وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

دبیر ستاد انتخابات کشور خبر داد
آمادگی شش هزار نامزد انتخاباتی برای تصاحب 290 صندلی سبز بهارستان
سیاسی  10:12:35 1394/07/22
947-7185-5 کد خبر
    

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: با وجود اینکه دو ماه برای آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات زمان باقی است، بیش از شش هزار نامزد احتمالی برای تصاحب صندلی های سبز بهارستان، اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، علی پورعلی مطلق در همایش توجیهی-آموزشی ستاد انتخابات کشور در استان با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: بیش از 96 هزار در سالجاری در زمینه برگزاری انتخابات در کشور، نقش آفرین خواهند بود.

 

به گفته وی، این افراد شامل اعضای ستاد های استانی انتخاباتی، هیات های اجرایی، نمایندگان فرماندار و ... می شوند.

 

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی وزارت کشور در راستای آموزش مجریان انتخابات ابزار کرد: آموزش، یکی از مهم ترین شاخصه های هر چه با شکوه برگزار شدن انتخابات است و ما نیز با در نظر گرفتن این مهم، آموزش برای هیات های اجرایی را تا روز انتخابات ادامه خواهیم داد.

دبیر ستاد انتخابات کشور در ادامه سخنان خود ادامه داد: افرادی که در هفته های گذشته در تهران، آموزش های لازم را کسب کرده اند باید محتویات این جلسات را در استان ها به فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات منعکس کنند.

 

وی از برگزاری همایش های منطقه ای انتخابات در 11 استان کشور خبر داد و گفت: امروز شاهد برگزاری سومین همایش منطقه ای انتخابات در استان هستیم و بقیه همایش ها نیز در روزهای آتی به میزبانی سایر استان ها برگزار خواهد شد.

مطلق ابراز کرد: دو ماه برای ثبت نام کاندیداهای انتخاباتی، باقی است ولی تاکنون شش هزار نفر در کل کشور برای تصاحب 290 کرسی سبز بهارستان اعلام آمادگی کرده و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 وی

 از برگزاری انتخابات سالجاری در 207 حوزه انتخابی کشور خبر داد.


خبرنگار: 1132
انتهای پیام
۹۴/۰۷/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی