وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

به گزارش آذرقلم، مسعود پزشکیان در گفتگو با خبرآنلاین درخصوص ارزیابی خود از طرح مجلس برای الزام دولت به حفظ حقوق هسته ای که کلیات آن در صحن علنی به تصویب رسید، اظهار کرد: با تصویب این طرح، نمایندگان، روند مذاکرات را در نهایت به نظر شورای عالی امنیت ملی منوط کردند که تقریبا و تا حدود زیادی می تواند این مسئله را قابل مدیریت و کنترل کند، در نتیجه آن چیزی که در مجلس درباره مذاکرات هسته ای مصوب می شود، بالاخره باید نظر شورای عالی امنیت ملی را داشته باشد و نمایندگان نباید مصوبه ای را خارج از نظر این شورا، مصوب کنند.

وی افزود: حتما کسانی که این طرح را طراحی کرده و آن را به تصویب رسانده اند، آن را با شورای عالی امنیت ملی هماهنگ کرده اندو نظر رهبری را نیز در این خصوص جویا شده اند.

پزشکیان همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا مسئله استیضاح وزیر آموزش و پرورش به نشست مشترک دولت و مجلس سایه نمی اندازد؟ تصریح کرد: نه ، بالاخره استیضاح به عنوان حق قانونی نمایندگان مطرح می شود و دولت از این حیث با آن مشکلی ندارد اما بحثی که وجود دارد این است که در سالی که رهبری به ما فرموده اند به عنوان دولت و مجلس با یکدیگر تعامل ،همدلی و همکاری کنید کاری که دارد اتفاق می افتد، درست نقطه مقابل آن است، حالا چرا برخی دوستان این فضا را به وجود آورده اند، باید از همان هایی که مدعی هستند، پرسید که آیا باید در سال وحدت این گونه رفتار کرد؟ آیا به این اقدامات، تعامل می گویند؟!

مخالف استیضاح فانی هستم

نماینده مردم تبریز در خانه ملت همچنین در خصوص احتمال رای آوردن استیضاح فانی در صحن علنی مجلس گفت: نمی دانم که رای می آورد یا نمی آورد اما به هر حال بنده موافق استیضاح وی نیستم و معتقدم مشکلات فرهنگیان مربوط به دولت و مجلس است. چون آن ها در مجلس و یا دولت پولی به آموزش و پرورش نداده اند که حالا بگویند چرا آن پول را به معلم ها نمی دهید، در نتیجه مشکل، مشکل وزیر نیست، حالا وزیر را هم عوض کنند تا مشکل تامین اعتبار و بودجه وزارتخانه حل نشود، وزیر جدید هم کاری نمی تواند انجام دهد، حالا هر کسی را که می خواهند بیاورند.

مداحان اخلاق و انصاف را رعایت کنند

پزشکیان همچنین در خصوص توهین برخی مداحان به مقامات نظام در مراسم تشییع شهدای غواص و همچنین مراسم های مذهبی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: اقدام این مداحان با پیام نوروزی رهبری که آن ها خودشان نیزمدعی ولایتمداری هستند، هیچ گونه همخوانی ندارد یعنی در حالی که هنوز سه ماه بیشتر از زمان صدور پیام رهبری برای همدلی و همزبانی نگذشته است، در کف جامعه علیه دولت حرف می زنند، باید پرسید که آیا معنای همدلی این است که یک مداح پشت تریبون توهین کند و به مقامات نظام ناسزا بگوید؟ در حالیکه این عمل، نه برا ساس اطاعت از رهبری، نه بر اساس اخلاق عمومی و نه بر اساس موازین اسلامی، درست است وخوب است که انسان انصاف و اخلاق را رعایت کند.

۹۴/۰۴/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۱
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی