وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

قابل توجه منتخبان دوره دهم مجلس شورای اسلامی!

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ب.ظ

 


بالاخره پس از برگزاری دو مرحله انتخابات در کمال سلامت و دقت و با حضور و مشارکت حداکثری مردم همیشه درصحنه ایران اسلامی،ترکیب مجلس دوره دهم مشخص گردید.

مجلسی که یکی از ارکان حساس و تاثیرگذار کشور بوده و طی 9 دوره گذشته توانسته در رفع برخی مسائل و مشکلات کشور  با وضع قانون های مفید نقش آفرینی کند.

هر چند در برخی دوره ها بعلت سیاسی کاری و وارد شدن برخی نمایندگان در بازی های سیاسی و جناحی آن طور که باید نتوانسته نقش ملی و مردمی در رفع مشکلات و توسعه کشور داشته باشد.

به هر حال ملت ایران حماسه خرداد 92 را در هفتم اسفند 94 هم تکرار کرد و چهره های معتدل و اهل کار و زار را به مجلس فرستاد و نه بزرگی به دلواپسان گفت ولی اینک نوبت منتخبان ملت است تا به حضور گسترده مردم در پای صندوقهای رای و دقت آنها در انتخاب اهمیت داده و دین خود را نسبت به ولی نعمتان خود تکمیل نمایند.

در این بین اشتغال زایی جوانان اکثراً تحصیلکرده اولین حرف و مشکل و معضل کشور به شمار رفته و متاسفانه در هر خانواده که سر بزنی حداقل چند جوان بیکار ایام عمر خود را در کنج خانه ها و یا قهوه خانه ها سپری می کنند.

البته شرط اصلی جهت رفع معضل بیکاری در کشور نیز عدم اتلاف وقت نمایندگان در مسائل بیهوده سیاسی و گروهی و جناحی و همچنین حمایت قاطع مجلس دهم از دولت تدبیر و امید جهت بکار افتادن دوباره موتور کارخانجات و صنایع می باشد که متاسفانه بعلل تحریم های ظالمانه و بی مهری مسئولین دولتی در گذشته بسیاری از کارخانجات در حال حاضر یا تعطیل شده اند و یا نیمه فعال!

توجه به اقتصاد مقاومتی و عدم اتکا به بودجه نفتی و صرفه جویی در دستگاههای دولتی از دیگر مواردی است که باید مد نظر دولتی ها و مجلسی ها قرار گرفته و بعنوان یک اصل و وظیفه برای همگان و بخصوص دولتی ها پذیرفته شود.

حفظ دولت و انسجام بین قوا و دستگاههای دولتی و مردم حول محور ولایت فقیه نیز از دیگر ضروریات کشور است که بمنظور دفع توطئه های دشمنان و با توجه به شرایط حساس منطقه باید مد نظر مسئولین و بخصوص منتخبان ملت قرار گیرد و خدای ناکرده نباید بازیهای بیهوده سیاسی و جناحی باعث خدشه در اتحاد و وحدت موجود در کشور شود.

انجام تغییر و تحولات در مدیریت ها و شایسته سالاری نیز نیاز امروز جامعه است و باید افرادی در پست های سازمانی بکار گمارده شوند که اولا ولی نعمت بودن مردم را باور داشته باشند و خود را خدمتگزار عملی مردم بدانند و در ثانی مرد عمل و کار در فضای اقتصاد مقاومتی باشند و شبانه روز وقت خود را صرف خدمت به کشور و ملت کنند.

کاهش و یا حداقل کنترل تورم و گرانی از دیگر خواسته های مردم از منتخبان دوره دهم مجلس شورای اسلامی می باشد چرا که قدرت خرید مردم با توجه به فاصله موجود بین درآمد و خرید کاهش یافته و قشر کم درآمد و حقوق بگیر دیگر توان تهیه همه مایحتاج ضروری زندگی خود را ندارند!

نویسنده: سیاوش عینالو – روزنامه نگار و کارمند دانشگاه

 

 

 

۹۵/۰۲/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی