وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

  • تاریخ انتشار خبر :چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ | کد خبر : 41522
  • پرینت


    آذرقلم: شهردار ملکان از تصویب بودجه ۱۳۰ میلیارد ریالی سال ۱۳۹۵ در جلسه اخیر شورای شهر خبر داد.

     

    آذرقلم: شهردار ملکان از تصویب بودجه ۱۳۰ میلیارد ریالی سال ۱۳۹۵ در جلسه اخیر شورای شهر خبر داد.
    به گزارش آذرقلم از بناب، فرهاد نریمانپور افزود: ۵۲ درصد از این مبلغ صرف هزینه های توسعه و عمران شهری و ۴۸ درصد نیز صرف هزینه های جاری شهرداری ملکان خواهد شد.
    وی تکمیل ساختمان اداری در حال احداث شهرداری ملکان را از طرحهای مهم سال آینده این نهاد ذکر کرد و گفت: این ساختمان که ۷۰۰۰ متر مربع مساحت و ۳۲۰۰ متر مربع زیربنا دارد، تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
    نریمانپور ادامه عملیات اجرایی پارک محله آبره ، امتداد خیابان معلم،پارک جنگلی ۱۹ هکتاری و سامان دهی ورودی شهر ملکان از میدان ولایت تا هنرستان و محدوده روستای قره چال تا جنوب شهر و نوسازی و بازسازی ماشین آلات را از دیگر برنامه ها و طرح های مهم شهرداری این شهر ذکر کرد.
    شهردار ملکان گفت: آلاچیق های پارک جنگلی توسط اداره میراث فرهنگی و درختکاری و خیابان کشی و نگهداری و سایر امورات این پارک توسط شهرداری ملکان انجام می گیرد.
    وی از ایجاد دومین مرکز آتش نشانی در شهرستان ملکان خبر داد و اظهار کرد: عملیات اجرایی ساختمان این مرکز نیز سه ماهه اول سال ۹۵ آغاز خواهد شد.
    شهردار ملکان در پایان همکاری مادی و معنوی و فکری شهروندان را بمنظور توسعه و عمران این شهر ضروری خواند و گفت: توسعه و عمران شهر ملکان مستلزم همکاری همگانی با شورای شهر و شهرداری و با همفکری و همکاری و کمک های مالی و پرداخت عوارض و … می باشد.
    وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا سرویس های بهداشتی سطح شهر ملکان از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند گفت: متاسفانه عده معدودی از شهروندان در این خصوص همکاری خوبی با شهرداری ملکان ندارند و الا شهرداری به طور مستمر به وضعیت بهداشتی این مراکز رسیدگی می کند.
    شهردار ملکان همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه بالاخره مردم شهرستان ملکان کی صاحب ترمینال مسافربری بین شهری خواهند بود نیز اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری ملکان بمنظور رفاه شهروندان چند سال پیش مجوز احداث ساختمان و راه اندازی ترمینال مسافربری را در میدان ولایت این شهر اخذ کرده بود که متاسفانه اجازه داده نشد.

    ۹۴/۱۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی