وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

وی با بیان اینکه بیش از 10 درصد از مجموع ورودی های پرونده های کیفری به دادسراها و دادگاه های آذربایجان شرقی مربوط به موضوعات ضرب و جرح عمدی است، اظهار کرد: این در حالی است که سرقت در بیشتر استان های کشور جزو اتهامات رتبه نخست است.

مظفری ادامه داد: توهین به اشخاص و سرقت نیز هر کدام با هشت درصد از مجموع پرونده های ورودی به دادگاه های آذربایجان شرقی در رتبه های بعدی قرار دارند.

وی ، دعاوی مربوط به مسایل مالی را در رده نخست پرونده های حقوقی ورودی به دادگاه های استان اعلام کرد و افزود: دعاوی خانواده، مطالبه خسارات ، اثبات مالکیت و ابطال معاملات نیز در رده بعدی پرونده های حقوقی در آذربایجان شرقی قرار دارند.

مظفری ، مجموع پرونده های ورودی به دادگستری آذربایجان شرقی در طول سال 1393 را 466 هزار و 159 فقره اعلام کرد که از این رقم 467 هزار و 418 فقره پرونده در دادگاه ها و دادسراهای استان مختومه شده است که این آمار بیش از صدردرصد پرونده های ورودی را شامل می شود.

وی، دلیل این امر را رسیدگی و مختومه شدن پرونده های باقی مانده از سال های قبل اعلام کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از ورود 184 هزار و 470 فقره پرونده به شوراهای حل اختلاف استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد نیز 182 هزار و 196 فقره مختومه شده که 92 درصد مجموع پرونده های ورودی را شامل می شود.

مظفری افزود: از مجموع پرونده های مختومه شده در شوراهای حل اختلاف آذربایجان شرقی افزون بر 24 درصد منجر به صلح و سازش بین طرفین دعوی شده که این آمار می توانست بسیار بیشتر از این رقم باشد.

به گفته وی، حدود 40 درصد از مجموع پرونده های وارده به دادگستری آذربایجان شرقی به شوراهای حل اختلاف ارجاع داده می شود.

3038/6183

انتهای پیام /* 
۹۴/۰۴/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۱
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی