وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان


چاپ چاپ

دکتر محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از دانشجویان تشکل های اصلاح طلب سراسر کشور : در مشی اصلاح طلبی چیزی به نام عقب نشینی وجود ندارد

دکتر محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از دانشجویان تشکل های اصلاح طلب سراسر کشور : در مشی اصلاح طلبی چیزی به نام عقب نشینی وجود ندارد

تدبیروامید ؛ دکتر محمدرضا عارف در دیدار با جمعی از دانشجویان تشکل های اصلاح طلب سراسر کشور به میزبانی مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به همت تادا (تشکل های اسلامی سراسر ایران) گفت :

 ما هیچ وقت حق تصمیم فردی نداریم و باید به طور جدی جلو آمده و کار کنیم، در فضای رسانه‌ای ایجاد شده از رقیب گله ندارم اما از مدعیان تحلیل‌گرای اصلاح‌طلب گله دارم چرا که عده‌ای تحلیل‌گرای عافیت‌طلب می‌گویند که باید بپذیریم حاکمیت ما را در رده بالا راه نمی‌دهد پس در همین رده پایین‌تر خود را حفظ کنیم.

 معتقدم بخش اصلی نظام را اصلاحات و بچه‌های اصلاح‌طلب تشکیل می‌دهند و از نظام جدا نیستیم که بخواهیم سهم بگیریم. پس این که برای خودمان جایگاه پایین در نظر بگیریم ظلم در حق گفتمان اصلاحات و کشور است.

 حرف آخر را مجلس می‌زند و اگر دوستان لیست امید به عهدی که بستند پابرجا بمانند تکلیف روشن است اما اگر معجزه‌ای رخ دهد باید به خدا توکل کرد و بدانید که هر اتفاقی می‌افتد انشاء‌الله خیر و سلامت بوده است.

photo_2016-05-12_22-07-04

 اعتقاد نداریم که باید از منافع‌مان دست برداریم اما وقتی یک منفعت بالاتر مطرح می‌شود باید از منافع فردی عبور کنیم و این کاری بود که اصلاح طلبان انجام دادند و لیست اصلاحات تحت عنوان ائتلاف امید، شامل افرادی بود که مورد اعتراض خیلی‌ها واقع شد اما ما منافع فراتر از منافع فردی را مد نظر قرار دادیم.

در مشی اصلاح طلبی چیزی به نام عقب نشینی وجود ندارد و اگر کسی به منافع فردی پافشاری کند اصلاح طلب نیست.

 در سال ۹۲ عقل جمعی حکم میکرد که بین دو نفر، یکی بماند و من آن تصمیم خود را چیزی جز انجام وظیفه نمیدانم. نباید آن تصمیم به حساب فرد گذاشته شود، بلکه باید به حساب گفتمان گذاشته شود.

 بعد از عدم حضور اصلاحات در انتخابات ۹۰ به این نتیجه رسیدیم که این مسیر قابل ادامه دادن نیست و شرط موفقیت اصلاحات، وحدت در درون جبهه اصلاحات است

 این مزیت جنبش های دانشجویی است که پویاست و مرتب افراد را تربیت می کند که اماده نقش آفرینی در جامعه بشوند

 با توجه به شرایط کشور و حتی منطقه به این نتیجه می رسیم که راهی به جز هم افزایی نداریم. از تلاشی که برای رسیدن به این اتحادیه شد صمیمانه تشکر می کنم و می دانم که این تلاشتان به نتیجه خواهد رسید.

 در اتحادیه از خواسته های تشکل خاص خود به نفع جمع عبور کنید. البته نباید فراموش کنید که این تشکل ها، تشکل های اسلامی هستند و نگاهمان به اسلام، اسلام رحمانیست. این جمع باید الگوی دانشجویان مسلمان در دانشگاه باشد.

 منشور مطالبات دانشجویی را قبول داریم و با آن موافقیم اما برخی از بندهای آن نیاز به گفت و گوی بیشتری دارد.

photo_2016-05-12_22-06-54

وی در پاسخ به چند تن از دانشجویان مبنی بر ضرورت پایداری عارف برای کسب کرسی ریاست مجلس دهم و عقب نشینی کردن او در این رقابت گفت:

نمی‌دانم در قاموس اصلاح‌طلبی عقب‌نشینی جایی دارد یا خیر اما در چارچوب نظام ارزش‌های اسلامی آنجا که کسی عقب‌نشینی کند اصلاح طلب نیست، البته تغییر آرایش و موقعیت و تصمیم با توجه به شرایط در ذات گفتمان اصلاح‌طلبان وجود دارد؛ چون بنای ما این است که از منافع فردی عبور کنیم و کسی که از منافع فردی خود در راستای منافع جمعی کوتاه نیاید، اصلاح طلب نیست.

photo_2016-05-12_22-06-51

۱۲۵ total views, 23 views toda

۹۵/۰۲/۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی