وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، غلامعلی رجایی که با سایت «پرسش » گفتگو داشت در پاسخ به این پرسش که واکنش آیت الله هاشمی به زندانی شدن فرزندش چه بوده است؟ چنین توضیح داد: واکنش آیت الله هاشمی در همان روز زندان رفتن مهدی، طبیعی و عادی بود و فقط زودتر از مجمع رفتند تا ناهار را با فرزند خود قبل از زندان رفتن صرف و وی را بدرقه کند.

وی درمورد فیلم خداحافظی آیت الله هاشمی و مهدی فرزندش گفت بهرحال این موضوعی کاملا طبیعی، انسانی و اسلامی است که پدری برای فرزندنش که حبس می رود و علی القاعده جای خوبی نیست، دعا کند.

مشاور آیت الله هاشمی درعین حال تصریح کردکه ایشان پدری است که معتقد است پسرش مجرم نیست و بدلیل مسوولیت بالایی که در نظام دارد، واکنشی نداشته و سخنی نگفته تا جامعه ملتهب نشود، اما به زندان رفتن مهدی معترض است.

وی در این باره تاکید کردکه آقای هاشمی از چنان عمق وجودی و شخصیتی برخوردار است که با این موج های کوچک دچار خروش و التهاب نمی شود. ایشان صبح روز زندان رفتن مهدی، هنگام ورود به مجمع با لبخند با من برخورد کرد و کاملا عادی بود اما قاعدتا مثل هر پدری عاطفه دارد اما این عاطفه را به مثابه یک رهبرسیاسی درکنش اجتماعی و سیاسی خود بروز و ظهور نمی دهد.

رجایی افزود درمدتی که پرونده مهدی در جریان بود و من با آیت الله هاشمی صحبت می کردم ایشان هیچ تقاضا و خواسته ای در مورد این پرونده نداشت و گفتند که خدمت رهبری عرض کردم که یک قاضی مستقل و بی طرف و به دور از نگاه سیاسی به پرونده مهدی رسیدگی کند.
مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از این گفتگو ضمن رد برخی اظهارات نسجیده درخصوص آغاز تلاش هایی برای رد صلاحیت آیت الله هاشمی برای انتخابات خبرگان گفت تصور خبرگان بدون هاشمی بدلیل جایگاه والای ایشان بی معنا، کودکانه و ساده انگارانه است. ضمن اینکه آیت الله هاشمی در دو دوره قبلی مجلس خبرگان تمایلی به نامزدی و ورود به مجلس خبرگان نداشتند و به خواست رهبرمعظم انقلاب وارد این عرصه و مجلس شدند.

وی یادآور شد اصولا آیت الله هاشمی به عرصه انتخابات و نظایر آنها برمبنای تکلیف اقدام به ورود می کند و اکنون هم که اعلام کرده که برای انتخابات مجلس خبرگان می آید براین مبناست.یادمان نرفته است آن جمله مرحوم همسر امام را که گفته بودند که امام انقلاب را به دست رهبر معظم انقلاب و آیت الله هاشمی سپرده است بنابراین کسانی که دست به تخریب و تضعیف آقای هاشمی می‌زنند بدانند که ایشان برمبنای این تکلیف ترسیمی حضرت امام وارد عرصه ها می شود و آنها برخلاف این تکلیف گرایی عمل می کنند.

رجایی افزود: آیت الله هاشمی ظرفیتی است برای نظام که باید برای داشتن چنین ظرفیتی شکرگزار بود.درجریان انتخابات ریاست جمهوری دو سال پیش، سه چه ماه برای به آیت الله هاشمی اصرار شد و بخصوص تاکید مقام معطم رهبری بر لزوم گرم شدن انتخابات، ایشان به احساس تکلیف برای ورود به عرصه انتخابات رسیدند.

مشاور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام درمورد دیدگاه آیت الله هاشمی نسبت به رابطه با آمریکا گفت آنچه من برداشت کرده ام اینست که ایشان بر مبنای مشی امام عمل می کند. امام راحل به جز اسرائیل برای هیچ کشوری منع رابطه قائل نبود. رژیم صهوینیستی هم بطور ماهیتی منع رابطه از نظر امام و آیت الله هاشمی دارد که آن هم بدلیل وجود نامشروع و اشغالگری آن است . نسبت به آمریکا هم نظر امام دیدگاه مشروط بود یعنی اگر آمریکا آدم بشود و رابطه گرگ و میشی را کنار بگذارد، رابطه داشتن منع ذاتی و ماهوی ندارد. این دیدگاه امام بعنوان سیاستمداری واقع بین است که آیت الله هاشمی هم چنین دیدگاهی دارد.

وی یادآور شد که امام برمبنای همین مش واقع بینانه حج تعطیل شده را بدلیل عوارضی که داشت مورد تجدید نظر قرار داد و حج برقرار شد. امام در جریان تعطیلی حج گفته بودند اگر از صدام بگذریم از آل سعود نمی گذریم اما چون بحث شخصی نداشتند و چون به مصلحت ما و جهان اسلام می دانستند که حج برقرار شود، اقدام به این برقراری رابطه کردند. اگر آقای هاشمی بحثی دارد برمبنای واقعی بینی و شرط است و البته انتقاد از سیاست های آمریکا جای خود را دارد.

<
۹۴/۰۵/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی