وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


دکتر اکبرنژاد  طی نامه ای سرگشاده خطاب به ملت ایران به رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان و حامیان دولت واکنش نشان داد


تدبیروامید ؛ دکتر شکور اکبرنژاد نماینده اصلاح طلب مردم تبریز در دوره هشتم ، عضو شورای اول و دوم شورای شهر تبریز ، قائم مقام رزمی لشکر عاشورا ، برادر شهید ، جانباز قطع نخاع ، نسبت به رد صلاحیت گسترده کاندیداهای اصلاح طلب و حامی دولت واکنش نشان داد .

به نام خدا، او که نامش به مهر تنیده است
ای که می پرسی نشان عشق چیست ؟
عشق چیزی جز ظهور مهر نیست

عشق یعنی مشکلی آسان کنی
دردی از درمانده ای درمان کنی

در میان این همه غوغا و شر
عشق یعنی کاهش رنج بشر

عشق یعنی گل به جای خار باش
پل به جای این همه دیوار باش

سلام بر همه یاران و یاوران والاقدر ؛ دوستان مهربان و همه عزیزانی که عشق به توسعه و تعالی کشور عزیزمان از سینه هاشان شعله می کشد.

خبر یا شایعه رد صلاحیت عده ای از فرزندان ایثارگر جهادگران دوران جنگ و حماسه، در روزهای گذشته نگرانی جمع گسترده ای از هموطنان، همشهریان و علاقمندان به آبادی و آبادانی این بوم و بر را رقم زد. در این ارتباط نیاز است نکاتی چند را به استحضار برسانم:

نخست؛

بنده و امثال من اگر ده ها بار دیگر نیز رد صلاحیت گردیده و از افتخار خدمت به آحاد ملت درد کشیده سرزمین عزیزمان محروم گردیم، بلاتردید همچنان به اصول و ارزش های الهی، که خدمت بندگانش را هم ردیف با عبادت می شمارد، پایبند خواهیم ماند. در این راه وفاداری ما به قانون اساسی به عنوان خون بهای هزاران شهید خونین کفن و همچنین رهبری معظم نظام، به عنوان مدار و محور وحدت مردم خدشه ناپذیر خواهد بود. لیکن این وفاداری، برخلاف قول و فعل کاسبکاران سیاسی، چون همیشه صادقانه و خالی از طمع دنیوی ادامه خواهد یافت.

ما عقیده داریم مصداق پاسبانی از حریم ولایت و قانون اساسی، امروز در تلاش برای نقد مصلحانه و مشفقانه قوای سه گانه و مسئولان و حاکمان کشور، اصلاح مفاسد اداری و اقتصادی، تحمل نظرات مختلف و احیانا مخالف، ، پرسشگری در چارچوب ادب و قانون برای احقاق حقوق شهروندی و همچنین احیای سنت قرآنی امر به معروف و نهی از منکر متجلی است. در چشم انداز چنین نگاهی قطعا نه تنها فرصت پیشرفت و خلاقیت جوانان برومند کشور اسلامی به رخوت و بی تفاوتی نخواهد گرایید بلکه سرزندگی، حرکت و توسعه، عقلانیت، اخلاق اجتماعی و فردی و مدنیت نیز در جامعه رونق خواهد گرفت.

دوم؛

بنده به پیامهای آسمانی قرآن چون «کرامت انسان» آنجا که می فرماید « لقد کرمنا بنی آدم … » به صداقت و راستی و برجسته نمودن مشترکات در عبادت خالق هستی و اجتناب از بت پرستی، آنجا که توصیه می کند « قل یا اهل الکتاب تعالوا الی کلمه سواء بیننا و بینکم ان لا نعبد الا الله … » به عقلانیت، اخلاق، قیامت، حساب و کتاب و نتایج اعمال و لو ذره ای کوچک باشد، آنجا که نهیب می زند « فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره …» از عمق وجود باور دارم و از این رو برای دنیای زود گذر خویش و تمنیات دیگران، آخرتم را قربانی نخواهم کرد.

سوم؛

بنده به عملکرد قوای سه گانه و مدیریت کلان کشور نقد جدی دارم. اساسا حاکمیت ما ده ها سال متمادی است که از ضعف های پر شمار رنج می برد اما هنوز هم به رغم تذکرات متعدد رهبری معظم، عظمی جدی برای اصلاح امور به چشم نمی خورد. وجود ۱۳ میلیون پرونده قضائی، گسترش فساد اداری و از بین رفتن قبح رشوه خواری، رونق گرفتن رانت خواری های گسترده، فسادهای مالی هزاران میلیاری ، اداره پر هزینه کشور در ابعاد اداری و سیاسی، رکود و تورم فلج کننده، آلام و رنج سالهای متمادی خصوصا ۸ سال دولت مدعی پاک دستی و مهرورزی، کارکرد بیمارگونه صنایع با حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت، تحریم های ظالمانه، قطعنامه های مختلف خصوصا قطعنامه های ذیل ماده هفت منشور سازمان ملل، بیکاری بیش از ۷ میلیون جوان برومند، مهاجرت بیش از ۶ میلیون ایرانی به خارج از کشور که غالب آنها را نوابغ علمی و اجتماعی و اقتصادی تشکیل می دهد، کاهش سرمایه های اجتماعی و معنوی و بی حرمتی به بزرگان کشور و انقلاب، سستی زجر آور بنیاد خانواده، افزایش روز افزون طلاق، افزایش زنان بی سرپرست و بد سرپرست، تحمیل هزینه های بالای آموزش و پرورش به خانواده ها برخلاف قانون اساسی، روابط ضعیف بین المللی بویژه با کشورهای منطقه، ناتوانی از بهره برداری از منابع مشترک گازی و نفتی و…، گوشه ای از خروارها مشکل ریز و درشت کشور ما در زمینه های گوناگون است که هیچ انسان منصف و عقلمندی نمی تواند در برابر آن سکوت پیشه سازد.

چهارم؛

چنانچه برخی از مسئولین رده بالای استان از انتقادات مصلحانه و دلسوزانه بنده دل آزرده اند و با استناد به فعل مغرضانه عده ای بد اخلاق رسانه ای در انتشار مصاحبه ای مخدوش، که به مصداق آیه « یومن ببعض و نکفر ببعض » سخنان پیشین و پسین آن حذف گردیده است، بنده را با پرونده سازی به دادگاه کشانیده اند، از آنها سوال می کنم « آیا اندیشیده اید که فردا روز با کدام پاسخ در پیشگاه خالق هستی حاضر خواهید شد؟ آیا دفتر حسابتان را برای معاد قریب آماده ساخته اید یا زبانم لال خدا و قیامت پشت پرده قدرت به فراموشی سپرده شده است؟ آیا هنوز توصیه های ائمه اطهار – علیهم السلام – و رهبری معظم برای حفظ آبروی مردم را به خاطر دارید …؟ »

پنجم؛

بنده ، خانواده ام و حتی کثیری از خویشاوندان و دوستانم، در راه تحقق آرمان های الهی، بر روی همه ناز و نعمت دنیا – حتی نعمت عظمای سلامت – چشم بسته ایم. بسیاری از یاران ما همچنان در میان نیزارهای هویزه و بیابانهای شلمچه و چذابه نا پیدا هستند و ما چشم به راه داریم تا کی باز گردند …

گواه می طلبی گر زمن به مکتب عشق 
مراست آه جهان سوز و اشگ دیده گواه !

اگر شما هم دل در گرو اسلام دارید و سینه تان از مهر ملک و ملت لبریز است، اما در آن سال های حماسه سازی فرصت حضور در صفوف سپاهیان اسلام را نداشتید، حالا که فرصت دفاع از حریم حرم زینب کبری (س) فراهم است خود یا فرزندانتان قدم پیش بگذارید… بس است سخنرانی و شعار « یا ایها الذین آمنوا لم تقولون ما لا تفعلون کبر مقتا عندالله ان تقولوا ما لا تفعلون »

ششم؛

چه حسن تصادفی در دل خود دارد این بیست و هفتم دی ماه ! بیست هفتم دی ماه سال ۶۵ بخشی از سلامتی این بنده کوچک خدا در عملیات کربلای ۵ فدای وطن، مردم و آرمان های الهی شد و بیست و هفتم دی ماه سال ۹۴، صلاحیت همین بنده برای نمایندگی مردمش مردود اعلام گردید!

چه زیبا فرموده بود آن امامِ بصیر: من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید انقلاب بدست نا اهلان بیافتد …

شکور اکبرنژاد

۹۴/۱۰/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی