وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

… در انتخابات مجلس سوم نیمی از روحانیون مخالف من بودند و نیمی دیگر، همچون آقای حسنی۱ سکوت اختیار کرده بودند. در انتخابات مجلس چهارم آقای سید علی اکبر قریشی مرا دعوت کرد و گفت: شما نامزد انتخاباتی روحانیون هستید. از من خواستند تا در مدرسه محمدیه برای جمعی از طلاب سخنرانی کنم تا بعد از اطلاع از منش و خط مشی من برایم تبلیغ کنند.من از این همه استقبال شگفت زده شدم …

… وقتی فهمیدم هیئت نظارت قصد دارد من را رد صلاحیت کند تصمیم گرفتم نامزد انتخاباتی نشوم اما دوستانی بمانند آقای حسنی و قریشی گفتند امکان ندارد شما را رد صلاحیت بکنند. من با دیدن حمایت این بزرگواران تصمیم گرفتم در انتخابات شرکت کنم.

ظاهراً برای رد صلاحیت من پرونده ای ساخته بودند البته من تا به امروز انرا ندیده ام. اما وقتی درباره رد صلاحیت شدنم از آقای دکتر حسن حبیبی۲ پرسیدم ایشان گفت: مگر پرونده ات را ندیده ای؟! گفتم: نه. گفت: در پرونده ات آمده بود شما در دوره قبل برای صنایع ارومیه و دامداری های ارومیه به بانک مرکزی و دیگر بانک ها و وزارت خانه ها توصیه نامه و یادداشت نوشته اید و این توصیه نامه ها بی چشمداشت نبوده است. و حتماً دستانتان آلوده شده است.

کارمند دولت شو! برای فرزندانت خوب است

بعد از رد صلاحیت شدن از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور رفتم. زمانی که معاون عمرانی استانداری تبریز بودم به من پیشنهاد شد که استخدام رسمی شوم. اما نپذیرفتم. گفتم که ما نیامده ایم کارمند رسمی دولت شویم. مهندش عطایی بدون هماهنگی من برای استخدام در وزارت کشور اقدام کرده بود. یک روز به من گفت: اینجا را امضا کن. و بعد گفت: کارمند دولت شدی. در پاسخ به اعتراض من گفت: هر زمان که خواستی بروی می توانی اما این برای آینده فرزندانت خوب است.

بعد از مدتی آقای عبدالله نوری۳ به من پیشنهاد کردند که سمت یکی از استانداری های کشور را قبول کنم. اما من مخالفت کردم. از نظر سیاسی من یک نیروی سوخته بودم و فکر می کردم باید یک کارشناس باشم نه استاندار.

برای اثبات حرفهایت استانداری را قبول کن

از دفتر آقای هاشمی۴ تماس گرفتند و گفتند به دفتر ایشان بروم. وقتی خدمت ایشان رسیدم گفتند: چرا استاندار نمی شوی؟ گفتم: حاج آقا من یک نیروی سوخته سیاسی ام. تبریز اینقدر مهم است که شما نمی توانید آنرا به یک نیروی سوخته سیاسی بدهید. بهرحال من از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده ام. آقای هاشمی عصبانی شد و گفت: شما این پست را قبول کن اگر کسی درباره این مسائل صحبت کرد من پاسخگو خواهم بود. 

تحلیل ایشان درباره آذربایجان این بود که میان مردم و نظام فقط یک پرده مانده است. و مردم از نظام دور شده اند. و از این بابت ابراز نگرانی می کردند.

به ایشان اطمینان دادم که این تحلیل برداشتی غلط است. و مردم آذربایجان عاشق امام و انقلابند.

آقای هاشمی با شنیدن سخنان من گفتند: برای اثبات حرفهایت استانداری آذربایجانشرقی را قبول کن. و من هم برای اینکه ثابت کنم مردم آذربایجان به آرمان ها و اصول انقلاب پایبندند پیشنهاد ایشان را پذیرفتم.

۱- حسنی امام جمعه وقت ارومیه

۲- حسن حبیبی معاون اول وقت رئیس جمهور

۳- عبدالله نوری وزیر وقت کشور

۴- هاشمی رئیس جمهور وقت

<
۹۴/۰۳/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی