وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

ماراتون سیاسی 320 کاندیدای احتمالی از استان برای تصاحب صندلی‌های سبز بهارستان

سیاسی  13:22:28 1394/09/24
949-6285-5 کد خبر
    

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی می گوید: بر مبنای آخرین اطلاعات دریافتی، 320 نفر از چهره های شاخص استان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، نامزد احتمالی هستند.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سعید شبستری در جلسه مشترک ستاد انتخابات و کمیته اطلاع رسانی استان گفت: انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بار دیگر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در معرض نمایش جهانیان قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات، نشانه گردش قدرت و جمهوریت حاکم بر کشور است عنوان کرد: این دوره از انتخابات، اولین انتخاباتی است که در دوره ریاست جمهوری دکتر روحانی، برگزار می شود لذا از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 وی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه با تحولاتی که در طول دو سال گذشته و بعد از استقرار دولت تدبیر و امید انجام شده است، آرامش سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به بطن جامعه بازگشته و تلاطم های گذشته در تمامی حوزه های سیاسی، اجتماعی و ...خاتمه یافته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم، نسبت به آینده نظام و کشور امیدوارتر شده اند ابراز کرد: هموطنان ایران اسلامی در ادامه خلق حماسه سیاسی سال 92، حماسه سیاسی دیگر در سالجاری رقم خواهند زد.

به گفته شبستری، بر اساس فرمایش حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله)،رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرای مردم حق الناس است و مجریان انتخابات باید به هر طریق ممکن از این امانات، حفظ و حراست کنند.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات سالجاری، بی طرفی خود را حفظ و برای برگزاری انتخاباتی شفاف و سالم تلاش خواهد کرد چرا که معتقد هستیم باید منافع ملی را بر منافع فردی و جناحی ترجیح دهیم.

 وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در صحنه های حساس سیاسی همانند تظاهرات میلیونی 22 بهمن عنوان کرد: رسانه های معاند در تلاش هستند که حضور مردم ایران را در برهه های حساس سیاسی، کمرنگ جلوه دهند ولی حضور حداکثری مردم در انتخابات به دلیل اینکه میزان این حضور از روی آراء ماخوذه قابل شمارش است و سیاست های رسانه های معاند را خنثی خواهد کرد.

 شبستری ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نظام و کشور را تقویت خواهد کرد. تمامی دست اندرکاران اجرایی انتخابات با کمک خود مردم باید تلاش کنند که زمینه حضور تمامی اقشار را در انتخابات سالجاری فراهم کنند.

وی بر لزوم شناسایی و رفع موانعی که باعث دلسردی مردم برای حضور در انتخابات می شود تاکید و اظهار کرد: تمامی تحرکات کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی، رصد می شود و تا کنون بیش از چهار هزار خبر از تحرکات سیاسی و رفتارهای انتخاباتی کاندیداهای احتمالی به مراجع مربوطه ارسال شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وظیفه خطیر کیمته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان گفت: کمیته اطلاع رسانی نهایت تلاش خود را برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و بسترسازی برای حضور حداکثری مردم از طریق ظرفیت رسانه های دیداری و شنیداری، مطبوعات، خبرگزاری ها و .. به کار گیرد.

 شبستری همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای ترغیب و تشویق مردم به حضور در انتخابات تاکید کرد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از 26 و مجلس شورای اسلامی از 28 آذر ماه تصریح کرد: در 44 بخش و شهرستان با 13 حوزه اصلی و هشت حوزه فرعی، انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می شود که در نهایت 19 نفر در بخش مجلس شورای اسلامی و پنج نفر در بخش مجلس خبرگان رهبری به عنوان نمایندگان آذربایجان شرقی انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه هیچ گونه مشکل امنیتی در استان نداریم ابراز کرد: ضریب امنیتی استان در طول چند سال گذشته جز رتبه های برتر کشوری بوده و در حال رتبه اول کشوری را در این حوزه داریم.

شبستری اظهار کرد: امیدواریم میزان مشارکت مردم در انتخابات سالجاری، مثال زدنی و در شان مردم آذربایجان شرقی باشد . تمامی افرادی که در چارچوب قانون و خطوط قرمز نظام، فعالیت می کنند فرزندان این سرزمین هستند و مطلوب ترین گزینه برای ما، انتخاب مردم خواهد بود.

 


خبرنگار: 1171
انتهای پیام
۹۴/۰۹/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی