وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد:
پیشتازی ناوگان اتوبوسرانی درحوزه فناوری اطلاعات

اجتماعی  9:53:17 1395/02/27
952-31514-5 کد خبر
    

مدیر عامل اتوبوسرانی کلان‌شهر تبریز گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی در بکار گیری از فناوری اطلاعات در حوزه حمل‌ونقل عمومی پیشرو است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، "شمس الله فیروزیان" در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر اجرای طرح سامانه تعرفه الکترونیکی مهمترین پروژه اتوبوسرانی در حوزه IT بوده که با پیشرفت کار قابل قبول  عبور از روش‌های سنتی کنترل ناوگان را در سال‌جاری محقق خواهد ساخت.

 

فیروزیان ادامه داد: طراحی و پیاده‌سازی سامانه عملکرد اتوبوسرانان را یکی دیگر از فعالیت‌های این شرکت خواند و افزود: بانک اطلاعاتی عملکرد فعالان حمل ونقل عمومی در حال شکل گیری است.

 

وی آغاز آرشیو الکترونیکی در راستای مکانیزه شدن روند نگهداری و بایگانی پرونده های پرسنلی، راه اندازی سیستم تعمیر و نگهداری ماشین آلات CMM، راه‌اندازی شبکه ارتباط بی سیم پایانه راه آهن، مجتمع تعمیرگاهی و ارتباط به شبکه جامع شهرداری تبریز و همچنین  راه اندازی دوربین‌های مدار بسته را از اقدامات جدی شرکت واحد اتوبوسرانی در سال گذشته و سال‌جاری عنوان کرد .

 

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی  تصریح کرد: توسعه مرکز کنترل هوشمند بهره برداری از ماژول حسابداری، سامانه کارت بلیط به منظور پرداخت روزانه و اتوماتیک کارکرد ناوگان بخش خصوصی از محل کرایه سفر، صدور کارت شناسائی الکترونیک اتوبوسرانان  از اقدامات مهم این شرکت در حوزه فناوری اطلاعات است .

 

فیروزیان افزود: تابلوهای اطلاع رسانی در ایستگاههای اتوبوس   RTPRS  به همت کارشناسان و مدیران فناوری اطلاعات این شرکت در حال افزایش بوده که امیدواریم در سالجاری بتوانیم بیش از 100 ایستگاه مهم و شلوغ در کلان‌شهر تبریز را به این نوع تابلوها برای بهره مندی مسافرین ناوگان حمل ونقل عمومی  از این سیستم مجهز کنیم.

 

مدیر عامل اتوبوسرانی در پایان افزود: سیستم اطلاع رسانی اعلام ایستگاه در اتوبوس ، بستر اینترنت ویا اینترانت در اتوبوسهای تندرو از دیگر اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی عنوان کرد و افزود : مطالعات مورد نیاز در این زمینه ها آغاز شده است و خبرها خوشی در آینده خواهیم داشت.


خبرنگار: 1145
انتهای پیام
۹۵/۰۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی