربایجان شرقی در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به این استان

در آستانه سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به استان ، حزب ندای ایرانیان شعبه آذربایجان شرقی بیانیه صادر کرد .

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.

بی شک انتخاب جناب آقای دکتر حسن روحانی به سمت رئیس جمهور در خرداد ۹۲ فصل جدیدی در تاریخ سیاسی ایران رقم زده است.دولتی که در زیر شدید ترین تحریم های بین المللی و در اوج تنش هایِ بی سابقه بین ایران و کشورهای قدرتمند جهان و کشورهای منطقه روی کار آمد و به دلیل در هم ریختگی بسیاری از زیر ساختهای سیاسی, فرهنگی و اقتصادی در دولتهای نهم و دهم با انبوهی از مطالبات انباشته شده مواجه گردید.

هم اکنون با گذشت حدود بیست ماه از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید هر چند بسیاری از مطالبات و انتظارات هنوز بر زمین مانده است اما با نگاهی منصفانه نمیتوان حرکت رو به جلو دولت را در پیگیری انتظارات مردم نادیده گرفت.

حزب ندای ایرانیان در دیار آذربایجان ضمن عرض خیرمقدم خدمت دولت محترم این سفر را فرصتی مناسب برای طرح دغدغه های منطقه ای و ملی مردم آذربایجان میداند و از استانداری و دولت محترم مصرانه میخواهد امکان طرح و پیگیری مطالبات منطقه ای, اقتصادی, فرهنگیِ و سیاسیِ اقشار مختلف مردم فرهیخته ی آذربایجان شرقی را از رئیس جمهور در یک فضایِ امن و صمیمی فراهم نماید. همچنین از دولت محترم می خواهد از دادن هرگونه وعده ای که به بهانه های مختلف، نمی تواند در آینده به آنها جامه عمل بپوشاند خودداری کند.

زیرا نخبگان این استان و حزب ندای ایرانیان در کنار آنها وعده های داده شده در سفر استانی را به همراه وعده های ریاست محترم جمهور در دوران انتخابات نظیر ایجاد فرهنگستان زبان و ادب ترکی و احیای دریاچه ارومیه به صورت جدی از دولت محترم پیگیری نموده و گزارش آن را خدمت مردم شریف آذربایجان ارائه خواهد نمود و بی شک تحقق وعده های دولت محترم نقش عمده ای در نحوه حضور مردم این دیار در انتخابهای بعدی ایفا خواهد کرد.شعبه آذربایجان حزب ندای ایرانیان همچنین اتفاقات صورت گرفته در حاشیه بازی فوتبال بین دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران در آستانه سفر رییس جمهور را ناشی از هر دلیلی بوده باشد پدیده ای غیر اخلاقی و زشت و موجب تحریک عواطف مردم عزیز آذربایجان می داند و از شخص استاندار و وزیر محترم ورزش می خواهد با جدیت و تا روشن شدن زوایای پیدا و پنهان، این موضوع را پیگیری نمایند و راه را بر کسانی که به دنبال سواستفاده از احساسات پاک مردم عزیز این خطه و بر هم زدن امنیت و آرامش آذربایجان هستند ببندند.

این حزب در پایان از مردم فهیم آذربایجان درخواست می نماید در فضایی صمیمی و سرشار از متانت ؛وقار و ادب استقبال مناسبی از رییس جمهور محترم به عمل آورد. و از مسوولین مجدانه می خواهد از برنامه ریزی برای هر گونه حرکتی به نام استقبال که دون شان مردم با فرهنگ این دیار باشد پرهیز نماید تا سفر دولت راستگویان و درستکاران به شهر اولین ها فصل نوینی در نحوه استقبال از سفرهای استانی بگشاید و فصل جدیدی از «همدلی و همزبانی دولت و ملت» را رقم بزند . انشاء الله

۹۴/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی