وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

به گزارش وفت نیوز ، دکتر کریم عابدی امروز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وقت نیوز تصریح کرد : الان با توجه شرایط حساس منطقه وجهان زمان اختلاف افکنی و حاشیه سازی نیست و همه باید درعین طرح مطالبات در فضای صمیمی و قانونی ، شرایط و   زمینه را برای بهره برداری مناسب از سفر ریاست جمهوری و هیات دولت فراهم کنیم.


این فعال سیاسی افزود : اگرچه حادثه تلخ ورزشگاه تبریز موجب جریحه دار شدن غرور و احساسات پاک مردم و هواداران تراکتورسازی شده اما با توجه اهتمام مدیران و مسوولان استانی و کشور به ویژه دستور ویژه رییس جمهوری  برای رسیدگی جدی و فوری  به این رویداد ،  نباید اجازه  دهیم بدخواهان و دلواچسان با طرح موضوعات حاشیه ی ما را از اهداف های اصلی این سفر دورکنند.


مشاور استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد :  درشرایطی که دشمنان خارجی  و دلواپسان داخلی  تلاش می کنند با حاشیه سازی و طرح مسایل فرعی اصالت و جایگاه این سفر را تحت شعاع قرار دهند ، مردم و  و دوستان اصلاح طلب باید هوشمندانه و آگاهانه بستر و زمینه را برای یک استقبال ماندگار و تاریخی از رییس جمهور فراهیم کنند.


این استاد دانشگاه سفر دکتر روحانی و هیات دولت به آذربایجان شرقی  را فرصت تاریخی برای استان توصیف کرد و گفت :  همه می دانیم که  سفر رییس جمهور دراین مقطع زمانی از چه اهمیت و شانی برای استان و مردم این خطه برخوردار است  لذا  تلاش و همت همه باید دراین جهت متمرکز باشد که چگونه بتوانیم از این فرصت طلایی برای رفع مشکلات استان و مطالبات مردم استفاده کنیم .


 وی با اشاره به سنت تاریخی میهمان نواری مردم آذربایجان گفت : همانگونه که شاهد هستیم مردم این دیار به رسم فرهنگ و سنت میهمان نواری از مدت ها قبل به صورت خودجوش و در قالب ستادهای مردمی تلاش وصف شدنی در جای جای خطه قهرمان پرور اذربایجان آغاز کرده اند تا در روز موعود و صبحگاه چهارشنبه  سی ام اردیبهشت شاهد استقبال تاریخی از رییس جمهور محبوب و کاروان تدبیر و امید باشیم.


586

۹۴/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی