وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

همایش 2 هزار نفری بسیجیان شهرستان ملکان برگزار شد
شهرستانها  12:18:26 1394/09/05
949-1690-5 کد خبر
    

امام جمعه ملکان جلوگیری از نفوذ دشمنان، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی و کمک به دولت در جهت تحقق کامل اقتصاد مقاومتی را سه ماموریت و وظیفه مهم بسیج دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام حافظ زمانی در همایش 2 هزار نفری بسیجیان شهرستان ملکان که در سالن ورزشی ملکان برگزار شد به اهمیت برنامه ریزی در جهت مقابله با نفوذ دشمنان و وظیفه بسیج در این راستا اشاره کرد و افزود: آمریکا و استکبار جهانی با شکست در جبهه های نظامی به فکر تغییر نوع نظام در ایران اسلامی از راه نفوذ فرهنگی هستند که وظیفه و ماوریت بسیج در مقابله با این آرزوی دشمنان انقلاب سنگین است.

 وی مبارزه با مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی را دومین ماوریت بسیج و بسیجیان در سراسر کشور ذکر کرد و گفت: دشمنان امروز سعی دارند ضد ارزش ها را ارزش و ضد اخلاق ها را اخلاق جلوه دهند و با ده ها شبکه ماهواره ای می خواهند رزایل اخلاقی را به جای اخلاق حسنه جایگزین کنند و جوانان ما را به سوی بی دینی و انحراف و اعتیاد بکشند.

وی کمک به دولت تدبیر و امید در بحث اقتصاد مقاومتی را سومین ماموریت بسیج اعلام کرد و افزود: این اقتصاد ماموریت سنگینی برای دولت است و دولت به تنهایی نمی تواند از عهده این کار بربیاید لذا مقام معظم رهبری به دولت توصیه کرد است که از کمک بسیج نیز در این راستا استفاده کند.

 فرمانده سپاه ملکان نیز در این همایش با بیان اینکه بسیج در تحقق دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی داشته است، افزود: بسیج طی سه دهه گذشته امتحان خود را در تمامی زمینه ها و عرصه ها و بخصوص هشت سال دفاع مقدس بخوبی پس داده است.

 سرهنگ پاسدار جواد اکبری با اشاره به حضور بسیج در عرصه های مختلف   نظامی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، سازندگی و غیره اظهار کرد: بسیج از بطن مردم بوده و چشمه جوشان و خروشانی است که همیشه جاری خواهد ماند.

 وی ماهیت انقلاب اسلامی ایران را بر پایه گذاری بر اساس شریعت اسلامی دانست و گفت: برخلاف سایر انقلاب ها ، انقلاب اسلامی ایران هر چه جلوتر می رود خروشان و مردمی تر می شود .

وی بازگشت به خویشتن و بیداری اسلامی و حمایت از مظلومان جهان در برابر مستکبران را از برنامه های اصلی انقلاب اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: بر این اساس است که آمریکا و مستکبران با احساس خطر از این انقلاب و به خطر افتاده منافع پلید خود در صدد مقابله و به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
۹۴/۰۹/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی