وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کوچک‌زاده: استعفا می‌دهم

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ق.ظ
وشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ / Nov 23 2015
تعداد کل اخبار: 232
چاپ ارسال به دوستان ارسال یادداشت
فیسبوک تویتر گوگل پلاس

کوچک‌زاده: استعفا می‌دهم

» سرویس: سیاسی - مجلس
28629.jpg

با آغاز جلسه علنی مجلس و ادامه رسیدگی نمایندگان به لایحه بیمه اجباری مسئولیت مدنی رانندگان وسایل نقلیه موتوری، مهدی کوچک‌زاده به بهانه اخطار به رئیس مجلس، مجلس را با فریادهای خود به تشنج کشاند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهدی کوچک‌زاده با استناد به اصل 67 قانون اساسی خواستار اظهارنظر لاریجانی نسبت به مسائل مهم کشور شد و افزود: از چند منبع معتبر مطلع شدم رئیس تعاونی استان فارس اعلام کرده برای تنظیم بازار سیب‌زمینی 1700 تن سیب‌زمینی را امحاء یا دفن می‌کند.

نماینده مردم تهران با بیان این‌که «این عمل خلاف شرف و وجدان انسانی است» گفت: به مسئولان اجرایی تذکر می‌دهم در کشوری که مردم آن از گرسنگی به فحشاء کشیده می‌شوند کدام بی‌شرفی به خودش اجازه دفن 1700 تن سیب‌زمینی را می‌دهد.

لاریجانی در واکنش به این اخطار با وارد ندانستن آن، گفت: اگر در این کشور کسی مرتکب خلافی می‌شود شما هم که نباید مرتکب خلاف شوید.

وی ادامه داد: شما بدموقعی اخطار دادید.

کوچک‌زاده پس از وارد ندانستن اخطارش توسط رئیس مجلس شروع به فریاد زدن در صحن علنی مجلس کرد و در لابه‌لای فریاد‌هایش گفت: بنده استعفا می‌دهم و باید به استعفایم رسیدگی کنید.

لاریجانی در واکنش به این رفتار کوچک‌زاده گفت: شما که نمی‌توانید در وسط جلسه علنی و پس از ورود به دستورکار اخطار بی‌ربط بدهید. شما نمی‌توانید بنده را تهدید کنید، نباید نظم جلسه را بهم بزنید. همین بی‌نظمی‌های شما باعث به وجود آمدن مسائلی برایتان شده است.

در فاصله صحبت‌های لاریجانی مهدی کوچک‌زاده در جایگاه هیأت رئیسه حضور یافت و چند بار روی میز لاریجانی کوبید و گفت: آقای لاریجانی، این اسلام نیست.

لاریجانی نیز در واکنش به این رفتار نماینده مردم تهران گفت: شما باید سر موقع اخطار دهید و این رفتار شما موجب برهم زدن نظم جلسه شده است.

انتهای پیام


۹۴/۰۹/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی