وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

برنده اصلی در توافق هسته ای مردم ایران هستند

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ
  • تاریخ انتشار خبر :چهارشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ | کد خبر : 28111
  • پرینت

     سیاوش عینالو – ملکان آذرقلم: بالاخره ۲۳ ماه مذاکرات مستمر تیم هسته ای دولت تدبیر و امید به توافق هسته ای با قدرتهای غربی منجر شد و بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای به جهانیان ثابت کرد. مذاکراتی که انصافاً اگر نبود دولتی همچون دولت یازدهم […]

    PicUp_Kart_Exam[1] سیاوش عینالو – ملکان

    آذرقلم: بالاخره ۲۳ ماه مذاکرات مستمر تیم هسته ای دولت تدبیر و امید به توافق هسته ای با قدرتهای غربی منجر شد و بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در صلح آمیز بودن فعالیت هسته ای به جهانیان ثابت کرد.
    مذاکراتی که انصافاً اگر نبود دولتی همچون دولت یازدهم و وزیری صبور و قهرمان همچون دکتر ظریف هیچگاه به نتیجه نمی رسید و سالهای سال کشمکش ایران با غرب و به تبع آن تحریم های ظالمانه ادامه نیز می یافت.
    که جا دارد به دکتر ظریف و رزمندگان دیپلماسی کشورمان که پیروزی بزرگی را به وطن خود به ارمغان آورده و دل ملت قدرشناس ایران را  در آستانه عید فطر شاد کردند خسته نباشید و خدا قوت بگویم.
    مذاکراتی که در آن خطوط قرمز نظام و دستاوردهای هسته ای نیز حفظ شد و مهمتر از آن قدرت های بزرگ دنیا به این نکته پی بردند که نمی توانند به ملت ایران اسلامی زور بگویند لاجرا پشت یک میز نشستند تا مذاکره کنند و به اعتراف دوست و دشمن در این مذاکرات بیشتر از غربی ها این ایرانیها  بودند که در میدان نابرابر مذاکرات که یک کشور در برابر ۵ قدرت بزرگ قرار گرفته بود پیروزی را از آن خود کردند.
    توافق هسته ای ایران با کشورهای غربی دشمنان انقلاب را نیز خشمگین کرد از جمله نخست وزیر رژیم صهیونیستی و منافقین چرا که آنها ضمن مشاهده مجدد قدرت ایران اسلامی از اینکه قدرت های بزرگ در مقابل کشورمان سرتسلیم فرود آوردند در شوک و کما و ناراحتی رفتند.
    البته در این بین افرادی حقیقی و حقوقی نیز در داخل کشور بودند که علیرغم حمایت رهبری و مردم از مذاکرات هسته ای، بخاطر پیش بردن اغراض شخصی از دولت تدبیر و امید و یا بخاطر مسائل جناحی و سیاسی و همچنین شکستی که در انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ خوردند در روند مذاکرات خدشه بوجود می اوردند.
    همانها که روزی قطعنامه های سازمان ملل و کشورهای غربی را کاغذ پاره ای بیش نمی دانستند و بجای فراهم کردن رفاه و امنیت برای مردم فقط شعار می دادند و امروز نیز با تکرار حرف های بیهوده گذشته سعی در به حاشیه کشیدن مذاکرات داشتند.
    امید است توافق هسته ای که حمایت میلیونها ایرانی را نیز در پی دارد نتیجه داده و باعث توسعه کشور و رفاه و عزت بیش از پیش ملت همیشه درصحنه شده و منجر به اشتغال جوانان و رونق صنعت کشور گردد.
    چرا که در این عرصه برنده واقعی مردم ایران هستند این مردم از اوایل انقلاب اسلامی با صبر و استقامت خود به دنیا و بخصوص کشورهای غربی فهماندند که ملت ایران که سالها زورگویی و جنگ و تحریم های ظالمانه را تجربه کرده اهل ترسیدن و زور شنیدن نبوده و بلکه با این مردم باید با زبان نرم و احترام آمیز سخن گفت.

    انشالله ملت ایران در انتخابات مجلس دهم نیز با حضور گسترده و همیشگی و حداکثری خود ضمن نشان دادن وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، به اشخاصی رای خواهند داد که به فکر تامین رفاه مردم هستند و به افرادی رای خواهند که دست در دست دولت دکتر روحانی به فکر ساختن ایرانی آباد و آزاد باشند نه آنهایی که رای حداکثری به رئیس جمهور روحانی را دیدند ولی باز هم پیام آن را دریافت نکرده اند و یا نمی خواهند دریافت کنند.

    ۹۴/۰۴/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی