وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

بر اساس این گزارش، استقبال کنندگان در داخل ورزشگاه تختی یکصدا شعار" یاشاسین تراختور" و "آذربایجان اویاخدی تراختورا دایاخدی" را سر می دهند.

همچنین مردم شرکت کننده در این برنامه، پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم‌های بنفش را در حمایت از رئیس جمهور در دست دارند.

همچنین از حاشیه های این مراسم این است که مردم بخش‌های ترکمانچای و مهربان با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار ارتقای این بخش‌ها به سطح فرمانداری هستند.

مردم این دو بخش با ایستادن در نزدیکی جایگاه ویژه سخنرانی ریاست جمهوری این درخواست را از رییس جمهور دارند.

در بخشی از ورزشگاه، پرچم تراکتور در دست حضار دیده می شود.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

ورود رئیس جمهور به ورزشگاه تختی
سیاسی  10:52:57 1394/02/30
942-7985-5 کد خبر
    

رئیس جمهور لحظاتی پیش وارد ورزشگاه تختی تبریز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، مردم با شعار "آذربایجان اویاخدی اینقیلابا دایاخدی" ، "آذربایجان اویاخدی تراختورا دایاخدی"و "روحانی مچکریم" از دکتر روحانی استقبال کردند.


خبرنگار: 1171
انتهای پیام


کسی نمی‌تواند با احساسات مردم قهرمان آذربایجان بازی کند
روحانی: تراکتور فقط به آذربایجان تعلق ندارد/ تنبیه مقصران بازی تراکتور

رئیس جمهور گفت: هیچ کس نمی‌تواند با احساسات مردم بزرگ ایران به ویژه مردم قهرمان آذربایجان بازی کند و اگر کسی در حادثه بازی تراکتور مقصر باشد دولت با همه توان برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: روحانی: تراکتور فقط به آذربایجان تعلق ندارد/ تنبیه مقصران بازی تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام حسن روحانی در جمع مردم تبریز در ورزشگاه تختی تبریز اظهار داشت: تراکتور فقط متعلق به آذربایجان نیست بلکه برای ایران است.

وی با بیان اینکه آرزوی قهرمانی تراکتور  در مسابقات آسیایی را آرزومندیم گفت: هیچ کس نمی‌تواند با احساسات مردم بزرگ ایران و البته مردم قهرمان آذربایجان بازی کند و اگر کسی در این حادثه مقصر باشد دولت با همه توان برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.

این خبر تکمیل می‌شود

انتهای پیام/60002/ع

------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • تاریخ انتشار خبر :چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ | کد خبر : 24949
  • پرینت

    آذرقلم: طرفیت ورزشگاه تختی تبریز ساعتی قبل از ورود رئیس جمهور تکمیل شد.

    15-5-20-1039491

    آذرقلم: طرفیت ورزشگاه تختی تبریز ساعتی قبل از ورود رئیس جمهور تکمیل شد.

    به گزارش آذرقلم به نقل از برنا، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران، در حالی دقایقی پیش وارد تبریز شد که ورزشگاه تختی، محل سخنرانی رییس جمهوری مملو از جمعیت است و مسؤلین برگزاری مراسم استقبال از دکتر روحانی به دلیل تکمیل بودن ظرفیت ورزشگاه از ورود مردم به آن جلوگیری می کنند. همچنین خیابان های اطراف ورزشگاه تختی از مردم مشتاق لبریز است.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------

    مشرح سخنان رئیس جمهور در تبریز(1):

    روحانی آذربایجان اویاخدی.../تراکتور متعلق به همه ایران است


    نصر نیوز: رئیس جمهور در جمع مردم تبریز با اشاره به شعار معروف آذربایجان اویاخدی بارها این شعار را تکرار کرد و مردم هم صدا پاسخ دادند : انقلابا دایاخدی.

    برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

    به گزارش نصر نیوز، حجت الاسلام حسن روحانی که در حال سخنرانی در استادیوم جهان پهلوان تختی تبریز (باغشمال) است گفت: ملت بزرگ آذربایجان؛ مردم شریف و فهیم تبریز قهرمان؛  قهرمان آذربایجان لاری آذری لر سلام اولسون شوکتیزه ائلیزه...

    وی ادامه داد:  سلام بر شما مردم بزرگ سلام بر زنان و مردان سلام بر جوانان سلام بر  ورزش دوستان

    روحانی ادامه داد: دیگر تراکتور تعلق به شما مردم آذربایجان ندارد متعلق به ایران است؛  تیمی که آرزوی قهرمانی آن را در مسابقات آسیایی خواهیم داشت.

    رئیس جمهور افزود: هیچ کس هیچ کس نمی تواند با احساسات مردم بزرگ ایران آن هم مردم قهرمان آذربایجان و تبریز بزرگ بازی کند؛ اگر در این حادثه مقصر باشد تردید نکنید دولت با همه توان برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.

    وی ادامه داد: مردم  بزرگ آذربایجان اوسطوره ادبیات و علم و سیاست و شجاعت؛ آذربایجان و تبریز قهرمان سازنده آزادی و مشروطه در ایران ؛ مردم بزرگ آذربایجان که اگر قهرمانی و ایستادگی مردم در 29 بهمن سال 56 نبود انقلاب به پیروزی نمی رسید.

    وی افزود: سرزمین مردان و زنان نامدار و بزرگ سرزمین ستارخان ها، باقرخان ها، تبریزی ها، ثقه الاسلام ها و سردار باکری ها؛ سرزمین شیرین سخن ایران شهریار عزیز.

    روحانی اضافه کرد: شهریار آن سردار سخن پروین اعتصامی نظامی گنجوی شهید بزرگوار قاضی شهید آیت الله مدنی آن همه علما و بزرگان هنوز هم در خیابان های تبریز بوئی عطر علامه طباطبایی و علامه امینی به مشام می رسد،  استان علما بزرگان مراجع استان مقام معظمی؛

    مولانا هم از شوریدگی شمس تبریزی بود که روح اش و جان اش شعله ور شده بود این سرزمین سرزمین عرفان شجاعت سرزمین ایستادگی سرزمین ادب هنر شعر سرزمین سیاست سرزمین تجارت.

    ---------------------------------------------------------------

    مشرح سخنان رئیس جمهور در تبریز(2):

    آذربایجانی ها در پیروزی های ملت ایران پیشتاز بوده اند


    نصر نیوز: رئیس جمهور گفت:آذربایجانی ها در پیروزی های ملت ایران پیشتاز بوده اند

    برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

    به گزارش نصر نیوز، حجت الاسلام حسن روحانی در استادیوم جهان پهلوان تختی تبریز (باغشمال) در جمع اقشار مختلف تبریزی ها گفت: قبل از آنکه به برنامه دولت در خصوص استان آذربایجان شرقی برسم یکی دو نکته را باید به محضر مردم عزیز و بزرگوار تبریز من هر وقت به تبریز آمدم با دنیایی از خاطره خوش از این سرزمین برگشته ام.

    وی ادامه داد: من از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در ماه های اولیه سال 58 اولین سفرم بعد از انقلاب به تبریز آمده ام و تا به امروز هر روز این مردم بزرگ و غیور را با نشاط تر و سرزنده تر از گذشته دیده ام.

    رئیس جمهور ادامه داد: خوشحالم که در اولین روز ماه مبارک شعبان ماه پیامبر عظیم الشان اسلام، ماه آمادگی برای تسکیه و طهارت روح در رمضان، ماه اعیاد ماه حسین بن علی و قمر منیر بنی هاشم ابوالفضل العباس، ماه امام سجاد و ماه مولایمان حضرت صاحب الامر ولی عصر (عج)، ماه برکت ماه حرکت ماه عبادت آن هم در میان مردم بزرگ و قهرمان تبریز و آذربایجان برای من به عنوان یک خادم کوچک برای مردم ایران امروز و فردا افتخار است که میهمان شما میزبانان عزیز باشیم.

    وی اضافه کرد: مردم عزیز و قهرمان تبریز از حدود 21 ماه پیش که دولت کار خود را آغاز کرده در همه زمینه ها و در همه موفقیت ها مردم بزرگ ایران آذربایجان و سرزمین این کشور پاک و قهرمان ما و ملت بزرگ ما همه جا پیروزی های را آن ها آفریده اند پیشتاز بوده اند.

    انتهای پیام/

    -------------------------------------------------------------

    مشرح سخنان رئیس جمهور در تبریز(3):

    تلاش برای شکست نهایی ایران هراسی در جهان/برقراری آشتی ملی در سراسر ایران/ما در این کشور نشاط می خواهیم


    نصر نیوز:رئیس جمهور اذعان داشت: امروز در یک مقطع بسیار حساسی قرار گرفته ایم در روزگاری که در همه اطراف و منطقه ما آتش اختلاف و جنگ می سوزند، عراق ، یمن سوریه ، فلسطین،  افغانستان،  پاکستان.

    برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

    به گزارش نصر نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در جمع مردم تبریز افزود: اما ایران ما با دلاوری مردم و انسجام و وحدت ملت بزرگ ایران امنیت ثبات و آرامش در سراسر کشور ما نه تنها حاکم است بلکه امید ملت های منطقه و چشم آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر کجا که لازم دیدیم و در توان این نظام بوده ما  از مردم برای آرامش شان برای امنیت و ثبات شان قدم برداشته ایم.

    وی ادامه داد: ملت ایران و مردم قهرمان آذربایجان ما در صحنه بین المللی به نقطه بسیار مهم رسیده ایم؛ در حال شکست دادن نهایی ایران هراسی در سطح دنیا هستیم؛ ملت ما دولت ما رهبری ما نظام ما در یک تلاش منسجم و هماهنگ چهره واقعی ملت بزرگ ایران را به جهانیان معرفی کرده و معرفی خواهیم کرد.

    رئیس جمهور افزود: ما امروز در صحنه بین المللی سرداران مذاکرات شما سرداران دیپلماسی شما برای ملت ایران غرور و افتخار آفریده اند؛ مردم ما پشتیبان مذاکره کنندگان ما و به تعبیر رهبر انقلاب آنها که فرزندان برومند انقلاب اسلامی هستند.

    وی ادامه داد: شما بدانید پایان این مذاکرات به حول قوه الهی افتخار برای ملت بزرگ ایران خواهد بود.

    روحانی تاکید کرد: همه مردم، ما جوانان غیور ما بدانند در این کشور مردم ما خواهان آرامش، خواهان توسعه ،خواهان شغل آبرومند برای نسل جوان، خواهان حرکت کشور در یک مسابقه جهانی به سمت توسعه در اقتصاد و فرهنگ و مسایل اجتماعی بوده و خواهند بود.

    وی گفت: در این کشور اظهار نظر همه چون یک کشور مردم سالار است آزاد است همه می توانند نظر خود را بگویند اما یادمان باشد این دولت و ملت از 24 خرداد سال 1392 با هم هم پیمان شده اند دست به دست هم داده اند که وحدت انسجام ملی آشتی ملی در سراسر ایران قوی تر شود.

    وی تاکید کرد: ما همه دست به دست هم داده ایم تا ملتی متحد داشته باشیم که شاید افکارو احزاب مختلفی داشته باشند.

    وی ادامه داد: وحدت ملی ما باید حفظ شود ما یک دولت و یک رهبری ما صدا و ندای واحد در برابر بدخواهان داریم.

    رئیس جمهور که در جمع مردم تبریز سخن می گفت افزود: ما در این کشور در کنار حرکت فناوری صلح آمیز هسته ای حرکت سالم اقتصادی را هم می خواهیم،ما اشتغال برای جوانان مان را هم می خواهیم، ما در این کشور جامعه آزاد و راحت توام با ثبات و آرامش را هم می خواهیم، ما در این کشور نشاط را هم می خواهیم.

    وی تصریح کرد: فکر نمی کنم کسی باشد که از خوشحالی مردم ناراحت باشد، کسی در این کشور از پیروزی ملت ایران در مذاکرات هسته ای نگران باشد ، کسی برای خروج از رکود و رونق اقتصادی در کشور نگران یا ناراحت باشد،  ما باید همه مسیر واحد را طی کنیم.

    انتهای پیام/

    -------------------------------------------------------------

    حاشیه های حضور روحانی در تبریز/

    سخنرانی رئیس جمهور تحت تاثیر اتفاقات جمعه شب گذشته تبریز


    نصرنیوز: مراسم استقبال از رئیس جمهوری تحت تاثیر اتفاقات جمعه شب گذشته استادیوم یادگار امام (ره) تبریز قرار گرفته است.

    برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

     

    به گزارش خبرنگار نصرنیوز، مراسم استقبال از رئیس جمهوری تحت تاثیر اتفاقات جمعه شب گذشته استادیوم یادگار امام (ره) تبریز قرار گرفته است.

    رئیس جمهوری که دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی تبریز شده است، در میان استقبال هزاران تن از مردم آذربایجان شرقی به جمع پر شور 30 هزار نفری مردم آذربایجان شرقی در ورزشگاه تختی پیوست.

    گزارش خبرنگار نصرنیوز می افزاید از اولین ساعات صبح امروز هزاران تن از شهروندان آذربایجان شرقی با حضور در استادیوم تختی به استقبال رئیس جمهور روحانی آمده اند.

    آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی خواسته ها و مطالبات خود را از رئیس جمهور و هیات دولت مطالبه می کنند. تعدادی از شهروندان ترکمنچای و مهربان نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار ایجاد فرمانداری به مرکزیت این دو شهر شدند.

    این گزارش می افزاید این مراسم تحت تاثیر اتفاقات جمعه گذشته تبریز قرار گرفته و حاضران در ورزشگاه تختی تبریز با سر دادن شعارهایی خواستار احقاق حق باشگاه تراکتورسازی شدند. آنها با نشان دادن پیراهن های تراکتورسازی شعار می دهند "رئیس جمهور محبوب حمایت حمایت". همچنین حاضران در ورزشگاه تختی با شعارهایی خواستار اعاده حیثیت هواداران تراکتورسازی و تنبیه کسانی شدند که مسبب اتفاقات جمعه گذشته بودند.

    همچنین در بخشی دیگر از ورزشگاه کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی خواستار خلع ید سرمایه گذار بخش خصوصی این شرکت و تعیین تکلیف این کارخانه هستند. کارگران نیروگاه تبریز هم خواستار رسیدگی به وضعیت این شرکت شدند.

    موضوع خشک شدن دریاچه ارومیه نیز از مهمترین خواسته های حاضران است. چندین پلاکارد در این خصوص به نمایش در آمده است. همچنین پلاکاردهایی با موضوع درخواست آموزش زبان مادری نیز به نمایش در آمده است.

    حجت الاسلام حسن روحانی که در حال سخنرانی در استادیوم جهان پهلوان تختی تبریز (باغشمال) است، در همان ابتدا به اتفاقات جمعه گذشته استادیوم یادگار امام تبریز اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ آذربایجان؛ مردم شریف و فهیم تبریز قهرمان؛  قهرمان آذربایجان لاری آذری لر سلام اولسون شوکتیزه ائلیزه...

    وی ادامه داد:  سلام بر شما مردم بزرگ سلام بر زنان و مردان سلام بر جوانان سلام بر  ورزش دوستان

    روحانی ادامه داد: دیگر تراکتور تعلق به شما مردم آذربایجان ندارد متعلق به ایران است؛  تیمی که آرزوی قهرمانی آن را در مسابقات آسیایی خواهیم داشت.

    رئیس جمهور افزود: هیچ کس هیچ کس نمی تواند با احساسات مردم بزرگ ایران آن هم مردم قهرمان آذربایجان و تبریز بزرگ بازی کند؛ اگر در این حادثه مقصر باشد تردید نکنید دولت با همه توان برای تنبیه او ایستادگی خواهد کرد.

    انتهای پیام/

    ۹۴/۰۲/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی