وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

کد خبر: 82076839 (5337000) | تاریخ خبر: 27/02/1395 | ساعت: 15:31|


بیرجند- ایرنا - معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تا رسیدن به استقلال حرفه ای روزنگاران فاصله داریم گفت: تحقق این مهم یکی از دغدغه های پروفسور معتمدنژاد پدر علوم ارتباطات نوین ایران بود از این رو باید حمایت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

حسین انتظامی روز دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها خراسان جنوبی و نکوداشت پروفسور معتمد نژاد در بیرجند اظهار کرد: در قانون حاکم بر مطبوعات در تعریف بین رسانه ها و حاکمیت، روزنامه نگاران و حاکمیت و روزنامه نگاران با یکدیگر به لحاظ قانونی بی توجهی شده است، 
وی ادامه داد: مرحوم پروفسور معتمدنژاد پدر علوم ارتباطات نوین ایران با تجربیان برگرفته از سایر کشورها به دنبال استقرار شوراها و میثاق های مطبوعاتی در کشور بود زیرا در این شوراها در سازو کارهای کاملا حرفه ای، صنف های مطبوعات ایجاد می شود و آنها روزنامه نگار بودن یا نبودن افراد را تعیین می کنند.
وی یادآور شد: همچنین در این شوراها به انحراف از اصول اخلاق حرفه ای رسیدگی شده و به نحوی دادگاه شرافتی برای روزنامه نگاران محسوب می شود.
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر تدوین میثاق نامه مطبوعاتی تاکید کرد و گفت: اگر میثاق حرفه ای را داشته باشیم در بحث اخلاق حرفه ای به جزئیات پرداخته می شود و از طرفی روزنامه نگاران هم متعهد می شوند با امضای این میثاق نامه به وظایف تعریف شده خود نیز عمل کنند.
انتظامی ادامه داد: امروزه یکی از گم گشته های فضای رسانه ای، اخلاق حرفه ای است که بخشی از آن ناشی از بی توجهی به آموزش رسانه ای و بخشی نبود همت عمومی است.
وی اظهار امیدواری کرد، فضای رسانه های کشور فضایی اخلاقی توام با وظیفه شناسی بیشتری شود و گفت: توسعه کشور جز در سایه توسعه مناطق و استان ها امکان پذیر نیست.
وی توجه به توانایی و توانمندی استان ها در حوزه مطبوعات و رسانه ها را از سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ذکر کرد و افزود: در گذشته جشنواره های مطبوعات با استفاده از ظرفیت مرکز مطالعات برنامه ریزی مطبوعات در مرکز برگزار می شد که این امر نوعی بی اعتنایی به خانه مطبوعات و تشکل های فرهنگی در استان ها بود اما هم اکنون این این مهم به استانها واگذار شده است.
وی با بیان اینکه آموزش از طریق خانه مطبوعات استان از سیاست های این وزارت است، ادامه داد: در حوزه زیر ساخت های مطبوعات اقدامات مهمی برای 10 استان کشور انجام شده تا یارانه آنها سه برابر شده که یکی از این استان ها خراسان جنوبی است.
کاظم معتمد نژاد روزنامه ‌نگار و حقوقدان ایرانی بود که به دلیل نقشی که در تدریس آکادمیک علوم ارتباطات و روزنامه‌نگاری درایران داشت به « پدر علم ارتباطات ایران» شهرت یافته بود.
او در سال 1313 در روستای مود در 30 کیلومتری جنوب شهر بیرجند متولد شد، دوران ابتدایی و قسمتی از تحصیلات متوسطه را در زادگاهش و قسمت دیگر را در بیرجند و سال ششم ادبی را در دبیرستان مروی تهران گذراند. 
در سال 1336 به اخذ درجه لیسانس و در سال 1339 به اخذ درجه دکتری در رشته حقوق قضایی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران نائل شد.
وی در زمان تحصیل در دوره کارشناسی، با مدیر وقت روزنامه کیهان که استاد او نیز بود رابطهٔ دوستانه‌ای برقرار کرد، وقتی استاد از دانشجویان دوره دکتری برای همکاری در کیهان دعوت کرد، معتمد نژاد فرصت را غنیمت شمرده و به محیط روزنامه وارد شد. دیری نپایید که از مترجمی زبان فرانسه، به مسؤولیت گروه خارجی و مقالات ارتقا یافت.
روزنامه کیهان که به روزنامه نگاران تحصیلکرده نیاز داشت، برای وی بورسیه‌ای از دولت فرانسه دریافت کرد، معتمد نژاد در دانشگاه سوربن فرانسه موفق به اخذ دکتری حقوق و علوم سیاسی و نیز دکتری تخصصی روزنامه نگاری از انستیتوی مطبوعات و علوم نظری دانشگاه پاریس شد.
وی از سال 1346 وکیل پایه یک دادگستری شد و از سال 1379 مشاور حقوقی اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دور بود.
معتمدنژاد چهاردهم آذر 1392 در بیمارستانی در تهران به دلیل بیماری درگذشت و در قطعه نام‌آوران بهشت‌ زهرا به خاک سپرده شد.
6054

انتهای پیام /*

۹۵/۰۲/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی