وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:
مدیری که با توصیه نماینده مجلس کار می‌کند لیاقت مدیریت ندارد!
سیاسی  15:22:45 1394/09/25
949-6685-5 کد خبر
    

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: مدیری که با توصیه نمایندگان مجلس، کارهای مردم را انجام می دهد ولی در شرایط عادی از انجام خدمت به مردم به روش های مختلف امتناع می کند، لیاقت مدیریت ندارد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، سعید شبستری در همایش صیانت از حقوق شهروندی با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع افزود: در منابع دینی و روایی ما نیز بر اهمیت این دو مهم تاکید شده است.

 

وی افزود: در حال حاضر، جمهوری اسلامی بر اساس آموزه های دینی در جهت خدمت رسانی به مردم تلاش می کند.

 

شبستری تصریح کرد: امنیت و آرامش در کشور حاکم شده و دولت تدبیر و امید با تلاش های خود به ویژه در عرصه دیپلماسی، امنیت و آرامش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و .. را در کشور حاکم کرده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود ابزار کرد: ایران اسلامی با همراهی مردم، بسیاری از بحران های سیاسی و اقتصادی را با همدلی و هم زبانی پشت سر گذاشته است.

 

شبستری ابراز کرد: دولت تدبیر و امید با عقلانیت و تدبیر، توانست موفقیت های چشمگیری در توافقات هسته ای بدست بیاورد و اکنون بسته شدن پرونده هسته ای ایران در شورای حکام، به عنوان افتخاری برای دولتمردان در تاریخ ماندگار خواهد شد.

 

وی خطاب به مسئولین دستگاه های اجرایی اظهار کرد: مسئولان باید ارتباط خود با مردم را افزایش دهند و درهای اتاق هایشان به روی مردم باز باشد.

 

وی ادامه داد: مردم باید احساس کنند که مسئولانی از جنس خودشان دارند و می توانند از آن ها، مطالبه های قانونی خود را پیگیر باشند. در اینصورت است که رضایتمندی مردم افزایش پیدا خواهد کرد.

 

شبستری خاطرنشان کرد: مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی باید به دنبال قوانینی باشند که کار ارباب رجوع را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنند نه اینکه با استناد به فلان بندهای کتاب های قانون، از انجام خواسته مردم سرباز زنند.

 

وی ابراز کرد: خدمت به مردم نیازمند سفارش نیست بلکه وظیفه است. همه باید بدانیم که در روز قیامت باید نسبت به کارهای خود، پاسخگو باشیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: اکنون وضعیت عفاف و حجاب در سازمان های دلتی، ده ها برابر بهتر از وضعیت عفاف و حجاب جامعه است. متولیان ساماندهی وضعیت فرهنگ و حجاب جامعه کجا هستند؟


خبرنگار: 1171
انتهای پیام
۹۴/۰۹/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی