وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

تغییر استاندار آذربایجان شرقی؛ از شایعه تا واقعیت

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ب.ظ
  • تاریخ انتشار خبر :سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹ | کد خبر : 43084
  • پرینت

    یادداشت سیاسی: محمد امین خوش نیت

    تغییر استاندار آذربایجان شرقی؛ از شایعه تا واقعیت

    برخی از این رسانه های منتسب به هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب، حتی پا را از این هم فراتر نهاده و برای جبارزاده فرد جایگزین هم معرفی کردند. افرادی مانند: مهرعلیزاده و رضا رحمانی و …!

    یادداشت سیاسی: محمد امین خوش نیتخوش نیت (2)

    آذرقلم: به فاصله دو روز از اظهارنظر دو پهلوی معاون سیاسی وزیر کشور که گفته بود:« در خصوص تغییر استانداران برنامه خاصی نداریم اما امکان تغییر و تحول همواره وجود دارد» بهمن شایعه در آذربایجان شرقی فرو ریخت و به خاطر وجود زمینه های گسترده سیاسی  و اجتماعی در این استان، احتمال کنار گذاشتن جبارزاده از سمت خود قوت گرفت.

    به گزارش آذرقلم، برخی از سایت های خبری هر دو طیف اصلاح طلبان و اصولگرایان، با پوشش جنجالی این شنیده، چنین القا کردند که جبارزاده رفتنی شده است. این رسانه ها اما از کنار دو نکته مهم خبری، ساکت گذشتند.

    اول اینکه: منبع خبری آنها کجاست؟

    دوم: اگر رسانه های اصولگرایان، این چنین از رفتن یک نیروی منتسب به دولت اعتدال خوشحالند جای سوال و مایه حیرت نیست. اما چرا رسانه هایی که با تابلو اصلاح طلبی فعالیت می کنند چرا این همه از این موضوع شادمانند؟

    برخی از این رسانه های منتسب به هر دو طیف اصولگرا و اصلاح طلب، حتی پا را از این هم فراتر نهاده و برای جبارزاده فرد جایگزین هم معرفی کردند. افرادی مانند: مهرعلیزاده و رضا رحمانی و سعید فایقی و …!

    به هر حال بعید می رسد که در آستانه برگزایر دومین مرحله انتنخابات مجلس در استان که ۲۵ درصد از کل راه یافتگان کشور به مرحله دوم را تشکیل می دهند این تغییر مدیریت در آذربایجان شرقی رنگ واقعیت به خود بگیرد.

    شایعات و انتشار خبر رفتن جبارزاده چنان در فضای مجازی و حتی شبکه های تلگرامی گسترده بود که مدیر کل سیاسی استانداری مجبور به واکنش سریع شد.

    مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با بیان اینکه شایعه تغییر استاندار آذربایجانشرقی  کذب است در گفت‌و‌گو با پایگاه تدبیروامید  با بیان اینکه صحبت‌هایی که مبنی بر تغییر استاندار آذربایجان شرقی در برخی محافل و فضای مجازی نقل می‌شود، به‌طور کلی کذب است، اظهار داشت: این صحبت‌ها در محافل غیررسمی بیان شده و بیشتر نیت گویندگان بوده تا اینکه مبنای حقیقی داشته باشد.

    دکتر رضا استاد رحیمی با تأکید بر اینکه این شایعه به هیچ وجه صحت ندارد، ادامه داد: اقدامات دولت شفاف است و از هر مدیری ناراضی باشد به صراحت اعلام می‌کند.

    البته او این بار روشن نکرده که جبارزاده جزو کدام دسته از مدیران دولت است!

    به هر حال با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس، حداقل تا نیمه دوم اردیبهشت ماه، بعید به نظر می رسد که خبر تغییر استاندار موضوعیت داشته باشد.

    ۹۵/۰۱/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی