وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

روز روابط عمومی روز سکوت در شهرستان ملکان!

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ
در این بین متاسفانه جایگاه روابط عمومی در دستگاههای دولتی شهرستان ملکان آن طور که باید شناخته نشده و بیشتر ادارات و نهادهای این شهرستان فاقد این ابزار مهم هستند.

البته در تعداد کمی از ادارات دولتی ملکان قسمت روابط عمومی وجود دارد که اکثر آنها هم بعلت چند شغله بودن و نداشتن علم روابط عمومی و همچنین فرا نگرفتن فنون و آموزش های لازم در خصوص تعریف و اهداف و وظایف مربوطه، فقط اسم روابط عمومی را با خود یدک می کشند و مهمترین وظیفه روابط عمومی را نصب ینرهای تبریک و تسلیت بر سردر ادارات خود می دانند.

همانطوری که همه می دانیم یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی سازمانها ارتباط تنگاتنگ با اصحاب رسانه است اما متاسفانه در شهرستان ملکان در چند اداره ای دارای روابط عمومی هم تعامل چندانی با خبرنگاران محلی وجود ندارد و جهت انعکاس اخبار مربوط به مراسمات و جلسات و بازدیدها و عملکرد ادارات به طور سنتی و بخاطر پخش چند ثانیه تصویر از تلویزیون شبکه سهند تبریز، تنها از خبرنگار صداوسیما در ملکان استفاده می شود و دیگر نیازی به حضور سایر خبرنگاران خبرگزاری و مطبوعات در مراسمات و جلسات خود نمی بینند از این رو اخبار منطقه آن طور که باید در خبرگزاری ها و مطبوعات منعکس نمی شود و حتی در جلسات فرمانداری ملکان هم به غیر از جلسه شورای اداری ، خبرنگاران محلی ( به استثنا خبرنگار صداوسیما) به سایر جلسات دعوت نمی شوند و علیرغم پیگیری های متعدد از فرماندار محترم تاکنون نتیجه ای نداشته است.

همچنین در شهرستان ملکان شورایی به نام شورای روابط عمومی دستگاههای دولتی هم وجود ندارد لذا با توجه به اینکه برای همه بخش ها و مشاغل شوراها و کارگروه ها و کمیته هایی وجود دارد چرا نباید شورایی به نام شورای روابط عمومی که این عزیزان وظیفه تشکیل همه جلسات و مراسمات و پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان را بر عهده دارند وجود نداشته باشد.

با توجه به اینکه بنده خود سالهاست مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز هستم طی سالیان دور هیچ جلسه ای نیز بین مسئولین روابط عمومی و خبرنگاران محلی این شهرستان نیز تشکیل نشده است و تعامل و هماهنگی رضایت بخشی در این خصوص وجود ندارد.

حتی در روز روابط عمومی هم که در برخی شهرها جلسات مختلفی برگزار و از دست اندرکاران این بخش مهم تقدیر می شود ولی در شهرستان ملکان همه ساله روز روابط عمومی با سکوت سپری شده و هیچ برنامه خاصی و یا مراسم و جلسه ای برگزار نمی شود.

لذا امید است در همه ادارات و نهادهای شهرستان ملکان بخش رواط عمومی تاسیس شده ،روابط عمومی های موجود نیز تقویت و در ضمن مسئولین روابط عمومی دستگاههای دولتی ملکان بمنظور درج بهتر و بیشتر اخبار و فعالیت های خود با همه خبرنگاران محلی که بدون چشم داشت و صادقانه درصدد انعکاس اخبار شهرستان هستند تعامل و همکاری نمایند.

گزارش از: سیاوش عینالو

۹۴/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی