وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

معاون سیاسی و انتخاباتی استاندار آذربایجان شرقی:
بیکاری از معضلات اصلی شهرستان های استان آذربایجان‌شرقی است
شهرستانها  11:29:55 1394/09/04
949-990-5 کد خبر

معاون سیاسی و انتخابات استاندار آذربایجان شرقی، یکی از معضلات اصلی شهرستانهای استان را معضل بیکاری جوانان برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی،سعید شبستری در جمع مدیران اجرایی شهرستان اهر افزود: متأسفانه تحریمهای ناجوانمردانه و برخی عدم مدیریت مناسب و اصولی از کارآفرینان باعث شده 10 هزار واحد تولیدی فعال در سال 85 به چهار هزار کاهش یابد که این امر ضربه مهلک بر صنعت و اشتغال استان می باشد.

وی، راه برون رفت از این معضل اجتماعی را ترویج و تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید به مصرف تولیدات داخلی در راستای اشتغال پایدار برای جوانان ذکر کرد و گفت: با تلاش و همفکری این خواسته به حق مقام معظم رهبری را عملیاتی نمائیم.

وی، همچنین بااشاره به انتخابات سالجاری مجلس افزود: تمامی فعالیت های غیر قانونی کاندیداهای احتمالی توسط دستگاه های مرتبط رصد می شود و هر کاندیدایی که در صدد تخریب و ترویج شایعه و اتهام بی اساس و کذب برای رقبای احتمالی خود را داشته باشند برخورد خواهد شد و دراین خصوص دستگاههای نظارتی، امنیتی و قضایی این موارد را رصد و در صورت تکرار مطالبی با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

شبستری افزود: هر مدیری که با استفاده از موقعیت شغلی خود و یا امکانات دولتی اقدام به تبلیفات علیه یا له کسی نماید برخورد جدی شده و از سمت خود برکنار می شود و مسئولین ادارات موظف هستند علاوه بر بی طرفی خود و و بر زیر مجموعه تحت مدیریت نیز نظارت کامل داشته باشند.

وی گفت: هر مسئول و شخصی که برای خدمت به نظام و انقلاب تلاش می کند در راستای فرهنگ و تفکر بسیجی قدم برداشته و یک بسیجی است.

وی، اظهار امیدواری کرد؛ با راهکاری مناسب بتوانیم ایثارگری های بسیجیان و ایثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی، در پایان با اشاره به تلاش های دشمنان نظام و انقلاب در ایجاد نفاق و دو دستگی در جامعه گفت: تلاش برای حضور حماسی و حداکثری مردم در انتخابات مجلس دهم وظیفه همگانی است و دراین راستا همه باید تلاش کنیم این امر محقق شود و ملت ایران با حضور خود در انتخابات بار دیگر امیدهای دشمنان را به یأس مبدل کنند.


خبرنگار: 1164
انتهای پیام
۹۴/۰۹/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی