وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

سه‌شنبه 1 دی 1394 - 15:44
عادل فردوسی پور نود

در حالی که موج اعتراضات به جلوگیری از پخش گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور با رئیس دستگاه دیپلماسی همچنان ادامه دارد، دو نماینده مجلس که عضو شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما هستند، از این ماجرا ابراز بی‌اطلاعی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، شب گذشته قرار بود صدا و سیما در قالب برنامه 90 مصاحبه عادل فردوسی‌پور با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان را پخش کند ولی این اتفاق نیفتاد.

فردوسی‌پور در ابتدای برنامه 90 دوشنبه این هفته، با انتقاد از صادرنشدن مجوز پخش این مصاحبه گفت: «گفت‌و‌گویی با آقای ظریف داشتیم که مسئولان سازمان صلاح دیدند الان پخش نشود».

صادرنشدن مجوز برای پخش مصاحبه فردوسی‌پور با ظریف به دنبال آن اتفاق افتاد که روزنامه «وطن امروز» به صاحب‌امتیازی مهرداد بذرپاش، نماینده تهران و نزدیک به جبهه پایداری، در شماره شنبه ۲۸ آذر ماه، دو تیتر از صفحه نخست خود را به نقد برنامه 90 اختصاص داد؛ یکی با عنوان «درباره برنامه ۹۰ و کارگزار سیاسی‌اش/ نامه‌ای به دکتر سرافراز» و دیگری سرمقاله‌ای با عنوان «سیاسی‌پور چرا نعمت‌زاده را دعوت نمی‌کند؟!».

امروز، سایت دیپلماسی ایرانی خبری منتشر کرد که نشان می‌داد وزیر امور خارجه نگران درگیری عادل فردوسی‌پور بر سر پخش مصاحبه است. خبری که نشانه فشارها بر فردوسی‌پور بود. دیپلماسی ایرانی خبر داد که ظریف در پیامکی به عادل فردوسی‌پور نوشت: «شنیدم فشار آوردند، از طرف من هیچ نگران نباشید، پخش نشدن مصاحبه اصلا برای من مهم نیست. بی‌جهت درگیر نشوید».

دیپلماسی ایرانی همچنین توئیت کرد که سخنگوی وزارت امور خارجه به پخش نشدن مصاحبه فردوسی‌پور با ظریف واکنش نشان داده است. حسین جابر انصاری به ایرنا گفته است: صداوسیما به خاطر این اقدام غیرمسئولانه به افکارعمومی پاسخ دهد.

در پی این اتفاقات، خبرنگار آنا سراغ اعضای ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای نظارت بر صدا و سیما رفت.

سید رمضان شجاعی کیاسری در پاسخ به اینکه «آیا علت عدم پخش این مصاحبه را در شورای نظارت پیگیری نخواهید کرد؟»، گفت که من اکنون برای ثبت نام در انتخابات در وزارت کشور هستم و مصاحبه نمی‌کنم. با این حال، او پس از اینکه از ماجرا باخبر شد اظهار کرد که در این باره چیزی نمی‌داند که بخواهد درباره آن سخنی بگوید.

همچنین خبرنگار آنا در تماس تلفنی با مفید کیایی‌نژاد، عضو دیگر شورای نظارت بر صدا و سیما گفت که در ملاقاتی حضور دارد و نمی‌تواند سخن بگوید و بعد از مطلع شدن از موضوع تماس، گفت که خبری درباره این مصاحبه ندارد.

۹۴/۱۰/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی