وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

  • تاریخ انتشار خبر :جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ | کد خبر : 45009
  • پرینت

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در جلسه مشترک با خانه مطبوعات استان:

    توسعه بدون توجه به «فرهنگ»، آب در هاون کوبیدن است

    آذرقلم: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان تصریح کرد: اجرای برنامه های توسعه در غیبت «فرهنگ»، آب در هاون کوبیدن است. وی همچنین، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان را به عنوان شورای مشورتی فرهنگ و رسانه آذربایجان شرقی معرفی کرد.

    آذرقلم: پس از سالها مدیریت غیر مرتبط و یا غیربومی بر راس مهمترین دستگاه فرهنگی استان، بالاخره، اکنون مدیری از جنس فرهنگی و هنری و مطبوعاتی و با داشتن تجربه کاری در بدنه همین اداره مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی شده است.

    به گزارش آذرقلم، با انتصاب محمدپور به عنوان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امیدها برای سامان بخشیدن به وضعیت نامطلوب حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و مطبوعاتی هم پررنگ شده است. چرا که محمد پور خود روزگاری در همین اداره سمت های مختلفی را عهده دار بوده و با ریز و بم کار با اهل حساس فرهنگ و هنر آشنایی دارد. هر چند قضاوت در مورد عملکرد آینده و کارنامه این چهره آرام و سلماسی شاید زود باشد اما از همان روزهای اول و جلسات اول، می توان چشم اندازی برای آینده ترسیم کرد. اینکه او تا این اندازه در مورد کار رسانه ها حساس بوده و برخلاف برخی از مدیران سابق ، نه بر شعار کمیت گرایی در تعداد رسانه ها و نشریات بلکه بر کیفیت انها تاکید دارد خود گواهی بر این ادعای ماست. هر سه مدیر قبلی پیش از محمدپور، شاخص مهم و معیار موفقیت استان در مورد رسانه ها را تعداد زیاد عناوین نشریات می دانستند . چه مدیرانی که منتسب به دولت احمدی نژاد بودند و چه مدیری که منصوب دولت روحانی بود! اما محمدپور نگاهی واقع بینانه دارد . به نظر می رسد که او دغدغه همه فعالین رسانه ای استان را لمس می کند تا جایی که « انتشار یک نشریه سراسری در تبریز» را که به دفعات به شعار تبلیغاتی مدیران قبلی تبدیل شده بود از زاویه ای دیگر و بر اساس ظرفیت ها و واقعیت های موجود آذربایجان، و نیز استراتژی های رسانه ای در ابعاد جهانی ارزیابی می کند.

    *****

    در یک ظهر بهاری، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اولین جلسه مشترک و همفکری خود با مدیرکل جدید را در اتاق مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد استان برگزار کرد. جلسه ای که آغازش با صدای زنگ تلفن همراه آقای مدیر و با موسیقی تصنیفی معروف از «شهرام ناظری » شروع شد و با پیام مسئول دفتر مدیر کل مبنی بر تشکیل جلسه بعدی به پایان رسید.

    اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان در این جلسه با اشاره به توانمندی های تشکل خانه مطبوعات استان، بخشی از مشکلات جامعه مطبوعاتی استان را به اطلاع مدیرکل رساندند. در ادامه این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه گفتمان سازی در حوزه فرهنگ و هنر، با مطبوعات محقق می شود تصریح کرد: اجرای برنامه های توسعه در غیبت «فرهنگ»، آب در هاون کوبیدن است.

    ‘محمد محمدپور’، اظهار کرد: سهم فرهنگ و هنر در تولید ناخالص داخلی و اقتصاد ملی شناسایی شده و بتوانیم آن را ارتقا دهیم ضمن آنکه توسعه پایدار و عزتمندانه، در گرو توجه به مباحث فرهنگی است.

    وی بر لزوم کیفی سازی مطبوعات تاکید کرد و افزود: یکی از گام ها برای این منظور کمک به ارتقاء دانش حرفه ای روزنامه نگاران است که خانه مطبوعات رسالت انجام این مهم را بر عهده دارد . وی همچنین بر ضرورت اجرای طرح رتبه بندی خبرنگاران تاکید کرد.
    وی، گفتمان سازی در حوزه فرهنگ و هنر را رسالت رسانه ها عنوان کرد و گفت: این موضوع در صورت همکاری و تعامل بیش از پیش رسانه ها محقق خواهد شد.
    مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: خانه مطبوعات عصاره مطبوعات استان بوده و به عنوان خانه خبرنگاران استان محسوب می شود و عملکرد هرچه بهتر این نهاد نیازمند همکاری همه اصحاب رسانه استان است .
    محمدپور در خاتمه جلسه، اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان را به عنوان شورای مشورتی فرهنگ و رسانه آذربایجان شرقی معرفی کرد.

    ۹۵/۰۳/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
    سیاوش عینالو

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی