وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

لینک کانال اخبار ملکان و نشریه ندای ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@

وبلاگ پایگاه خبری اخبار ملکان و دوهفته نامه فرهنگی اجتماعی ندای ملکان

چاپ آگهی های:دولتی،تبلیغاتی ،ثبتی،دادگستری،مفقودی،مزایده و مناقصه،پیام های تبریک،تقدیروتشکر،تسلیت،عکس دانش آموزان ممتاز و غیره در نشریه ندای ملکان و سایر روزنامه های سراسری و کثیرالانتشار (با قیمت مناسب و در عرض 48 ساعت)پذیرفته می شود.

توجه: نشریه ندای ملکان هر دو هفته یکبار به همراه آخرین اخبار و رویدادهای منطقه،در تیراژ بالا و در صفحات رنگی و سیاه و سفید منتشر و در ادارات دولتی،شعب بانک ها،مدارس،نماز جمعه،جلسات و مراسمات دولتی،کتاب فروشی ها و سطح بازار شهر ملکان به طور رایگان توزیع می گردد و بهترین،گسترده ترین و ارزان ترین وسیله برای تبلیغ محل کسب و کار اصناف محترم شهر ملکان و سایر شهرهای همجوار(مراغه،میاندوآب،بناب،بوکان،مهاباد،عجب شیر و غیره)می باشد!

--------------------------------------------

دفتر مرکزی:ملکان/خیابان امام(ره)/جنب داروخانه دکتر نیری
تلفن: 37826118

شعبه 2:ملکان - خیابان معلم - روبروی شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان - کیوسک مطبوعاتی ندای ملکان
تلفن: 37827752

شماره های تماس و فضای مجازی:09144213777 - 09380597600

ایمیل: einaloumalekan@yahoo.com

لینک کانال پایگاه خبری اخبار ملکان در تلگرام:akhbare_malekan@


آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

فرمانده سپاه ملکان:
سوم خرداد روز تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی ایران به استکبار جهانی است
شهرستانها  12:38:6 1395/03/03
953-390-5 کد خبر
    
فرمانده سپاه ملکان، سوم خرداد روز آزادی خرمشهر را به عنوان روز تحمیل اراده سیاسی جمهوری اسلامی به استکبار جهانی و دشمنان اسلام و انقلاب دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار جواد اکبری در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح که بمناسبت سوم خرداد سالروز مقاومت و ایثار در محوطه سپاه ملکان برگزار شد افزود: عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها زبانزد و ماندگار شد.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در این عملیات باعث شدند گسست در میان نیروهای دشمن به وجود بیاید، خاطرنشان کرد: بر اساس تحلیل کارشناسان سیاسی و نظامی، رزمندگان اسلام با وارد عمل شدن برق آسا و غافلگیرانه خود، دشمن تا دندان مسلح را شکست دادند و تا امروز دشمنان در حیرت مانده اند و لذا خرمشهر عزیز پس از 578 روز به آغوش میهن بازگشت.

فرمانده سپاه ملکان به علل حمایت ایران از محور مقاومت در منطقه نیز پرداخت و اظهار کرد: حمایت جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت اعتقادی و در راستای دفاع از اقتدار و امنیت کشورمان می باشد.

وی افزود: ما نتوانستیم خود را بی تفاوت نشان دهیم تا خدای ناکرده دشمن از غفلت ما سواستفاده کرده و به مرزهای ما نزدیک شده و نهایتاً وارد کشور شود لذا شیوه خود در مقابله با تهدیدات را تغییر دادیم .

اکبری با اشاره به تحولات منطقه و ناامنی در کشورهای همسایه تصریح کرد: علیرغم ناامنی و تحولات منطقه، الحمدالله امروز ایران اسلامی جزیره ای امن در منطقه بوده و از یک امنیت پایدار برخوردار است.

وی تبعیت از ولایت فقیه، آمادگی رزمی نیروهای مسلح، پایدار بودن مسئولان و حفظ انسجام و وحدت بیم مردم و نیروهای مسلح را موجب پایداری و پیشرفت اقتدار جمهوری اسلامی دانست.

فرمانده سپاه ملکان گفت: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی از پدیده شوم تروریسم استفاده می کنند و این کشورها با استفاده از پرچم سیاه داعش درصدد تحقق اهداف شوم خود در منطقه هستند.

وی گروههای تکفیری را دست آموز استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: متاسفانه کشورهای مرتجع منطقه نیز از این گروهها حمایت مالی می کنند.

اکبری افزود: جمهوری اسلامی امروز از لحاظ قدرت نظامی و دفاعی و سیاسی حریفی ندارد و بهترین کشور در اوج آمادگی است لذا امیدواریم از لحاظ اقتصادی نیز در اوج قرار بگیرد.

 


خبرنگار: 1131
انتهای پیام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
۹۵/۰۳/۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
سیاوش عینالو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی