وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

خانه / خبر / نماینده منتخب مردم ملکان در مجلس دهم و حامی دولت ؛میزان استقبال مردم از سخنرانی های بنده بیشتر از استقبال از روسای جمهوری که به این منطقه تشریف آورده اند بوده است

چاپ چاپ

نماینده منتخب مردم ملکان در مجلس دهم و حامی دولت ؛میزان استقبال مردم از سخنرانی های بنده بیشتر از استقبال از روسای جمهوری که به این منطقه تشریف آورده اند بوده است

نماینده منتخب مردم ملکان در مجلس دهم و حامی دولت ؛میزان استقبال مردم از سخنرانی های بنده بیشتر از استقبال از روسای جمهوری که به این منطقه تشریف آورده اند بوده است

تدبیروامید ؛ منتخب مردم ملکان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیگیری علل توقف طرح‌ها و پروژه‌های مهم، جذب سرمایه گذار، اجرای پروژه های تولیدی و اشتغال زایی جوانان تحصیلکرده ملکان را از برنامه‌های خود طی چهار سال دوره دهم مجلس شورای اسلامی ذکر کرد.

 

سلمان خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا ، اظهارکرد: متاسفانه به علت غفلت مسئولان اجرایی ملکان طی چهار سال گذشته و توقف طرح‌ها و پروژه‌های مهم، روند توسعه و عمران این شهرستان خداقل ۱۰ سال عقب افتاده است.

وی افزود: در حالی که تا اواخر عمر مجلس هشتم برخی از پروژه‌های مهم که سال‌ها برای اجرای آنها عمرم را گذاشته بودم از جمله کارخانه ذوب آهن، مجتمع ورزشی، شهرک صنعتی شماره دوم، جاده بین ملکان و لیلان، سد لیلان چای در حال اجرا بودند ولی اتمام عمر دوره هشتم مجلس، ادامه عملیات اجرایی طرح‌های فوق تعطیل شدند.

وی افزود: کارخانه ذوب آهن ملکان که عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی در این شهرستان آغاز شده بود و باید فاز اول آن تا پایان سال ۹۴ به طور کامل راه اندازی و زمینه اشتغال حداقل ۲۰۰ تن در آن فراهم می شد این در حالی است که این طرح مهم تعطیل و درب آن از سال گذشته بسته شده و ۸۰ نفر نیروی انسانی شاغل در آن نیز بیکار شده اند.

خدادادی افزود: همچنین پروژه عظیم سد لیلان چای ملکان که قرار بود آب مورد نیاز کشاورزی شهر لیلان و ۳۲ روستای پایین دست را تامین کند و ۶۰ درصد هم تا پایان سال ۹۰ پیشرفت فیزیکی داشت تعطیل شد و با کمال تاسف ردیف و اعتبار بودجه آن نیز به طور کامل حذف شد و حتی نگهبانی آن را نیز برچیدند.

نماینده دوره‌های پنجم تا هشتم مجلس در ادامه به تعطیلی احداث شهرک صنعتی شماره دو ملکان هم اشاره کرد و افزود: در این شهرک نیز مقرر شده بود تا پایان سال ۹۲ تعداد ۵۰ واحد تولیدی به متقاضیان واگذار شود که متاسفانه به علت عدم پیگیری مسئولین شهرستان عملیات اجرایی آن هم متوقف شد.

وی بیکاری جوانان ملکانی را یکی دیگر از معضلات منطقه دانست و افزود: مردم توقع دارند شخصی که منتخب آنها شد در کنار انجام وظیفه قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیگیر مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه و عمران و آبادانی منطقه نیز بوده و در جهت رفع بیکاری جوانان تحصیلکرده تلاش نماید.

خدادادی ادامه داد: بنده در ۴ دوره گذشته یکی از نمایندگان فعال مجلس در جهت قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون بوده ام ولی این امر باعث نشد که مشکلات مردم را فراموش کنم و در حد توان در جهت رفع مشکلات مردم و عمران و آبادانی منطقه تلاش نمودم و انشالله در دوره دهم نیز در جهت جذب سرمایه گذار و آغاز آهنگ توسعه و عمران شهرستان و اشتغال زایی جوانان منطقه تلاش خواهم کرد.

وی علل استقبال بی نظیر مردم ملکان در مراسمات سخنرانی و میزان رأیی که به وی داده اند را نشانگر قدرشناسی از خدمات گذشته و توقع جهت عمران و آبادانی و رفع بیکاری جوانان منطقه دانست و اظهار کرد: در حالی که بنده تبلیغات انتخاباتی خود را از روز سوم آغاز کردم ولی در طی چهار روز گذشته استقبال مردم از سخنرانی های بنده چندین برابر کاندیداهای دیگری بود و حضور بیش از ده هزار نفر از مردم بخصوص در مراسم سخنرانی حسینیه هدایت و مسجد صاحب الزمان(عج) در تاریخ ملکان بی‌سابقه بود.

خدادادی افزود: در طول ۱۶ سالی که بنده نمایندگی مردم ملکان را بر عهده داشتم حتی میزان استقبال مردم از سخنرانی های بنده بیشتر از استقبال از روسای جمهوری که به این منطقه تشریف آورده اند بوده است و این نشانگر قدرشناسی و سطح بالای توقعات مردم از بنده جهت خدمتگزاری می باشد.

وی ادامه داد: بنده طی ۱۶ سال گذشته همواره خود را شرمنده و مدیون مردم ملکان دانسته ام و در این دوره نیز نماینده خود را با شناخت و با مقایسه انتخاب کرده اند و ثابت کردند نسبت به کسانی که خدمتی به این منطقه کرده اند مردمی قدرشناس هستند.

منتخب مردم ملکان گفت: علت اصلی آمدن مجدد من به صحنه نمایندگی، فقط بخاطر خدمتگزاری به مردم و از روی دلسوزی برای منطقه ملکان می‌باشد.

وی افزود: بنده از همین جا از همه نخبگان، ریش سفیدان، کاندیداهای محترم دوره دهم مجلس و از همه افرادی که قلبشان برای ملکان می تپد و دلسوز منطقه هستند دعوت می‌کنم جهت عمران و آبادانی شهرستان ملکان با بنده همکاری نمایند.

منتخب دوره دهم مشارکت بیش از ۸۰ درصدی مردم منطقه در پای صندوق های رای را لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری دانست و افزود: میزان مشارکت مردم ملکان و همچنین بیش از ۳۳ هزار رأیی که به بنده داده شد بالاترین مشارکت در سطح استان را رقم زد.

۹۴/۱۲/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی