وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

اجرای طرح تحول سلامت از خدمات ارزشمند نظام است

دوشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ
امام جمعه ملکان:
اجرای طرح تحول سلامت از خدمات ارزشمند نظام است
شهرستانها  14:59:43 1394/06/02
946-590-5 کد خبر
    

امام جمعه ملکان اجرای طرح تحول سلامت را یکی از خدمات ارزشمند دولت و انقلاب اسلامی در کشور ذکر کرد و افزود: امروز همه مسئولین با افتخار تمام می توانند خدماتی که در حوزه کاری خود طی سالهای گذشته انجام شده است را برای مردم بیان و گزارش کنند.

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در دیدار فرماندار و مسئولین محلی با وی افزود: همه مسئولین نظام با افتخار و با تمام توان و قدرت در جهت خدمت به مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه تلاش می کنند.

 

وی اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان شخصیت دینی و سیاسی افتخاری برای جهان اسلام محسوب می شوند و معظم له با فرمایشات و روشنگری های خود از مظلومان دنیا دفاع می کنند.

 

وی اطلاع رسانی به مردم در خصوص خدمات نظام و دولت یازدهم به مردم را ضروری خواند و اظهار کرد: مردم باید بدانند که علیرغم مشکلات تحمیل شده از جانب استکبار و جنگ تحمیلی و طی 37 سال گذشته چه خدماتی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شده است.

 

فرماندار ملکان نیز در این دیدار حرکت در خط رهبری و شهدا را ضامن عدم انحراف از شعارها و اهداف اولیه انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه مسئولین و به خصوص کارگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه دارند به تاسی از ائمه اطهار و شهدا اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کنند.

 

جهانگیر اسکندرزاده با بیان اینکه مدیریت کشور در فضای همراه با امنیت و آرامش از دغدغه های دولت تدبیر و امید است تصریح کرد: فضای تشنج به نفع مردم نبوده و همه باید حول محور رهبری و با اتحاد و همدلی و همزبانی در جهت توسعه و عمران کشور تلاش کنند.

 

رئیس شورای اداری ملکان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدوارم این دو انتخابات به صورت پرشور برگزار شود و همگان تلاش کنند تا حضور مردم در این عرصه سیاسی همراه با نشاط و امیدواری انجام شود.

 

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های عمرانی و خدماتی که در طی هفته دولت در شهرستان ملکان کلنگ زنی یا افتتاح خواهند شد گفت: همه این خدمات در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه کارگزاران نظام در این شهرستان انجام شده است.

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
-------------------------------------------------------------------------------------------
منبع: خبرگزاری ایسنا: http://tabriz.isna.ir/  
۹۴/۰۶/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی