وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا:
دریافت کمک‌های نقدی مردم به مدارس، اختیاری است

اجتماعی  13:8:18 1394/04/02
944-2814-5 کد خبر
    

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: دریافت کمک های نقدی مردم به مدارس اختیاری است ولی برابر قانون، تحصیل در مدارس تیزهوشان با پرداخت هزینه‌های مربوطه امکان پذیر خواهد بود.

 

جعفر پاشایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی گفت: برابر قانون های مربوط به ثبت نام در مدارس دولتی، کمک به مدارس توسط اولیای دانش آموزان منع قانونی ندارد.

 

وی گفت: کمک های مردم به مدارس، کاملا اختیاری است و هیچ یک از مدارس دولتی حق ندارند ثبت نام و یا تحویل کارنامه دانش آموزان را منوط به اخذ کمک های مالی کنند.

 

 وی از مردم استان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این خصوص، موضوع را  به واحد بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان اطلاع دهند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در خصوص هزینه های دریافتی در مدارس تیزهوشان نیز گفت: بر اساس قانون، دانش آموزانی که موفق به کسب نمره لازم در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می شوند، باید در قبال خدمات ارائه شده در این مدارس، بخشی از هزینه های تحصیل را نیز بپردازند.

 

پاشایی ابراز کرد: هیچ یک از مدارس حق ندارند در ابتدا از  مردم کمک هزینه در این خصوص دریافت کنند ولی طبیعی است که با توجه به محدودیت منابع دولتی، مردم به دولت کمک کنند.

 

وی تصریح کرد: اولیای دانش آموزان تنها هزینه ای که برای ثبت نام فرزندان خود در مدارس می پردازند هزینه های مربوط به حق بیمه و کتاب است.  

 


خبرنگار: 1171
انتهای پیام
۹۴/۰۴/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی