وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

استاندار آذربایجان‌شرقی، تحول ارائه خدمات آموزشی و احداث مدارس در نقاط مختلف استان را یادآور شد و گفت: متاسفانه انعکاس مطلوبی از خدمات آموزش و پرورش و احداث مدارس جدید صورت نگرفت و تقاضای ما این است که کارهای انجام یافته اطلاع‌رسانی شود و مردم نیز از کارهای خادمان خود شادمان خواهند شد.

وی گفت: از نظر اعتبارات، سال گذشته 10 درصد بیشتر اختصاص داده شده و در سطح کلان آموزش و پرورش استیضاح وزیر آموزش و پرورش جای پرسش دارد و از مجلس محترم خواستار هستیم تا با این قضیه نیز منصفانه برخورد شود.

جبارزاده افزود: اعضای شورای آموزش و پرورش نیز از طریق تماس با نمایندگان استان از عملکرد فانی، وزیر آموزش و پرورش دفاع کنند.

وی عزل وزیر آموزش و پرورش را در این شرایط خاص برای کشور زیان‌بار دانست و گفت: جهت‌گیری آموزش و پرورش در یکی دو سال اخیر مطلوب بوده و با بودجه‌های فعلی کارهای خوبی صورت گرفته است.

جبارزاده با اشاره به برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش در استان تاکید کرد: هرچند این جلسه در اول تابستان برگزار می‌شود اما می‌توان موارد مطروحه را در مورد برنامه‌های درحال اجرا لحاظ کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سند جامع در زمینه برنامه‌های اوقات فراغت تاکید کرد: بازدید از دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و علمی دارای نتایج خوبی است که به برنامه‌های اوقات فراغت افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: تفاهم در زمینه برنامه‌های اوقات فراغت اقدامی ضروری است که موجب هم‌ا‌فزایی می‌شود و از امکانات شهرداری و ادارات می‌توان استفاده هماهنگ کرد.

جبارزاده یادآور شد: عملکرد دستگاه‌های مختلف فرهنگی استان شایسته تقدیر است و برنامه‌های قابل قبولی اجرا شده که در سه ماهه تابستان نیز برنامه‌های اوقات فراغت با محوریت اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: هر دستگاه وظایف کمی را بر عهده بگیرد و این وظایف محوله بررسی خواهد شد که در کنار آن پیشنهادات نیز بررسی می‌شود.

جبارزاده عنوان کرد: هر دستگاهی امکانات خود را اعلام کند تا در اختیار برنامه‌های اوقات فراغت قرار گیرد، این امکانات به صورت یک کاسه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
۹۴/۰۴/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی