وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مهندس یوسف انصاری: اقتصاد کشاورزی ملکان در رشد حداقلی آن است/ جذب سرمایه در این بخش و صنایع پایین دستی گوناگون مرتبط با آن ضرورت حیاتی دارد

مهندس یوسف انصاری: اقتصاد کشاورزی ملکان در رشد حداقلی آن است/ جذب سرمایه در این بخش و صنایع پایین دستی گوناگون مرتبط با آن ضرورت حیاتی دارد

 

مهندس یوسف انصاری کارشناس پژوهشگر ارشد کشاورزی در مصاحبه ی اختصاصی با سایت پایگاه خبری تدبیر و امید مشکل اصلی کشاورزی ملکان را خام فروشی محصولات کشاورزی بخصوص کشمش دانست و افزود: 

واقعیت این است که محصولی که کشاورزان ملکانی در یک سال تولید میکنند درنهایت حد اکثر منجربه تامین هزینه های آن میشود و نه تنها سودآوری قابل توجهی ندارد بلکه بعضا حوادث غیرطبیعی محیطی منجر به ضررو زیان غیرقابل جبران برای کشاورزان می‌شود.

این کارشناس ارشد تحقیات کشاورزی رفع این معضل اقتصادی را ایجاد صنایع وابسته به کشاورزی  دانست و گفت: وقتی می‌توان محصولی با کیفیت بالا در خود شهرستان و حومه تولید کرد نباید اجازه ی خروج بدون پروسه تبدیل و خام آن را داد. وی گفت با افزایش صنایع پیشرفته و با جذب سرمایه گذار از خود منطقه یا سایر نقاط استان و کشور قسمت مهمی از مسایل اقتصادی شهرستان حل خواهد شد. علاوه بر آن با وجود زمینه  احداث وحمایت از صنایع مرتبط با کشاورزی مانند ایجاد کارخانجات آبمیوه، کنسانتره یا سایر کارخانه‌های صنایع تبدیلی جهت صادرات به کشورهای دیگر به عنوان محصولات با کیفیت، اقدامات بیشتری لازم است.

انصاری در ادامه گفت: واقعیتی به نام بیکاری در بین جوانان بخصوص جوانان تحصیل کرده حاصل جذب کم سرمایه برای بخش کلان اقتصادی از جمله کشاورزی در ملکان هست، که موجب جلای وطن بسیاری از این عزیزان فعال شده است 

وی همچنین در ادامه افزود : البته برخی مسائل زیرساختی در کشاورزی مانند کمبود آب که این روزها گریبانگیر کشاورزی منطقه و بخصوص مشکل محیط زیستی دریاچه ارومیه شده است که نیازمند یک تلاش جدی و همگانی است، به طوری که سوق دادن کشاورزی به سمت سیستمهای نوین آبی نیازمند همکاری مسئولین و همیاری مردم و متخصصین امر است که همتی چند جانبه می طلبد.

مهندس یوسف انصاری از فعالین سیاسی اصلاح طلب استان و رییس سابق ائتلاف اصلاح طلبان شهرستان مراغه وعضو موسس حزب اتحاد ملت ایران در استان آذربایجان شرقی میباشد.

۹۴/۰۹/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی