وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

سلمان خدادادی نماینده دوره دهم شهرستان ملکان:

 حمایت از سرمایه گذاری و اجرای طرحهای تولیدی و اشتغال زایی در شهرستان ملکان

 

امام جمعه ملکان  معنای واقعی حضور 62 درصدی ملت ایران در انتخابات را تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی و خون شهیدان و لبیک به فرمایشات رهبری دانست و گفت مردم در هفتم اسفند امید دشمنان اسلام را بار دیگر به یاس تبدیل کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ندای ملکان، حجه الاسلام حافظ زمانی روز سه شنبه در اجتماع هزاران تن از اقشار مختلف مردم در مسجد امام علی(ع) ملکان افزود: مردم ایران در اوایل انقلاب با وجود برخی مشکلات حتی تحمل صف های سوخت و غیره هم پای آرمانهای انقلاب ایستادند و هم در جنگ در مقابل استکبار جهانی ایستادند.

 وی در ادامه راهیابی سلمان خدادادی به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت و ضمن درخواست از مسئولین منطقه جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم قدرشناس  اظهار کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه ملکان در کمال سلامت و شکوه و با مشارکت بیش از 84 درصدی برگزار گردید.

در ادامه مراسم منتخب دوره دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ملکان نیز ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم و همچنین عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات پیگیری طرحهای متوقف شده از جمله کارخانه ذوب آهن،سد لیلان چای،شهرک صنعتی شماره دو ، مجموعه ورزشی 5 هزار نفری،تقاطع غیرهمسطح و واگذاری سیلوی ملکان و ایجاد صنایع تبدیلی و اشتغال زایی را از برنامه های خود طی 4 سال آینده ذکر کرد.

سلمان خدادادی قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون را وظیفه اصلی نمایندگان مجلس دانست و گفت با این وجود یک نماینده نباید از مسائل و مشکلات و انتظارات مردم  و جوانان تحصیلکرده ولی بیکار حوزه انتخابیه خود نیز غافل بماند و نسبت به کمبودها و نیازهای منطقه خود بی تفاوت باشد.

نماینده دوره های پنجم تا هشتم مجلس شورای اسلامی وظیفه نمایندگی مجلس را سنگین خواند و گفت رای آوردن و رفتن به مجلس شاید راحت و شیرین باشد ولی انتظارات مردم مثل کوه بر دوش من سنگینی می کند.

وی حضور بیش از 84 درصدی مردم ملکان در پای صندوق های رای را بار دیگر ثابت کننده ولایت مداری و تعهد به انقلاب اسلامی دانست و افزود: علیرغم کثرت کاندیداها که در بسیاری از حوزه های انتخابیه مشابه در کشور انتخابات به دور دوم کشیده شد ولی مردم ملکان بیشتری درصد رای را در کشور به نماینده منتخب خود دادند.

خدادادی افزود: بعد از انتخابات باید فضای رقابت به فضای دوستی و تلاش تبدیل شود و من از همه 11 کاندیدای حوزه انتخابیه ملکان درخواست همکاری برای عمران و آبادانی این شهرستان را دارم.

وی جذب سرمایه گذار را از دیگر اولویت های کاری خود ذکر کرد و گفت با همکاری و همراهی مسئولین و مردم ملکان  از همه سرمایه گذاران در هر نقطه از کشور و خارج از کشور که باشند جهت سرمایه گذاری و اجرای طرحهای اشتغال زایی و تولیدی در این شهرستان حمایت لازم را خواهیم کرد.

گزارش از: سیاوش عینالو

۹۴/۱۲/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی