وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

آذرقلم: با تغییر مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی انتظار می رفت که برخی رویکردها و سیاست های مورد انتقاد مخاطبان توسط مدیرکل جدید مورد توجه قرار گرفته و به ذائقه و سلیقه مخاطبان و به ویژه هواداران ورزش فوتبال و طرفداران تراکتورسازی بیش از گذشته توجه شود.
به گزارش آذرقلم، اما ظاهرا مصداق « از قضا سرکنجبین صفرا فزود»! برای اینکه نه تنها در طی چند ماه گذشته خلاء های مورد نظر پر نشد بلکه به خاطر نفوذ و میدان داری برخی افراد و گروه ها! نوعی تک صدایی و تک روی با چاشنی بی توجهی به سلیقه مخاطب در این رسانه ملی جریان یافته است. گویی رسانه ملی بیشتر تمایل دارد تا بر محور همان عنوان طنز و فکاهی: «رسانه میلی» گام بردارد. و این امر نشان می دهد که در تلویزیون محلی ما « در» همچنان بر همان پاشنه می چرخد!
در تازه ترین شاهکاری که صدا و سیمای آذربایجان شرقی خلق کرده عدم پخش بازی تراکتور سازی با صبا قم بود. اما عدم پخش بازی یک طرف و بهانه و توجیه عدم پخش بازی یک طرف دیگر. شاید بتوان گفت که توجیه و بهانه ای که مدیر محترم رسانه ملی مستقر در آذربایجان شرقی پیش کشیده نمک بر زخم است تا توضیح و تشریح علت آن!
آقای لطیفی دلیل عدم پخش بازی را به بازی گسترش فولاد ربط داده و گفته: اگر بازی تراکتورسازی را امشب پخش می کردیم فردا باید گسترش را هم پخش می کردیم!
دم دستی ترین بهانه ای که امروزه و در عصر ارتباطات و انفجار فعالیت شبکه های اجتماعی و ماهواره ای نوعی «فرار به جلو» به شمار می آید.

سید محسن لطیفی در گفت و گو با کاپ، درباره عدم پخش زنده بازی تراکتورسازی در جام حذفی مقابل صبا اظهار داشته: ما مسابقات جام حذفی را پخش نمی کنیم ! ما فقط مسابقات لیگ برتر را پوشش زنده می دهیم.

n00028622-t

اما بخش دیگری از توجیه های آقای لطیفی از این هم طنز آمیز تر است! ایشان با لحنی که از آن بوی « منت گذاری» به مشام می رسد گفته اند:
بازی تراکتور با صبا را از رادیو تبریز پخش کردیم.» همگان خوب می دانند که گوش کردن به یک مسابقه حساس فوتبال از طریق رادیو به مثابه «بو کردن گل با ماسک» است. چون رادیو تنها برای انتشار مطالب غیر تصویری و بیشتر مونولوگ مناسب است و قناعت کردن به پخش یک مسابقه فوتبال در حد تیم محبوبی مانند تراکتورسازی چیزی نیست جز اینکه به این نتیجه برسیم که رسانه محلی ما قصد ندارد نظر و سلیقه مخاطبان خود را در عصر تکنولوژی های ارتباطی مد نظر قرار دهد و دوست دارد همواره حرف خود را به کرسی بنشاند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از صحبت های خود، سعی دارد فضا را آرام کند و از مردم و فهم و شعور آنان مایه گذاشته و می گوید: مردم استان ما فهیم تر از این ها هستند که دنبال این مسائل باشند!
خیلی جالب است. پیگیری مخاطبان و درخواست انها برای پخش بازی فوتبال تیم محبوب شهرشان چه ربطی به جنجال آفرینی و دنبال کردن این گونه مسائل! دارد؟ منظور آقای لطیفی از « مسائل» چیست؟ سابقه بازی های گذشته تراکتورسازی و شور و اشتیاق هواداران نشان داده که انها به یک بازی جوانمردانه و بدون حاشیه توجه داشته اند و متهم کردن انها به « دنبال کردن برخی مسائل» ! نوعی افترا و توهین به مردم فهیم و با شعور است.
جناب لطیفی! لطفا ضعف های سازمانی و چه بسا افکار تنگ نظرانه برخی از اطرافیان را تحت عناوین مختلف به مسائل کاری و پخش ورزشی ربط ندهید. وقتی برنامه سحرگاهی شما هنوز فرق بین خبرگزاری ، وبلاگ، سایت و … را نمی داند و سواد رسانه ای اندک و یا نگرش گروهی و حزبی آن اجازه نمی دهد بین این تعابیر معمول و حساس در عرصه ذسانه تمیز قائل نیست، و برای برخی ها! نوشابه باز می کند و اصل بی طرفی را برنمی تابد جز این انتظاری نیست. افسوس که همه امید های ما برای بهبود شرایط گذشته به یاس مبدل شد. به هر حال اگر نمی خواهید بازی های فوتباال جام حذفی را پخش نکنید خوب این کار را نکنید. اما بهانه ها و توجیه های شما بیشتر به درد طنز نویسان و کاریکاتوریست ها می خورد نه مخاطبان چشم انتظار و مردم فهیم و با شعور آذربایجان!

۹۴/۰۶/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۱)

وای بر مسئولین ما
اف بر مسئولین ما که دینشون رو به دنیا میفرووشن.

چوخ ساغ اولون کی میلت طرفداریسیز سوزلرین یئتیریسیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی