وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:
اختلاف سلیقه‌ها نباید مانع اتّحاد و انسجام جامعه اسلامی شود
سیاسی  10:8:6 1394/11/19
9411-6485-5 کد خبر

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معتقد است، اختلاف سلیقه‌ها نباید مانع اتّحاد و انسجام جامعه اسلامی شود.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، سید "جواد انگجی" با اشاره به اینکه فضای رقابتی در انتخابات نباید به تخریب، تحقیر و توهین نسبت به رقبا تبدیل شود، افزود: هدف اصلی تمام رویدادهای سیاسی و اجتماعی در نظام اسلامی، رسیدن به مفهوم انسان واقعی و رشد و کمال فرد و جامعه است.

 

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تأکید کرد: اسلام هم از مؤمنان خواسته به جای گفتار و سخنان به ظاهر زیبا، با رفتارهای درست خود، دیگران را به ایمان دعوت کنند.

 

انگجی بر لزوم رعایت اخلاق و احترام به سلیقه‌های مختلف توسط کاندیداها تأکید کرد و بیان کرد: هر جریان سیاسی سعی دارد با برجسته‌سازی گفتمان خود، گفتمان رقیب را به حاشیه برد با این حال رعایت قواعد بازی، احترام متقابل و حرکت در چارچوب قانون، شرع و اخلاق بر همگان لازم و ضروری است.

 

وی گفت: پیروزی حقیقی در گرو پیروزی بر نفس است امّا وقتی کسی سخنانش با عملکرد و رفتارهایش در تضاد و تقابل باشد یعنی این شخص به خودسازی ظاهری رسیده ولی از خودسازی باطنی وحقیقی باز مانده است.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان، ایجاد الگوی نظارتی مناسب بر رفتارهای انتخاباتی به ویژه پیش از برگزاری انتخابات را ضروری دانست و تصریح کرد: باید نقش نهادهای اجرایی و نظارتی در برابر بد اخلاقی‌های انتخاباتی پر رنگ تر شود و این توجه، محدود به ردّ یا تأیید صلاحیت نشود و مسئولین قضایی نیز با اراده‌ی استوار به جرایم انتخاباتی رسیدگی کنند.

 

انگجی گفت: اخلاق انتخابات حکم می‌کند که کاندیداها در تبلیغ شان به این تذّکر مقام معظم رهبری توجّه کنند که فرمودند: در تبلیغات‌تان حرف‌های واقعی بزنید؛ زیرا اگر نامزدی وعده دروغ دهد مردم را به نظام بدبین می‌کند.

 

وی تأکید کرد: برای داشتن انتخاباتی اخلاقی با دایره‌ای وسیع و گسترده از جریان‌ها و طیف‌های سیاسی، پذیرش حضور و کنش سیاسی فراگیر ضرورتی است که با جذب حداکثری و دفع حداقلی پیوند می‌یابد.

 


خبرنگار: 1145
انتهای پیام
۹۴/۱۱/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی