وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

اگر نماینده مجلس یا فرماندار شهرستان ملکان بودم!

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

4- ملکان بعنوان تنها شهر فاقد ترمینال مسافربری در سطح استان و حتی کشور مطرح بوده و اهالی این شهرستان 110 هزار نفری مجبورند جهت عزیمت به شهرهای تبریز و تهران و سایر شهرها از امتداد جاده ترانزیتی ملکان – بناب و میاندواب استفاده کنند تا بلکه از یکی از شهرها اتوبوس و مینی بوسی بیاید و آنها را سوار کند اگر نماینده مجلس یا فرماندار ملکان بودم با همکاری شورای شهر و شهرداری اقدام به تاسیس ترمینال مسافربری می کردم تا عزت مردم قدرشناس و محروم ملکان بیش از این در وسایط نقلیه شهرهای همجوار خدشه دار نگردد.
5- درب تنها سینمای ملکان سالهاست بسته شده و مراکز فرهنگی و هنری در این شهرستان وجود ندارد اگر نماینده مجلس یا فرماندار ملکان بودم اقدام به ایجاد مجتمع سینمایی و فرهنگی در این شهر می کردم.
6- با گذشت حدود 5 سال از تکمیل شدن، تنها سیلوی 12هزار تنی ملکان همچنان بهره برداری نشده و متاسفانه بلا استفاده رها شده است. این سیلو که عملیات اجرایی آن از سال 85 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت آغاز شده بود در سال 90 تکمیل و آماده بهره برداری شده است ولی متاسفانه علیرغم گذشت 5 سال و هزینه 14 میلیارد ریالی بودجه از جیب بیت المال هنوز بلااستفاده مانده است اگر نماینده مجلس یا فرماندار ملکان بودم سریعا در جهت راه اندازی این سیلو و پایان بخشیدن به انتظار چندین ساله زارعین ملکانی اقدام می کردم.
7- تنها کشتارگاه دام شهرستان ملکان حدود 3 سال است تعطیل شده و تاکنون هیچ اقدامی در جهت تغییر آن به صنعتی و یا نیمه صنعتی و یا احداث کشتارگاه صنعتی در نقطه ای دیگر این شهرستان نشده است از این رو قصابان ملکانی مجبورند روزانه با طی 40 کیلومتر مسافت به مراغه و 25 کیلومتر به بناب گوشت مورد نیاز این شهرستان را از شهرهای بناب و مراغه تامین کنند اگر نماینده مجلس یا فرماندار ملکان بودم در جهت احداث کشتارگاه جدید توسط بخش خصوصی یا دولتی و یا بازگشایی کشتارگاه قبلی اقدام می کردم.
8- طی روزهای گذشته پخش شایعاتی در خصوص انتقال خط تلفنی 115 اورژانس ملکان به مرکز اورژانس بناب باعث بروز نگرانی هایی در بین مردم شده است اگر نماینده مجلس یا فرماندار ملکان بودم در خصوص علت این امر پیگیری می کردم.
9- حدود 10 سالی هست که اجرای طرح آب و فاضلاب شهر ملکان کلنگ زنی و آغاز شده ولی متاسفانه تاکنون حرکت لاک پشتی داشته است! این طرح در طول سال چند مرتبه آغاز و دوباره متوقف می شود و حفاری و کنده کاری های انجام شده نیز هر از گاهی افکار عمومی را به کندی طرح سوق می دهد حرکت لاک پشتی طرح فاضلاب شهری ملکان که 10 سال به طور متناوب ادامه یافته باعث انتقادات و گلایه های مردم شهرستان ملکان شده است اگر نماینده مجلس یا فرماندار ملکان بودم در خصوص علت تاخیر و حرکت لاک پشتی این طرح تلاش می کردم.
10- و بالاخره اگر نماینده مجلس یا فرماندار ملکان بودم مسئولان کارا و مردمی انتخاب می کردم و در جهت توسعه و عمران منطقه و رفاه و آسایش مردم باوفا و قدرشناس ملکان دهها کار و تلاش و خدمت دیگری انجام می دادم!
نگارنده: سیاوش عینالو - خبرنگار خبرگزاری تابناک در شهرستان ملکان 

منبع: خبرگزاری تابناک
۹۴/۱۱/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی