وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


DSCF7798
دیارملکان: مدیرعامل مرکز معلولین مکتب الرسول ملکان گفت بر اساس ارزشیابی های صورت گرفته این مرکز در سال 93 مقام نخست در بین مراکز استان را به خود اختصاص داد.

به گزارش دیارملکان، دادوود کامرانی در گفتگویی با خبرنگاران به تاریخچه تاسیس  مرکز معلولین مکتب الرسول ملکان اشاره کرد و افزود: این مرکز از سال ۸۴ تاسیس شده و در حال حاضر در ۲ بخش امور اجتماعی و امور توانبخشی فعالیت می کند.

وی به فعتالیت های این مرکز در امور اجتماعی اشاره کردو گفت: در این بخش برای ۲۷۰نفر اقدام به تشکیل پرونده شده که خداتی از قبیل ارائه خدمات درمانی و پرداخت مستمری نیز اقدام بعمل آمده است.

وی یادآور شد این مرکز با ظرفیت یارانه ای ۵۶ نفر و ظرفیت اسمی ۷۰ نفری متشکل از دختران معول ذهنی از سراسر استان و با اشتغال زایی ۱۶ پرسنل اداری در حال فعالیت می باشد.

وی از فعالیت بخش های مختلف از قبیل فیزیوتراپی، کاردرمانی، کفتار درمانی و دندانپزشکی خبر داد و گفت: همچنین در رشته های فنی و حرفه ای از قبیل فرشبافی،کاموابافی تعداد ۱۰ تن از مددجویان ضمن دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای در کارگاه آموزشی این مرکز مشغول آموزش و فعالیت می باشند.

وی با بیان اینکه  صندوقهای صدقات این مرکز در دستگاههای دولتی ملکان  ایجاد شده اند افزود:  مردم نوعدوست این شهرستان طی سالهای گذشته کمک های نقدی و غیرنقدی خوبی به مددجویان داشته اند که در خور تقدیر و قدردانی است.

وی افزود هموطنان عزیز می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب های:

  بانک ملت :       6775916841            شماره کارت بانک تجارت: ۶۰۶۱- ۹۱۶۶- ۵۳۹۹- ۶۲۷۳

بانک ملی : ۰۱۰۶۰۰۵۶۲۳۸۰۰۹            بانک کشاورزی: ۲۰۴۹۷۲۹۷۴

بانک انصار: ۱-۷۴۵۶۷۲۵-۸۲۲-۱۱۲۸       بانک توسعه تعاون: ۲-۲۱۶۵۹۵۸-۱۱۱-۱۱۰۹  

واریز نمایند.

وی در مورد زیباسازی محوطه مرکز معلولین دخترانه مکتب الرسول ملکان نیز یادآور شد: که بمنظور زیباسازی محوطه مرکز و ایجاد رفاه بیشتر برای مددجویان، اقدام به محوطه سازی ،نقاشی ساختمانها ،کف سازی  نموده ایم.

کامرانی در خصوص برگزاری اردوهای مختلف افزود: این مرکز علاوه بر اینکه همه ساله در اردیبهشت ماه اقدام به اردوی زیارتی مشهد برای مددجویان می نماید همچنین اردوهای منطقه ای نیز در فصول مختلف سال برگزار می کند.

مدیر این مرکز در پایان به مسایل و مشکلات موجود در این مرکز هم اشاره کرد و گفت: ما با کمبود نیروی انسانی و نبود پزشکان اعصاب و روان و مغز و اعصاب مواجه هستیم که به اجبار باید به شهرستان های همجوار عزیمت کنیم.

وی همچنین افت فشار آب را نیز یکی از مشکلات دیگر این مرکز نگهداری عنوان کرد و خواستار مساعدت مسئولین امور آب و فاضلاب شهرستان در این خصوص گردید.

انتهای پیام/ 

۹۴/۰۴/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی