وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

۲۳ مهر ۱۳۹۴در ۷:۳۰ ب٫ظ تعداد بازدید: 1,043 بازدیدکد خبر:14035ارسال خبر ارسال خبرچاپ خبر

کاندیداهای احتمالی شهرستان بناب در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی

0

با نزدیک شدن به ایام انتخابات لیست احتمالی کاندیدهای مجلس شورای اسلامی در شهرستان بناب جهت بررسی مردم بناب در این پایگاه خبری منتشر می شود.

به گزارش انعکاس بناب، انتخابات مجلس برای دهمین دوره و انتخابات خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه ۷ اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد این در حالی است که ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس دهم، از ۲۸ آذرماه تا ۴ دی‌ماه انجام می‌شود.

در این میان چند ماه به انتخابات مجلس دهم باقی مانده است و دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب و همچنین حامیان دولت جهت سیطره بر کرسی های این منطقه در مجلس شورای اسلامی خیز بلندی برداشته اند.

میتینگ ‌های غیر رسمی و قبل از موعد انتخاباتی، چهره های مطرح جناح های سیاسی و بدنه اولیه ائتلاف ‌های منسوب به جریانات سیاسی با تبلیغات زود هنگام در شبکه های اجتماعی خودنمایی و هر روز نام شخصیت‌ های سیاسی که احتمال حضور آنها در انتخابات تقریبا قطعی شده، در رسانه‌ ها و اذهان عمومی در حال مطرح شدن می باشد.

اسامی زیر تنها بخشی از کاندیداهای احتمالی هستند. که تا امروز در محافل  گوناگون نامشان بر سر زبانها جاری شده و نمی توان حضور یا عدم حضورشان را قطعی دانست و احتمالا در آینده از تعدادشان کاسته یا بر تعدادشان افزوده خواهد شد.

۸۱۷۴۲۲۲۴-۷۰۱۳۳۸۰۷

حجت الاسلام محمد باقری بنابی

زندگی نامه

khalilan112

سیاوش جدی

زندگی نامه

b6347

ضیاء اله اعزازی ملکی

زندگی نامه

b64

 دکتر قربانعلی حقیقت دوست

زندگی نامه

مصاحبه(۱)

Image0014

اکبر نقوی

زندگی نامه

photo_2015-10-12_22-14-14

طهماسب شعبانی

مصاحبه(۱)

wallpaper-for-facebook-profile-photo-840x4203

اسماعیل نجد گرامی

 index

یعقوب امیر دلیر بناب

 photo_2015-11-12_15-35-36

 نادر اختگان

*** ترتیب از بالا به پایین به صورت تصادفی است.

گفتنی است، در آینده نزدیک، تمامی سوابق و مسئولیت کاندیداهای احتمالی بر روی این صفحه قرار خواهد گرفت، بنابراین از کاندیداها تقاضا می شود جهت آشنایی بیشتر مردم شهرستان بناب، بیوگرافی و سوابق خود را در اختیار سایت قرار دهند. (به زودی با کلیک بر روی تصاویر اشخاص، تمامی اطلاعات مربوطه قابل دسترسی خواهد بود).

به اطلاع کاندیدهای احتمالی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان بناب می رساند چنانچه نام آنها در لیست فوق درج نشده است، می توانند به منظور اختصاص صفحه اختصاصی و اعلام برنامه ها و بیوگرافی با شماره ۰۹۳۶۸۳۸۴۸۲۹ و یا از طریق (تماس با ما)، با مدیر مسئول این پایگاه خبری تماس حاصل نمایند.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما شهروندان عزیز نیز هستیم.

در حال تکمیل …

انتهای پیام/ش

۹۴/۰۹/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی