وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

وی با بیان این که امروز دنیا هر حرکتی را که در نظام جمهوری اسلامی اتفاق می‌افتد به دقت رصد می‌کند، گفت: خوشبختانه مردم ما در هر مقطعی نشان داده‌اند که حامی و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و ان‌شاءالله در سفر رییس جمهور به تبریز هم این پشتیبانی را نشان خواهند داد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی رو در روی استکبار جهانی قرار گرفته و هر چه پایه‌های مردمی نظام تقویت شود تاثیر مهمی در تحقق اهداف انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد داشت.

وی با بیان این که تبریز همواره در تاریخ انقلاب تاثیرگذار بوده، افزود: ان‌شاءالله با حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید بار دیگر تاثیرگذاری تبریز و آذربایجان در حمایت از انقلاب و تقویت نظام اسلامی در برابر زیاده‌خواهان اثبات خواهد شد.

جبارزاده با بیان این که تمام هم و غم ما این است که خدمت‌گزار خوبی برای مردم قدرشناس آذربایجان باشیم، افزود: امیدواریم سفر استانی هیات دولت سفری پرخیر و برکت برای استان باشد و مردم استان شاهد دستاوردهای این سفر در روزها و سال‌های آینده باشند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه وحدت و صمیمیت خوبی بین مسوولان استان حاکم است و این فضای همدلی باید با شور و نشاط مردم همراه باشد تا بتوانیم آذربایجان را به سر ایران تبدیل کنیم.

۹۴/۰۲/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی