وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

  • تاریخ انتشار خبر :یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ | کد خبر : 39901
  • پرینت

    آذرقلم: بر اساس تحلیل آمار ادوار گذشته انتخابات تا حدود ۵٠ درصد مشارکت مردم عموما رای تکلیفی‌ها هستند. در این بازه حدود ٢۶ درصد متعلق به اصلاح‌طلبان و ٢۴ درصد متعلق به اصولگرایان است. از ۵٠ درصد به بالا شانس ما به طور طبیعی بالا می‌رود و می‌توانیم آرای بالای ۵٠ درصد به نسبت دو به یک بین ما و اصولگرایان تقسیم می‌شود.

    آذرقلم: محمدرضا عارف در مصاحبه با روزنامه اعتماد به بیان مسائلی در باره انتخابات پرداخت.

    به گزارش آذرقلم، بخشهایی از اظهارات او را می خوانید:
    * درصد مشارکت پایین یعنی پیروزی رقیب و پیروزی آنها یعنی تقابل دوباره مجلس با دولت. و دولت با چالش‌های بیشتر و بدتری مواجه خواهد شد. این را مردم باید بدانند که در صورت پیروزی آنها چه بر سر دولت منتخب‌شان می‌آید.
    * بنای ما از اول لیست مشترک با حامیان دولت بود منتها دوستان گاهی این رویکرد را عنوان می‌کردند و گاهی هم عنوان می‌کردند بین اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل لیست می‌بندیم. با توجه به شرایطی که هر دو گروه بعد از رد صلاحیت‌ها با آن مواجه شدیم ضرورت لیست مشترک بیشتر حس شد.*ما در کل کشور پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌مان بالای ٧٠ درصد است و تهران را می‌توانیم بالای ۶٠ درصد یعنی بیش از سه میلیون رای‌دهنده تصور کنیم.بر اساس تحلیل آمار ادوار گذشته انتخابات تا حدود ۵٠ درصد مشارکت مردم عموما رای تکلیفی‌ها هستند. در این بازه حدود ٢۶ درصد متعلق به اصلاح‌طلبان و ٢۴ درصد متعلق به اصولگرایان است. البته دوستان اصولگرای ما هم تقریبا برعکس همین تحلیل را دارند و سهم خودشان را بیشتر می‌دانند. از ۵٠ درصد به بالا شانس ما به طور طبیعی بالا می‌رود و می‌توانیم آرای بالای ۵٠ درصد به نسبت دو به یک بین ما و اصولگرایان تقسیم می‌شود. به همین دلیل برای ما حضور حداکثری بسیار مفید است. اگر ما بتوانیم به جای ۶٠ درصد ٧٠ درصد مردم را ترغیب به رای دادن کنیم شرایط بهتر هم می‌شود و در آن ١٠ درصد حدود ٧ تا ٨ درصدش متعلق به اصلاحات است.*در گذشته که این دو انتخابات جدا بود خیلی‌ها لیست را کامل نمی‌نوشتند. الان به جز ٣٠ نفر مجلس ١۶ نفر هم برای خبرگان باید بنویسند. برای ما بسیار مهم است که نام هر ۴۶ نفر نوشته شود. خواهش ما از مردم این است که ١٠ دقیقه وقت بگذارند. هم لیست ٣٠ نفره تهران برای ما مهم است و هم ١۶ نفر خبرگان. رای خبرگان هم ان‌شاء‌الله بالا باشد.

    *ما در جلسه اخیر شورا تصویب کردیم از لیست مشترک آقای هاشمی، مجمع روحانیون مبارز و مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم حمایت کنیم. هر نامی برای آن انتخاب شود ما در کل کشور از این لیست حمایت می‌کنیم و توصیه می‌کنیم مردم به آن لیست رای دهند.

    ۹۴/۱۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی