وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کد خبر: 81923646 (5111395) | تاریخ خبر: 27/10/1394 | ساعت: 11:27|

تبریز - ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی موفقیت برجام را تداوم وعده های رئیس جمهوری دانست و گفت: این ادامه پیامی است که مردم در خرداد 92 به رئیس دولت تدبیر و امید اعتماد کردند.

سعید شبستری روز یکشنبه در مراسم زنگ اقتدار ملی به مناسبت اجرای برجام در دبیرستان فرزانگان تبریز با تبریک پیروزی اجرای برجام اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما حوادث بسیار بزرگی را سپری کرد که بعد از جنگ تحمیلی تحریم های اقتصادی و سیاسی نیز بزرگترین تنگنای کشور بود.
وی دستاورد بزرگ هسته ای را مرهون حمایت های رهبر معظم انقلاب و تدبیر و عقلانیت رئیس جمهوری و تیم مذاکره کننده دانست و گفت: با تدبیر دولت خردورز تحریم هایی که می توانست چند سال قبل بشکند تا مردم ایران دچار مشقت فراوان نشود، امروز فرو ریخت.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی با تدبیر و عقلانیت و با تلاش تیم مذاکره کننده در مقابل دنیا و قدرت های بزرگ ایستاد و با منطق این بحران ها را پشت سر گذاشت.
شبستری توافق هسته ای را یکی از بزرگترین دستاوردهای نظام بعد از جنگ دانست و افزود: اگر چه برای عده اندکی که با رفع تحریم منافع شان قطع شد این دستاورد تلخی است و مایل نیستند در شادی مردم شریک باشند، اما دیدیم که با تدبیر و عقلانیت کارهای بزرگی انجام می شود.
وی ادامه داد: عده ای که در اول تحریم ها با مکیدن خون مردم به ثروت های میلیاردی و رانت خوارهای بزرگ تبدیل شدند، امروز منافع آنها به خطر افتاده و حاضر به شرکت در شادی مردم نبوده و از این دستاورد بزرگ به عنوان ذلت یاد می کنند.
شبستری خاطر نشان کرد: با توجه به اوضاع منطقه و درگیری در کشورهای همسایه اگر امروز شاهد موفقیت دولت با توجه به اوضاع بد اقتصادی هستیم، در سایه عقلانیت و خرد جمعی است.
وی گفت: دولت گذشته با نفت بشکه ای130 دلار و با سه میلیون بشکه نفت در روز کشور را اداره می کرد در حالی که امروز دولت با نفت 28 دلار و زیر یک میلیون بشکه کشور را اداره می کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: با وجود شرایط بد اقتصادی دولت با موفقیت طرح تحول نظام سلامت را که مورد رضایت عموم مردم است اجرا کرده و همچنان یارانه ها را نیز پرداخت می کند.
شبستری کنترل تورم، ایجاد امنیت پایدار و اجرای طرح تحول نظام سلامت را بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید ذکر کرد و گفت: به زغم تنگناهای اقتصادی دولت در زمینه زیر ساخت ها و افتتاح فازهای 15.16 پارس جنوبی نیز کار شگرفی انجام داد.
وی افزود: در بحث سیاست خارجی نیز دولت اصلاح و بهبود روابط با همسایگان و کشورهای خارجی را مد نظر قرار داده که مذاکره با شش قدرت جهانی نمونه اعلای آن می باشد.
به مناسبت توافق برجام زنگ اقتدار ملی توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در دبیرستان فرزانگان تبریز به صدا درآمد.
6132/6183

۹۴/۱۰/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی