وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

             کد خبر :   49423  | تاریخ خبر : 1395/02/06  | ساعت : 09:50



نصر: رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر آمادگی کامل این استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از مشارکت 30 هزار نفر در برگزاری این انتخابات در شش حوزه انتخابیه استان خبر داد.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی ، بر علامت ذره بین روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش نصر، سعید شبستری، گفت: مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 10 اردیبهشت همزمان در شش حوزه انتخابیه و 11 شهرستان استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این مرحله از انتخابات 18 کاندیدا برای کسب 9 کرسی باقی‌مانده استان در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند که آذربایجان شرقی بیشترین تعداد کاندیدا را در مرحله دوم دارد.

شبستری با بیان این که 1850 شعبه اخذ رای در استان، آرای مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس را جمع‌آوری می‌کنند، افزود: بیش از 30 هزار نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارت و نیروهای انتظامی مسوولیت برگزاری این مرحله از انتخابات را در استان بر عهده دارند.

رییس ستاد انتخابات استان از توزیع ملزومات شعب و تعرفه‌های رای بین حوزه‌های انتخابیه خبر داد و گفت: فرمانداران و هیات‌های اجرایی شهرستان‌ها آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات هستند.

وی با بیان این که تبلیغات کاندیداهای راه‌یافته به مرحله دوم تا ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه 9 اردیبهشت مجاز است، افزود: انتظار داریم افرادی که نامزد ورود به مرکز قانون‌گذاری هستند قانون را رعایت کرده و برای مردم مزاحمت ایجاد نکنند.

شبستری با بیان این که تبلیغات برای رقابت سالم است، ادامه داد: هدف ما برگزاری صحیح انتخابات است و مردم نیز تحرکات نامزدها و میزان پای‌بندی آنها به قانون را رصد می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات استان در خصوص شرایط رای‌دهندگان در مرحله دوم انتخابات نیز با بیان این که رای‌دهندگان در روز رای‌گیری باید 18 سال تمام داشته باشند، گفت: افراد واجد شرایط در مرحله دوم فقط در همان حوزه‌ای می‌توانند رای دهند که در مرحله اول رای داده‌اند؛ ضمن این که رای‌اولی‌ها و کسانی که در مرحله اول شرکت نکرده بودند در هر حوزه‌ای می‌توانند رای دهند.

وی در خصوص روند برگزاری مرحله دوم انتخابات نیز گفت: در این مرحله در تمامی حوزه‌های انتخابیه از دستگاه‌های احراز هویت استفاده خواهد شد که روند برگزاری انتخابات را تسهیل خواهد کرد.

شبستری همچنین گفت: در مرحله اول انتخابات مجلس برای اولین بار کابین‌های مخصوص رای‌نویسی در شعب اخذ رای شهرستان تبریز تعبیه شد که در مرحله دوم نیز از این کابین‌ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

۹۵/۰۲/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی