وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

امام جمعه ملکان:
شوراهای شهر و روستا پل ارتباطی بین مردم و دولت می باشند 
شهرستانها  14:1:32 1394/08/26
948-7390-5 کد خبر
    

امام جمعه ملکان گفت: هدف از تشکیل شوراها در کشور سپردن امورات شهرها به خود مردم می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در مراسم تحلیف "حجه الاسلام رحمان اکبرزاده" عضو جدید شورای شهر ملکان افزود: مدیریت واحد شهری و پیشبرد بهتر کارها از دیگر اهداف تشکیل شوراها در کشور بوده است.

 وی با بیان اینکه کارنامه عملکرد شوراهای شهرها و روستاها طی چند دوره گذشته موفق بوده بوده است اظهار کرد: البته در این مدت ضمن کسب تجربه هایی نقایص و مشکلات نیز مشخص شده که ان شالله به مرور زمان این موارد نیز رفع خواهد شد.

 امام جمعه ملکان شوراهای شهرها و روستاها را پل ارتباطی بین دولت و مردم دانست و تصریح کرد: در قانون داده شده تا مردم از طریق شوراها درخواست ها و حرف های خود را به دولتمردان منتقل کنند.

 وی در ادامه تعامل و همکاری بین شهردار و اعضای شورای شهر به منظور پیشرفت بهتر در ارائه خدمات عمرانی و خدماتی در شهر ملکان را خواستار شد و گفت: شهردار ملکان نیز باید با جدیت وارد کارزار خدمت شده و انتظارات به حق شهروندان این شهر را برآورده کند.

 حجت الاسلام زمانی همچنین توجه به امورات فرهنگی در شهرداری و شوراهای شهر و روستاها را خواستار شد و گفت: اگر به امورات فرهنگی کم توجهی شود برخی از مشکلات به وجود خواهد آمد.

 معاون فرمانداری ملکان نیز ترکیب فرهنگی و روحانی در شورای شهر ملکان را یک افتخار و پتانسیل برای شهر ملکان دانست و گفت: باعث مباهات است که همه اعضای شورای شهر ملکان از قشر فرهنگی و روحانیت هستند.

علی نوایی از شهردار جدید ملکان در خصوص رفع مشکل شهروندان در خصوص گاز در مدت کوتاه تصدی شهرداری قدردانی کرد و از اعضای شوراهای شهر خواست در خصوص کاستن از سرعت شتاب دار جاده کمربندی ملکان چاده اندیشی کنند.

 وی همچنین نبود طرح تفصیلی شهر ملکان را یکی دیگر از مشکلات این شهر یاد کرد و گفت: به همین خاطر شهروندان ملکانی با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

 رئیس شورای شهر ملکان نیز شهردار جدید ملکان را یکی از اعضای باسابقه و با تجربه شورای شهر ملکان دانست و گفت: با استعفای دکتر نریمانپور و انتخاب به عنوان شهردار جدید شهر ملکان حجت الاسلام رحمان اکبرزاده به جمع شوراهای این شهر ملحق شد.

 یکی از روحانیون ملکان نیز استفاده از فکر و کار معتمدین و رییش سفیدان محلات توسط شورای شهر ملکان را در جهت رفع بهتر مسائل و مشکلات شهر ملکان خواستار شد.

گفتنی است: در پایان "حجت الاسلام رحمان اکبرزاده" عضو جدید شورای شهر ملکان مراسم تحلیف را به جای آورده و رسما به جمع این شورا ملحق شد.  

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
۹۴/۰۸/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی