وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فرهنگی عنوان کرد:
خیانت شمردن توافق هسته ای توسط برخی افراد کار درستی نیست
سیاسی  21:15:43 1394/07/27
947-9585-5 کد خبر
    

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با پایبندی ما به مفاد برجام، تخلف طرف مقابل در عرصه بین المللی محکوم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمد حسین فرهنگی در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیان اینکه بعد از تصویب برجام توسط شورای نگهبان خیانت شمردن توافق هسته ای توسط برخی افراد یا گروه ها را درست نمی دانم، گفت: منطق دیپلماتیک اقتضا می کرد که قضیه برجام تا 26 مهرماه سال جاری مشخص شده وبرای تصویب به شورای نگهبان فرستاده شود، چرا که اگر تا آن تاریخ تکلیف برجام مشخص نمی شد همچون کنگره آمریکا این قضیه بلاتکلیف می ماند و لازم الاجرا خوانده می شد.

وی افزود: اگر کمیسیون برجام گزارش خود را سر وقت و بدون تاخیر به مجلس ارائه می داد ما وقت بیشتری برای بررسی مشروح برجام می داشتیم.

وی با اشاره به وجود دو دیدگاه مخالف با تصویب برجام تاکید کرد: یکی مربوط به گروه آقای شریعتمداری بود که آن ها به روشنی در روزنامه خود عنوان می کردند که چرا باید توافق کنیم باید با آمریکا بجنگیم.

وی ادامه داد: نظر گروه دیگر هم این بود که این برجام را رد کنیم تا به یک توافق بهتر دیگری برسیم که اکثریت مجلسی ها از این دسته بودند اما احتمال این توافق بهتر بسیار ضعیف بود و می توان گفت که نوعی تیری در تاریکی انداختن بود.

فرهنگی اظهار کرد: توافق هسته ای از منظری تلخ است چون ما متحمل محدودیت های زیادی در بحث هسته ای شده ایم و شتاب هسته ای با محدودیت مواجه شده است و از طرف دیگر هم این توافق زمینه لازم برای رفع برخی تحریم ها را نیز مهیا می کند از این رو بحث توافق هسته ای همانند یک منشور است که از هر زاویه ای بنگری یک رنگ دیده می شود و هیچ کدام از رنگ ها نیز خلاف واقع نیست.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی هر گونه عدم پایبندی طرف مقابل به مفاد برجام را زمینه قطع همکاری ایران در بحث توافق هسته ای دانست و عنوان کرد: در بند سوم مصوبه مجلس شورای اسلامی آمده است که هر گونه عدم پایبندی طرف مقابل و برگشت تحریم ها به هر دلیل موجب قطع همکاری ایران می شود و دولت جمهوری اسلامی موظف است که غنی سازی و شتاب هسته ای را به همان صورت اولیه بازگرداند.

وی با اشاره به اجازه مقام معظم رهبری جهت مذاکره و انتشار توافقنامه با طرف مقابل گفت: وقتی رهبری در این خصوص اجازه صادر فرموده اند پس نباید اصل توافق مورد انکار قرار بگیرد اما در جزئیات می توان گفت که ما می توانستیم به محدودیت هایی کمتر از این در بحث شتاب هسته ای تن در دهیم.

وی افزود: در مصوباتی که مجلس شورای اسلامی در خصوص متن برجام داشته است تمامی راه های نفوذ دشمنان و اعمال فشار آنان بسته شده است و بر اساس مصوبات مجلس تکلیف دولت کاملا روشن شده است.

وی تاکید کرد: تمامی بندهایی که در گزارش کمیسیون ویژه برجام آمده بود در مصوبات مجلس شورای اسلامی گنجانده شده است و این ادعا که مصوبات مجلس شورای اسلامی بی توجه به کمیسیون برجام بوده است کاملا نادرست است.

فرهنگی افزود: وقتی ما به مفاد توافقنامه پایبند باشیم و آنها تخلف کنند دست ما پیش است و در عرصه بین المللی آن ها محکوم خواهند بود.

ر


خبرنگار: 1151
انتهای پیام
۹۴/۰۷/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی