وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

به  گزارش آذرقلم، در جلسه علنی امروز مجلس، کمال الدین پیرموذن در موافقت با تغییر دستور کار مجلس و در اولویت قرار گرفتن طرح برجام اظهارات خود را یا بیتی از حافظ شروع کرد و خطاب به دلواپسان گفت: مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس/ توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند؟

وی ادامه داد: خدا را شاکرم که غالب نمایندکان مجلس بر اساس منافع ملی و فراجناحی تغییر داده و این طرح برآمده از دو فراکسیون است.

پیرموذن گفت: همکاران استحضار دارندبه طور عام توپ در زمین ایران و به طور خاص در زمین مجلس است. تعدادی اندک اجازه ندهند که مجلس پیش ایران و جهانیان خوار شود. به ویژه اینکه بزرگان و آیات عظامی چون آیت الله مکارم شیرازی اشتهار دادند که تعلل نکنید. چراکه هز روز تاخیر صدمیلیون یورو به کشور ضرر می رساند.

نماینده مردم اردبیل ادامه داد: اما در این شرایط رسانه میلی حرف خودش را می زند و کاری به منافع ملی ندارد.

وی اظهار کرد: این طرح با همت رئیس مجلس و همه صاحب منصبان کشور تدوین شده است و موضوع اصلی نظام است و به جد بایستی باید اولویت مجلس برآمده از اراده ملت باشد.

پیرموذن خاطرنشان کرد: بیش از ۸۶ درصد ملت طالب اجرا شدن برجام هستند ما از امام بزرگ و رهبری نظام آموخته ایم که منافع ملی را فدای منافع باندی و گروهی ترجیح دهیم.

او گفت: به خاطر تعداد محدود کاسبان پشت پرده تحریم، استمرار فشار معیشتی بر ملت را کلید نزنید. همه نماینندگان که دل در گرو توسعه ایران دارند یار این طرح خواهند شد.

کنایه حسینیان به پیرموذن: کسی از خانواده ما پناهنده نشده!/ کاسب تحریم نیستم و یک ریال پس انداز ندارم

روح الله حسینیان که در مخالفت با اولویت بررسی طرح «اقدام متناسب متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام» در مجلس سخن گفته بود، به سخنان موافق این موضوع واکنش نشان داد.

نماینده تهران در واکنش به اینکه مخالفان برجام، کاسب تحریم خوانده می شوند، گفت: می گویند «کاسبان تحریم منافعشان در تحریم و منافع ابرقدرت هاست» من نه منافعی در تحریم ها دارم ونه در رفع تحریم ها! کسانی که ادعا می کنند ۸۵ درصد مردم با توافق موافقند، پس لابد ما را در مقابل مردم می دانند که روی حضور دوباره مان در مجلس خط کشیده ایم!

او که مدعی بود موافقان برجام از کاسبان تحریم هستند و نه مخالفانش، ادامه داد: من روح الله حسینیان هستم و نه شرکت اقتصادی ای دارم که منافعم در تحریم باشد و نه از جای دیگری حقوق می گیریم! من اگر از مجلس بروم، پانزدهم ماه آینده باید خدا روزی من را برساند چون ریالی پس انداز ندارم!

حسینیان بی آنکه از نورالدین پیرموذن برادر کمال الدین پیرموذن نماینده مجالس ششم و هفتم اردبیل در مجلس که به آمریکا رفته است، نامی ببرد، گفت: کسی از خانواده ما به خارج از کشور پناهنده نشده که تحریم و یا رفع آن تاثیری در منافع ما داشته باشد!

۹۴/۰۷/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی